اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

حضور اعتراضی کارگران کاشی نیلوفر بیرجند در مقابل کارخانه/ 9 ماه حقوق پرداخت نشده است

حضور اعتراضی کارگران کاشی نیلوفر بیرجند در مقابل کارخانه/ 9 ماه حقوق پرداخت نشده است
کارگران خط تولید کارخانه کاشی نیلوفر بیرجند در اعتراض به عدم پرداخت 9 ماهه حقوق خود تجمع اعتراضی ایجاد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کارگران خط تولید فازهای 2 و 3 کارخانه کاشی نیلوفر بیرجند در اعتراض به معوق‌شدن چندماهه حقوق خود، صبح امروز در مقابل این کارخانه تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
 
,
همچنین در این راستا تعدادی از کارگران به همراه مدیرعامل و مدیراجرایی این کارخانه، پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که در محل استانداری خراسان جنوبی جهت بررسی این موضوع تشکیل شده بود، شرکت کردند.
,
 
,
یکی از کارگران این کارخانه در گفت‌و‌گو با خاورستان، مهم‌ترین مشکل کارگران را معوق‌شدن 9 ماه حقوق بیان کرد و افزود: از نیمه سال 1395 تاکنون، یک ریال اضافه‌کاری کارگران پرداخت نشده و از تیرماه تا دی‌ماه 1397 و همچنین از ابتدای سال‌جاری تا امروز حقوق کارگران پرداخت نشده است.
, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: این مبلغ بدهی برای حداقل میزان کار ساده‌ترین کارگر بیش از 12 میلیون تومان خواهد بود.
,
 
,
وی اظهار کرد: بعد از اعتراض‌های فراوان، کارخانه فقط حقوق ماه‌های بهمن و اسفند 1397 را پرداخت کرد تا این‌گونه وانمود کند که حقوق معوق کارگران را پرداخت کرده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که کارگران همیشه پشتیان انقلاب اسلامی و همگام در جهت رونق تولید هستند تأکید کرد: تعطیل‌کردن خط تولید و حضور کارگران در مقابل کارخانه، فقط به دلیل عدم‌پرداخت حقوق و پیگیری مطالبات صنفی است و هیچ‌گونه جنبه سیاسی ندارد.
,
 
,
وی تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم به مشکلات کارگران، رسیدگی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه