اخبار داغ

خلیل آبادی خبر داد:

تشکیل کمیسیون فرهنگی برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان

تشکیل کمیسیون فرهنگی برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: کمیسیون فرهنگی برای غنی کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان با حضور نهادها و دستگاه‌های دخیل ظرف 10 روز آینده در شهرستان تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز ؛ حسن خلیل آبادی امروز در سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به اتفاقات توأم با غم و شادی خرداد ماه اظهار داشت: ایام سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵خرداد را گرامی می‌داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شهرستان ری,

وی با اشاره به روز جهانی محیط زیست که روز ۱۵ خرداد بود، گفت: امروز در دنیا محیط زیست یک امر بسیار ارزشمند است و تمام ارکان نظام های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دنیا دنبال صنایع سبز هستند.

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری به حادثه‌ای که اخیراً برای مسئول روابط عمومی اداره محیط زیست شهرستان ری افتاده است اشاره کرد و افزود: خانم محمدی در حین بازدید از کوره غیرمجاز تولید ذغال در بخش حسن آباد فشافویه به سبب بی‌احتیاطی افراد سودجو در کوره سه متری سقوط کرده و دچار سوختگی شده است.

,

بیشتر بخوانید:

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:, ,
  • فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • , فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان,
  • تقویت هویت ملی و مذهبی در کلاس‌های اوقات فراغت
  • , تقویت هویت ملی و مذهبی در کلاس‌های اوقات فراغت,
  • هدف اصلی برنامه‌های اوقات فراغت رشد همه جانبه شخصیت دانش‌آموزان است
  • , هدف اصلی برنامه‌های اوقات فراغت رشد همه جانبه شخصیت دانش‌آموزان است,

    تشریح عوارضی که آلاینده‌های زیست محیطی بر جای می‌گذارند

    , تشریح عوارضی که آلاینده‌های زیست محیطی بر جای می‌گذارند,

    وی با اشاره به عوارضی که آلاینده‌های زیست محیطی بر جای می‌گذارند، عنوان کرد: بسیاری از معضلات قابل پیشگیری است و باید با برنامه ریزی بتوانیم از بیشتر آسیب ها که ۴۰ درصد آن‌ها توسط نیروی انسانی صورت می‌گیرد جلوگیری کنیم.

    ,

    عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به روز جهانی صنایع دستی بیان داشت: راه‌های برون رفت ما از مشکلات اقتصادی توسعه صنایع دستی است. با ارزانترین سرمایه می‌توانید در این حوزه اشتغال ایجاد کنید و به اقتصاد خانواده، روستا و شهر کمک کنید.

    ,

     

    ,

    کار کودکان یکی از پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی است

    , کار کودکان یکی از پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی است,

    وی در ادامه با اشاره به این‌که ۲۲ خرداد روز مبارزه با کار کودکان نامگذاری شده است، افزود: کار کودکان یکی از پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی است البته آشنایی کودکان با کار اشکالی ندارد اما متاسفانه گاهی کودکان مورد آزار و اذیت و کارهای طاقت فرسا قرار می گیرند و باید با باندهایی که کودکان را اجیر می کنند برخورد شود.

    ,

    در ادامه جلسه فرماندار، روسای ادارات ورزش، ارشاد و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری و اعضای شورا در رابطه با موضوع جلسه؛ غنی کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بحث و تبادل نظر کردند و با اشاره به آسیب هایی که در صورت پر نبودن اوقات فراغت نوجوانان با سرگرمی های سالم مانند ورزش و کلاس های آموزشی، متوجه آنها می شود نظرات، برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

    ,

    خلیل آبادی نصریح کرد: کمیسیون فرهنگی با موضوع شورای اوقات فراغت ظرف ۱۰ روز آینده تشکیل می‌شود و در این جلسه که ادارات آموزش و پرورش، ورزش، ارشاد و فرمانداری و همچنین متولیان فرهنگی سپاه و بسیج و شهرداری حضور خواهند داشت با جمع‌بندی پیشنهادات، یک برنامه منسجم برای اوقات فراغت سه ماه تابستان برنامه‌ریزی می‌شود.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه