اخبار داغ

نماینده آستانه اشرفیه:

مقاومت حداکثری راه دفاع از موجودیت نظام جمهوری اسلامی است

مقاومت حداکثری راه دفاع از موجودیت نظام جمهوری اسلامی است
نماینده آستانه اشرفیه با بیان اینکه هزینه سازش به مراتب سنگین تر و بیشتر از مقاومت است، گفت: وقتی دشمن حداکثر فشار را می آورد مقاومتِ حداکثری راه دفاع از موجودیت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار 8دی، با بیان اینکه شواهد قراین و تجربیات نشان می دهد که هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت در برابر دشمن است، اظهار کرد: اگر تا به امروز مقاومت مردم نبود قطعا امروز هم مانند سال های قبل از انقلاب اسلامی تحت فشارهای اعمال شده حداقل قسمتی از ایران جدا می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار 8دی، با بیان اینکه شواهد قراین و تجربیات نشان می دهد که هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت در برابر دشمن است، اظهار کرد: اگر تا به امروز مقاومت مردم نبود قطعا امروز هم مانند سال های قبل از انقلاب اسلامی تحت فشارهای اعمال شده حداقل قسمتی از ایران جدا می شد., 8دی,

وی با تأکید بر اینکه عربستان بابت سازش با آمریکا باج پرداخت می کند، گفت: در سال گذشته قرار داد ۴۵۰ میلیارد دلاری که این کشور با آمریکا بست بالغ بر ۱۱۰ میلیارد دلارش خرید تجهیزات نظامی بود.

,

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ باز در این شرایط با شدید ترین لحن به مردم عربستان توهین می کند و حکام عربستان را به عنوان "گاو شیری" تعبیر می کند و تعبیر دیگرش این است که فقط شما پول دارید و دیگر هیچ چیزی ندارید.

,

 

,

** هزینه سازش به مراتب سنگین تر و بیشتر از مقاومت است

, ** هزینه سازش به مراتب سنگین تر و بیشتر از مقاومت است, ** هزینه سازش به مراتب سنگین تر و بیشتر از مقاومت است,

قربانی با بیان اینکه از سوی دیگر می گویند اگر حمایت آمریکا از عربستان نباشد ایران در عرض ۱۲دقیقه کشور عربستان را می بلعد، تصریح کرد: این ها نشاندهنده این است که هزینه سازش به مراتب سنگین تر و بیشتر از هزینه مقاومت است.

,

نماینده آستانه اشرفیه تصریح کرد: وقتی دشمن حداکثر فشارها را می آورد مقاومتِ حداکثری راه دفاع از موجودیت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی است.

,

قربانی افزود: هر کس در مقابل سازش سر خم کرد هزینه بیشتری نسبت به مقاومت پرداخت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه