اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

104 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در لرستان تخریب شد

104 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در لرستان تخریب شد
رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: 104 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در لرستان تخریب و 840 هکتار از اراضی رفع تصرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، عبدالرضا بازدار ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی که در فرمانداری بروجرد برگزار شد اظهار داشت: تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی در سال‌ها پیش تنها در شمال کشور برای ویلا سازی صورت می‌گرفت اما امروزه در بسیاری از شهرها تغییر کاربری غیرمجاز صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: با توجه به ظرفیت گردشگری استان لرستان، باید ویلا سازی و ساخت‌وسازها موردتوجه باشد و از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

,

 

,

رئیس جهاد کشاورزی استان لرستان عنوان کرد: سال گذشته 661 پرونده تغییر کاربری در لرستان تشکیل شد و 104 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز تخریب گردید و علاوه بر این 69 مورد توقف عملیات ساخت‌وساز در استان انجام شد؛ در شهرستان بروجرد 13 مورد قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز صورت گرفته است.

,

 

,

عزت اله نباتی مدیر جهاد کشاورزی بروجرد نیز در این جلسه بین کرد: در شهرستان بروجرد چهار منطقه گردشگری وجود دارد که بیشترین ساخت‌وسازها در این مناطق است و سال گذشته 25 مورد تغییر کاربری زمین کشاورزی، 90 مورد تغییر کاربری باغات و هفت بنای غیرمجاز شناسایی شد.

,

 

,

وی افزود: 11 هزار و 208 متر ساخت‌وساز و تغییر کاربری در بروجرد شناسایی شد که بخشی از آن‌ها رفع تصریف شد؛ برخی از سودجویان اراضی کشاورزی را از کشاورزان به قیمت بسیار بالایی خریداری کرده و آن را تبدیل به ویلا می‌کنند که باید در این راستا اقداماتی صورت گیرد؛ همچنین در برخی از روستاها طرح هادی اجرانشده که باید بازنگری لازم در این راستا صورت گیرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه