اخبار داغ

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی:

دشمن تحمل استقلال ایران اسلامی را ندارد / راهبرد دشمن فشار و تاکتیک انها مذاکره است

دشمن تحمل استقلال ایران اسلامی را ندارد / راهبرد دشمن فشار و تاکتیک انها مذاکره است
مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی با بیان اینکه تدابیر مقام معظم رهبری کشور را به مانند یک کشتی آرام حفظ کرده است، گفت: امروز رییس جمهور امریکا تمام جهان را واسطه ساخته است تا بتواند به مذاکره بپردازد اما رهبر انقلاب فرمودند راهبرد دشمن فشار است و تاکتیک انها مذاکره است و انها به دنبال فشار حداکثری هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار نصرالله فتحیان امروز و در اجلاسیه شهدای علوم پزشکی استان کردستان که در راستای کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد با اشاره به شرایط استان کردستان در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و کمبود پزشک در استان، اظهار داشت: امروز استان کردستان دارای یک دانشگاه علوم پزشکی است و از وجود 4 دانشکده پزشکی دندانپزشکی بهداشت و پرستاری بهره مند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی ادامه داد: امروز استان کردستان 259 نفر عضو هیئت علمی دارد و در 7 رشته دوره دستیاری تخصصی در این استان وجود دارد و بیش از هزار نفر پزشک در استان کردستان حضور دارد و دانشگاه بیش از 75 درصد از نیاز استان را تامین می نماید .

,

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی خاطر نشان کرد: این یک دستاورد و شاخص مهم در اعتلا و پیشرفت است و باعث خشنودی شهدا در تمامی زمینه ها خواهد بود .

,

به گفته وی مردم این سرزمین از یکی از مهمترین مولفه های اجتماعی و انسانی برخوردار هستند و در شرایط خوبی قرار دارد، هر چند با شرایط مطلوب فاصله داریم اما می توانیم به شرایط مطلوب نیز برسیم.

,

وی با اشاره به شهدای پزشکی که در استان کردستان به شهادت رسیدند افزود: این شهیدان در مناطق مختلف استان و در شهر مریوان در کنار دیگر شهدا خدمت رسانی می کردند .

,

وی با طرح سوال از عوامل به شهادت رسیدن دانشجویان پزشکی گفت: چرا دانشجویان پزشکی را به شهادت رساندند؟ انها که برای خدمت به مردم امده بودند و هدفی جز خدمت به مردم کرد نیز نداشتند.

,

فتحیان ادامه داد: این شهدا همه چیز داشتند و هیچ چیزی برای انان کم نبود و برای خدمت به مردم به جبهه های جنگ امده بودند .

,

وی افزود: در طول 4 دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی فداکاری های این ملت بی نظیر است.

,

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی بیان داشت: بیش از 500 هزار نفر بسیجی در استان کردستان حضور دارند و این یک شاخص بسیار مهم در سطح جهان است که این پشتوانه عظیم ایران اسلامی است و آمریکا را به وحشت وا می دارد و دچار اختلال در تصمیم گیری دشمنان می شود .

,

به گفته وی دشمن از این مردم می ترسد و بزرگترین نقطه قوت ما مردم ما هستند و سرمایه انسانی بزرگترین نقطه قوت کشور ما محسوب می شود.

,

وی با اشاره به شهدای بمباران در استان کردستان افزود: بیش از 700 نفر در استان کردستان در بمباران ها به شهادت رسیده اند ، انهایی که دم از حقوق بشر می زنند کجا هستند و چرا سخنی در این خصوص نمی گویند .

,

فتحیان با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را بر آن داشت تا مردم را از نظام دور کند افزود:امروز همه تلاش این است که با جنگ اقتصادی فاصله بین مردم و نظام ایجاد کنند و دشمن از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

,

به گفته وی دشمن امروز تروریسم اقتصادی و جنگ اقتصادی را به کار گرفته است تا جوانان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا کند .

,

فتحیان با بیان اینکه ما به دنبال استقلال خود بوده ایم و دشمن این را نمی تواند تحمل کند ادامه داد: امروز ما در شاخص های سلامت سرامد 10 کشور نخست دنیا هستیم و جراحان پر افتخار انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی را انجام داده اند که امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و در همه شاخص ها پیشرفت های خوبی داریم که این پیشرفت ها در طول این 4 دهه حاصل شده است.

,

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس روی پای خودمان ایستادیم و پیچیده ترین موضوعات را در دفاع مقدس و در جنگ خود انجام دادیم.

,

وی با بیان اینکه ما امروز روی پای خودمان ایستاده ایم و قادریم بهترین امکانات دفاعی را برای خود ایجاد نماییم گفت: دشمن با نقاط قوت ما مخالفت دارد و به داشتنی های ما و امکانات دفاعی ما طمع دارد و ما باید امکاناتی داشته باشیم تا بتوانیم از خودمان و از ملتمان دفاع کنیم.

,

فتحیان با تاکید بر اینکه ما در همه شاخص های نظامی در تراز 10 کشور نخست دنیا هستیم اظهار داشت: این ملت ملتی قوی است و یکی از مهمترین شاخص های ما ملت ما هستند .

,

به گفته وی ما در استان کردستان و در دیگر استان های کشور در حوزه سلامت خودکفا هستیم.

,

فتحیان با بیان اینکه امروز بزرگترین سرمایه ملت ما و استان کردستان 5 هزار و 400 شهید ما هستند خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما از این روحیه شهادت طلبی در هراس هستند.

,

به گفته فتحیان شاخص دوم انقلاب اسلامی مدیریت و رهبری است و امام خمینی (ره) با آن جایگاه ویزه برای مردم شناخته شده بودند و امروز رهبری داریم شجاع بصیر عالم و خالی از هوا و اهل جهاد و شهادت و فداکاری برای این ملت که در اوج ان رهبران دنیا امروز شهادت می دهند که بهترین رهبر دنیا ایشان است .

,

وی ادامه داد: تدابیر مقام معظم رهبری کشور را به مانند یک کشتی آرام حفظ کرده است و امروز رییس جمهور امریکا تمام جهان را واسطه ساخته است تا بتواند به مذاکره بپردازد اما رهبر انقلاب فرمودند راهبرد دشمن فشار است و تاکتیک انها مذاکره است و انها به دنبال فشار حداکثری هستند.

,

فتحیان گفت: ما در تعهد خود نیز پایبند بوده ایم و در اجرای برجام ما بر عهد خود پایبند بودیم و دیدیم که آمریکا از برجام خارج شد و اروپا نیز هیچ واکنشی نداشت و هیچ عملکردی نداشت و ما نیز به اروپایی هایی که نمی توانند از حیثیت خود نیز دفاع کنند امیدی نداریم.

,

به گفته وی همه امید ما همانگونه که در دفاع مقدس به خدای بزرگ و فداکاری ملت و مدیریت و رهبری امام بود امروز هم امید ما به عنایت خداوند و فداکاری و مجاهدت مردم و اتصال این زلاله رسول خدا و جانباز بزرگ انقلاب اسلامی و رهبر عزیزما آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است که رهبران جهان در صف ملاقات با ایشان هستند.

,

وی در پایان گفت: رهبر ما رهبری عزیز و مردم دار و مدافع مظلومان عالم و رهبری هستند که کردستان را دوست دارند و مردم این استان در استقبال از ایشان حماسه ای بزرگ را خلق کردند و عشق و علاقه خود را به ایشان نشان دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه