اخبار داغ

بازشگت به میز مذاکره مصداق تسلیم در جنگ اقتصادی است / تداوم مقاومت پیش شرط پیشرفت انقلاب اسلامی / افزایش قدرت جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد وشکوفایی اقتصاد می شود

بازشگت به میز مذاکره مصداق تسلیم در جنگ اقتصادی است / تداوم مقاومت پیش شرط پیشرفت انقلاب اسلامی / افزایش قدرت جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد وشکوفایی اقتصاد می شود
مدیرکل اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد شرق استان تهران گفت: دشمن با گزینه های اقتصادی در صدد تحمیل فشار به ملت ماست تا با این حربه ما را در مقابل میز مذاکره بکشاند که قطعا این مذاکره مصداق تسلیم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابو القاسم هاشمی در گفتگو با پایگاه خبری دیمه نیوز، در تبیین بیانات رهبری که مقاومت را راه منطقی ،عقلانی و فطری هر ملتی  در برابر زورگویی و گردن کلفتی قدرت ها دانستند اظهار کرد: در حال حاضر و به برکت مقاومت ، اسرائیل به محض هر حرکتی که در سرزمین فلسطین انجام دهد با پاسخ محکم جبهه مقاومت مواجه میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

وی گفت: سوریه و عراق دیگر کشور هایی هستند که با مقاومت توانستند توطئه های آمریکا و گروه های تروریستی را خنثی کنند، جمهوری اسلامی ایران مظهر مقاومت است و اگر این مقاومت ها ادامه پیدا نمی کرد تا کنون این انقلاب وجود نداشت.

,

بازشگت به میز مذاکره مصداق تسلیم در جنگ اقتصادی است/افزایش قدرت جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد وشکوفایی اقتصاد می شود

, بازشگت به میز مذاکره مصداق تسلیم در جنگ اقتصادی است/افزایش قدرت جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد وشکوفایی اقتصاد می شود, بازشگت به میز مذاکره مصداق تسلیم در جنگ اقتصادی است/افزایش قدرت جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد وشکوفایی اقتصاد می شود,

وی در ادامه با اشاره به نتایج مذاکره و معامله با دشمن اظهار کرد: در دکترین امامین انقلاب ، مقاومت حرف اول را میزند نه مذاکره با دشمنان، دشمن با گزینه های اقتصادی در صدد تحمیل فشار به ملت ماست تا با این حربه ما را در مقابل میز مذاکره بکشاند که قطعا این مذاکره مصداق تسلیم است.

,

این استاد دانشگاه بیان داشت: در شرایط کنونی ، جمهوری اسلامی و دیگر ملت ها منطقه به برکت محور مقاومت و تکیه بر توان داخلی و تحقق عملی شعار "ما میتوانیم" توانستند به رفاه نسبی و امنیت منطقه ای دست پیدا کنند.

,

هاشمی با تبیین شرایط و توانمندی های فعلی جبهه مقاومت گفت: در شرایط فعلی باید این باور را داشته باشیم که انقلاب اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء قدرت خود در مواجهه بازورگویی ها و عهد شکنی های کشور های غربی، نیازمند افزایش، بهینه سازی و بومی سازی قدرت دفاعی خود در عمق را هبردی و زئوپلیتیک منطقه ای است که مولفه های متعددی از جمله اقتصاد ،نظامی ، علم و فناوری در آن دخیل می باشد.

,

وی ادامه داد:این امر علاوه بر افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران می تواند زمینه ساز رشد وشکوفایی اقتصاد یک کشور باشد تا بعنوان یکی از اهرم های قدرت، در جنگ اقتصادی تامین منافع مردم را توأم با عدالت در دستور کار قرار دهد.

,

تداوم مقاومت پیش شرط پیشرفت انقلاب اسلامی

, تداوم مقاومت پیش شرط پیشرفت انقلاب اسلامی, تداوم مقاومت پیش شرط پیشرفت انقلاب اسلامی,

مدیرکل اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد شرق استان تهران در ادامه بیان داشت: تداوم مقاومت پیش شرط پیشرفت است ویقینا تقویت روحیه ایستادگی و پیشرفت همه جانبه بین مسؤلین و مردم زمینه ساز تقویت رونق ملی و اقتصادی بعنوان یکی از مولفه های برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی است.

,

وی با تبیین ناتوانی و ضعف های مهم دشمن در تداوم فشارهای سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: در شرایط کنونی آمریکا تلاش دارد سه نکته را در راستای جنگ روانی برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره به عنوان مسائل جدی در ذهن مردم مهندسی نماید؛ بحران ناکارآمدی ، بی اعتمادی به نظام، انگاره سیستم فاسد، تا بتواند به این وسیله نظام را با بحران مشروعیت مواجه کرده و امتیازات لازم را بگیرد.

,

هاشمی افزود: تلاش آمریکا بر این معطوف شده تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس و مشارکت گسترده مردم و بی اثر سازی این راهبرد به نتیجه برسد، مهم ترین راهبرد در مواجهه با چنین شرایطی این است که ، نیروهای انقلابی دچار شکاف نشده و اسیر عملیات روانی دشمن نگردند، به عنوان نمونه در حوادث دی ماه هیچ گاه تعداد افراد حاضر در تجمعات به تعداد قابل توجهی نرسید اما در رسانه های ضد انقلاب وزن بالایی به آن داده شد.

,

وی در پایان گفت: سوزان مالونی از مشاوران سابق وزیر امور خارجه و از کارشناسان بخش خاورمیانه موسسه بروکینگز ضمن اعتقاد به مضحک دانستن تغییر نظام ایران، معتقد است تا زمانی که شکاف در صفوف نیروهای انقلابی اتفاق نیفتاده است، تحرکات آمریکا اثر بخش نخواهد شد، پس نتیجه می گیریم حفظ روحیه انقلابی امکان عبور از صخره ها را با کمترین آسیب فراهم می کند، این یک شعار نیست بلکه یک آرمان قلبی است.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه