اخبار داغ

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قرچک:

18 درصد مدارس قرچک توسط خیرین ساخته شده است

18 درصد مدارس قرچک توسط خیرین ساخته شده است
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قرچک گفت: 18 درصد مدارس شهرستان قرچک توسط خیرین ساخته شده است و با استاندار های خیرین در کشور 204 مورد را کم داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ هشتمین مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان قرچک با حضور خیرین مدرسه ساز، معاون مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، معاون سیاسی انتظامی شهرستان قرچک، فرمانده سپاه ناحیه 15خرداد قرچک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، رئیس بنیاد شهید، اعضاء شورای اسلامی شهر قرچک و سایر مسوولان در حال برگزاری است.
غلامرضا بختیاری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قرچک در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان قرچک که در کانون فرهنگی تربیتی ملایک برگزار شد اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز راه و روش حضرت علی(ع) را در پیش گرفتن و در دین اسلام اولین خیر مدرسه ساز حضرت علی بوده است.
وی گفت: خیرین مدرسه ساز بخاطر کار نیک و کار حسته است و به دنبال مادیات در نظام آموزش و پرورش نیستند.
بختیاری گفت: اگر افراد تحصیل کرده در جامعه داشته باشیم، زمینه های رشد و شکوفایی جامعه را در حوزه های مختلف را ف آهن خواهیم کرد و این افراد آسیب پذیر نخواهند بود و به جامعه آسیب نمی زنند.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قرچک بیان کرد: شهرستان قرچک ئر نزدیکی پایتخت قرار دارد ولی جزو شهرستانهای محرم استان تهران است و از تراکم بالای دانش آموزی برخوردار است.
وی تصریح کرد: 18 درصد مدارس شهرستان قرچک توسط خیرین ساخته شده است و با استاندار های خیرین در کشور 204 مورد را کم داریم، شهرستان قرچک گم بود امکان آموزش دارد و نگاه ویژه مسوولان را می طلبد و خیرین مدرسه ساز باید طبق استاندارد ها 35 درصد از کلاسهای آموزشی را بسازند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛, ورامین ما,
,
,
,
,
,

بخنیاری تاکید کرد: در سال تحصیلی ۹۸ و ۹۹ کار سختی در سازمان دهی دانش آموزان داریم و دانش آموزان که از تهران سرریز می شود و اگر در سازمان دهی دو شیفت قرار گیرند به تراکم ۳۲ درصد می رسد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قرچک منطقه محروم اما دارای استعداد هست و ما باید سطح ساخت و ساز مدارس را به جای برسانیم که جوابگو ی شهرستان شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه