اخبار داغ

امام‌جمعه نجف‌آباد:

در موضوع «مقاومت» انتظار بیشتری از مجلس شورای اسلامی داریم

در موضوع «مقاومت» انتظار بیشتری از مجلس شورای اسلامی داریم
امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: مقاومت نیاز اصلی کشور است که مسئولان ارشد کشور باید این امر ضروری و لازم را انجام دهند؛ در بین مسئولان انتظار بیشتری از مجلس شورای اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه مقاومت یکی از نیازهای زمان حال است و رهبر انقلاب تأکیداتی متعدد نسبت به این نکته کرده‌اند، اظهار کرد: تأکید حضرت امام خامنه‌ای بر بحث مقاومت، صبر و استقامت به دلیل آیات قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) است.

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: واقعه عاشورا یکی از بهترین صحنه‌های مقاومت بود، دشمن بالاترین فشار و تحریم را بر امام حسین(ع) و اهل‌بیت ایشان گذاشتند؛ امام حسین(ع) به دلیل مقاومت و صبر، الگوی تمام دنیا شدند.

وی افزود: نیاز امروز کشور مقاومت است؛ وادادگی، بی‌حالی و غفلت از دشمن، از تداوم انقلاب اسلامی جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام حسناتی با توضیح اینکه رهبر انقلاب چند سالی است که بر مقاومت و ایستادگی تأکید می‌کنند، بیان کرد: باید بدانیم مذاکره کردن و در برابر دشمن تسلیم شدن هزینه‌ای بسیار بیشتر نسبت به مقاومت کردن دارد؛ هزینه مقاومت است و اما برکات زیادی دارد.

وی تأکید کرد: مقاومت نیاز اصلی کشور است که مسئولان ارشد کشور باید این امر ضروری و لازم را انجام دهند؛ در بین مسئولان انتظار بیشتری از مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان باید راه مقاومت در برابر دشمن را ریل‌گذاری و بر عملکرد دولت نظارت بیشتری کنند.

امام‌جمعه نجف‌آباد اضافه کرد: اخیراً قوه قضاییه قوی‌تر به میدان آمده است و باید بیشتر از گذشته با فساد گران مالی و اداری برخورد و دولت هم باید جدی‌تر از گذشته ورود کند.

وی در پایان گفت: اگر مسئولان کشور دستورات و تأکیدات رهبر انقلاب عمل کنند همه مردم هم این تأکیدات را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه