اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد؛

قاطعانه جلوی قاچاق و بی‌امنیتی در منطقه را می‌گیریم/ صبح فردا پیکر شهدای مرزبانی تشییع می‌شود

قاطعانه جلوی قاچاق و بی‌امنیتی در منطقه را می‌گیریم/ صبح فردا پیکر شهدای مرزبانی تشییع می‌شود
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به دستگیری سه نفر از عاملین شهادت مرزبانان مینابی گفت: از دستگاه قضا خواستاریم برای عاملان شهادت حداکثر مجازات در حداقل ترین زمان ممکن صادر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با توجه به گستردگی استان هرمزگان و مرز طولانی که با کشورهای همسایه مثل عمان، امارات و بخشی با قطر دارد به همین دلیل مرزبانی این استان گسترش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: دریابانی هرمزگان ماموریت های مختلف از جمله کنترل مرز، کنترل ترددهای غیر مجاز و همچنین مقابله با هر گونه قاچاق یکی از وظایف ذاتی مرزبانی و حوزه دریایی هرمزگان است.

,

رضایی تصریح کرد: هرمزگان در یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده مخصوصا در دو ماه اخیر هم کشفیات بسیار خوب و مقابله از ورود کالاهای غیر مجاز به درون کشور و هم مبارزه با کالاهای هدف به خروج از کشور داشته است.

,

وی با بیان اینکه در استان هرمزگان به خصوص حوزه مرزی شرق آن با معضل عدم توجیه بعضی از مرزنشینان و کسانی که حاشیه ساحل هستند به قوانین و مقررات مرزنشینی و وظایف و اختیارات مرزبانی مواجه هستیم، عنوان کرد: یک آشفته حال در برخی از مناطق هرمزگان می بینیم و کارهای غیر شایسته از جمله تعرض و تعدی به ماموران نظام و مرزبانی که جایگاه والا و قانونی در کشور دارند را انجام می دهند.

,

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در هرمزگان فرهنگ غلط حاکم شده به طوری که مامور برای انجام وظیفه اش با اراذل و اوباش مواجه می شود، گفت: ماموری که در سطح استان، منطقه و مرز اعمال قانون می کند وظیفه اجرای دقیق قانون را دارد که جلوی هر گونه ورود و خروج کالاهای غیر مجاز را بگیرد اما متاسفانه امروزه ماموران با تعرض ارذل و اوباش مواجه می شوند.

,

رضایی تصریح کرد: امروز صبح مثل همیشه ماموران مرزبانی وظیفه خود را دنبال می کردند وقتی با یک گروه که دنبال قاچاق و مخل امنیت اقتصادی ، بخشی از منافع ملی را به خطر می اندازند به تولید و کالاهای اساسی کشور ضربه می زنند هنگامی که ماموران شروع به مقابله با آنها می کنند قاچاقچیان تعدی کرده و با تعرض به ماموران دو نفر از همکاران بنده که زحمت کشان،کادرهای مجرب، با اخلاق و متعهد بوده اند به شهادت می رسانند.

,

وی افزود:جای بسی تامل دارد هم برای کسانی که اراذل و اوباش بوده و هم کسانی که مخلان امنیت را مورد حمایت قرار می دهند و یا اینکه بی تفاوتی به این موضوعات هستند.

,

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه به طور جد جلوی قاچاق و بی امنیتی این منطقه را می گیریم، تصریح کرد: قطعا حضور بنده در اینجا پیامی برای اراذل دارد ما این منطقه با امکانات مقابله جدی خواهیم کرد و حتما با دستگاه قضایی انتظار است کسانی که این جنایت و مشابه این جنایات را مرتکب می شوند همان طور که همیشه حمایت کرده اند ماموران اجرا قانون را در این موضوع نیز مورد حمایت قرار دهند.

,

رضایی با اشاره به دستگیری سه نفر از قاتلین، خاطر نشان کرد: از دستگاه قضا در خواست داریم با وظایف قانونی که دارند حمایت کنند و عاملین این قتل را حداکثر مجازات در حداقل ترین زمان ممکن صادر کنند.

,

وی با بیان اینکه امروز کل مرزبانان کشور داغ‌دار این موضوع هستند، عنوان کرد: ما پشتیبان مظلوم هستیم و درخواست و مطالبه به طور جد داریم که با عاملان به طور قطع و در حداکثر سرعت برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

,

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: در حالی که این شهادت ها برای ما شیرین بوده؛ اما اینگونه مظلوم به شهادت رسیدن بسیار سخت است.

,

رضایی تصریح کرد: تشیع پیکر مطهر شهدا فردا صبح با حضور مردم شهید پرور و مرزبان این منطقه در میناب برگزار خواهد شد و ان شاالله دستگاه قضایی طوری رسیدگی کند که در حداقل زمان قاتلین آنها به سزای اعمالشان برسند.

,

وی با بیان اینکه کسی که تعدی به مامور نظام می کند قانون آن ها را شرور و مفسد امنیتی می داند، گفت: قانون با کسانی که هنگامی که کالای قاچاق به منطقه می آید و یا سوخت می خواهد خارج شود و مامور به سمت آنها می آید با سنگ و چوب و چماق به سمت ماموران حمله ور می شوند به طور قطع برخورد می کند.

,

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: از نمایندگان کمیسیون مجلس در خواست کردم که امنیت داخلی را که توسط یک عده اراذل و اوباش، مفسد اقتصادی و مافیا در پشت قضیه هستند را رسیدگی کنند و امروز با حضور خود در هرمزگان این موضوع را رسیدگی و کنترل می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه