اخبار داغ

پس از سال‌ها انتظار برای خانه‌دار شدن؛

هیچ؛ سهم ساکنان مسکن فرهنگیان بروجرد از امکانات رفاهی/ تجمع اعتراضی مقابل فرمانداری

هیچ؛ سهم ساکنان مسکن فرهنگیان بروجرد از امکانات رفاهی/ تجمع اعتراضی مقابل فرمانداری
ساکنان مسکن فرهنگیان بروجرد پس از گذشت 14 سال هنوز با مشکلاتی از جمله نبود آسانسور، آب، برق و روشنایی مواجه هستند که برای رسیدگی به مشکلات امروز در مقابل فرمانداری تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، پروژه ساخت مسکن فرهنگیان اباصالح المهدی(عج) در سال 84 آغاز شد و این پروژه در قالب شش بلوک هفت‌طبقه با 288 واحد ساخته شد و از همان ابتدا قرار بود طعم آرامش را برای خانه‌دار شدن به صاحبان این واحدها بچشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

بعد از گذشت 14 سال از این پروژه متأسفانه هنوز اقدامات لازم در این راستا صورت نگرفته به‌طوری‌که از 288 واحد این مجتمع تاکنون 130 خانوار ساکن شده‌اند اما به دلیل عدم نصب آسانسور و استاندارد، هرروز برای بالا رفتن از شش طبقه سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

,

 

,

کلافگی مردم از نبود آسانسور 

, کلافگی مردم از نبود آسانسور , کلافگی مردم از نبود آسانسور ,

 

,

غیرفعال بودن آسانسور از یک‌سو و آب و برق موقت از سوی دیگر ساکنین این مجتمع را در رنج و سختی قرار داده به‌طوری‌که این افراد از آب و برق موقت استفاده می‌کنند و عدم تعهد تعاونی به تعهداتش سبب شده تا این افراد باگذشت سال‌ها همچنان درگیر و دار مشکلات باشند.

,

  

,

مسکن

, مسکن,

 

,

امروز جمعی از ساکنین این مجتمع با  در دست داشتن نوشته‌هایی از مسئولین خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند و تقاضا داشتند تا مسئولین برای رفع مشکلات در این مجتمع اقدام کنند.

,

 

,

یکی از ساکنین این مجتمع در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: سال‌ها مستأجر بودم و امید داشتم تا با ساخت این مجتمع آرامش خانه‌دار شدن را احساس کنم اما سه سال است در این مجتمع ساکن شده‌ام و هرروز از طبقه پنجم تا پایین باید از پله‌ها استفاده کنم و هنوز آسانسور راه‌اندازی نشده، چرا مسئولین برای رفع این مشکل به‌صورت جدی اقدام نمی‌کنند؟

,

 

,

قطعی مکرر آب و برق در تابستان

, قطعی مکرر آب و برق در تابستان, قطعی مکرر آب و برق در تابستان,

 

,

وی عنوان کرد: چند سال دیگر باید بگذرد تا مشکلات این مجتمع برطرف شود؟ افت فشار آب موقت در تابستان بسیار آزاردهنده است و مسئولین همت کنند تا آب و برق در این مجتمع به‌صورت دائم وصل شود.

,

 

,

مسکن

, مسکن,

 

,

مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد  در این راستان بیان کرد: در این شش بلوک مجتمع فرهنگیان 12 آسانسور نیاز بود که شش موتور برای آسانسورها خریداری‌شده ولی به دلیل عدم استاندارد این آسانسورها هنوز فعال نشده‌اند.

,

 

,

وی افزود: در حال حاضر 13 خانوار این مجتمع از آب و برق به‌صورت موقت استفاده می‌کنند که برای رفع این مشکلات پیگیری‌های لازم انجام‌شده و قرار است برای روشنایی پارکینگ هم‌فکری شود؛ طی روزهای آینده بازدیدی دوباره انجام خواهد شد و پیگیری‌ها تشدید می‌شود تا مشکلات در این مجتمع برطرف گردد.

,

 

,

 Ø®Ø§Ù†Ù‡ دار شدن با اعمال شاقه/ ساکنین مسکن فرهنگیان بروجرد جانشان در خطر است

, خانه دار شدن با اعمال شاقه/ ساکنین مسکن فرهنگیان بروجرد جانشان در خطر است,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه