اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد رامسر:

شهریه دانشگاه آزاد نسبت به موسسات آموزش عالی کمتر است

شهریه دانشگاه آزاد نسبت به موسسات آموزش عالی کمتر است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: شهریه دانشگاه آزاد با توجه به امکانات و اعضای هیئت علمی نسبت به موسسات آموزش عالی کمتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا یکرنگی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دانشگاه نیاز به علمی داریم که پیری به نوعی در خودش احساس جوانی کرده و جوان را به تجربه پیری برساند اظهار کرد: علم آموزی کاری متحرک بوده و نباید بدنبال این باشیم کتابی را به دانش آموزان درس بدهیم و باید با توجه به نیازها فرزندان را برای آینده تربیت کرده و علم آموزی کاربردی باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها دغدغه ها و مشکلات جامعه را حل می کنند تصریح کرد: اساس پیشرفت هر جامعه امید و روحیه خودباوری در جامعه است تا آینده خوبی رقم بخورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: باید دنبال علم نافع باشیم که دردی از جامعه دوا کند و با توجه به تحریم های سنگین سبب شکست آن شده و شعار رونق تولید را تحقق بخشد.

یکرنگی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در سطح شهرستان از لحاظ فضا، امکانات و اعضای هیئت علمی نسبت به دیگر دانشگاه ها برتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد رامسر به جهت مقالاتی که در کنفرانس های مختلف داده شده جایگاه ویژه ای دارد.

این مسئول تصریح کرد: طرح های دانش بنیان سبب بازدهی اقتصادی و اجتماعی شده و مرکز رشد دانشگاه فعال تر می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: در دانشگاه آزاد مدارس مهارت آموزش حقوق ایجاد شده که با فنی و حرفه ای قرارداد بسته شد.

یکرنگی گفت: شهریه دانشگاه آزاد با توجه به امکانات و اعضای هیئت علمی نسبت به موسسات آموزش عالی کمتر است.

وی تصریح کرد: در جامعه اینطور عنوان می شود که دانشگاه آزاد پولی است که با این نظر موافق نیستم و به یک سری افراد با شرایط خاص کمک و برای نخبگان امتیاز قائل هستیم که هدف ما خدمتگزاری است.

وی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد واحد رامسر ۱۴۰۰ دانشجو و ۴۷ عضو هیئت علمی داریم گفت: برخی رشته ها در سال ۹۴ حذف شد و شرایط سختی برای دانشگاه آزاد وجود دارد و رشته هایی که از ما گرفته اند احیا می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تصریح کرد: سطح کیفی دانشگاه نسبتا خوب بوده که دانشجویان از مقاطع مختلف در بهترین رشته ها قبول شدند و مقالاتی در مجامع بین المللی دادند که معتبر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه