اخبار داغ

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

وضعیت مربیان پیش‌دبستانی تعیین تکلیف شود/ جذب نیروی بومی در اولویت

وضعیت مربیان پیش‌دبستانی تعیین تکلیف شود/ جذب نیروی بومی در اولویت
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه تعداد زیادی از مربیان پیش‌دبستانی هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند گفت: جذب نیروی بومی در اولویت مسئولان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، مجید کیانپور عصر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان دورود در خصوص تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی اظهار داشت: تعداد زیادی از مربیان پیش‌دبستانی هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند  که ضروری است هر چه سریع‌تر این مهم انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به غیربومی بودن برخی از مربیان شاغل در دورود افزود: درست است همه ایران سرای من است و هیچ فرقی نمی‌کند که اشتغال در کجا صورت پذیرد چراکه هدف ما ایجاد کار مناسب است، اما وقتی جوان ما شرایط لازم برای به‌کارگیری دارد چرا باید بیکار بماند و نیرو از دیگر نقاط استان وارد شود.

,

 

,

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک معلم به اگر از خارج شهرستان بیاید به‌جای اینکه صبح ساعت 7:30 سر کلاس درس باشد ساعت8:30 الی 9 حاضر می‌شود و از طرفی برای برگشت هم باید ساعت 11:30 عزم رفتن کند تا به محل سکونت خود برسد و این کار باعث آسیب زدن به رشد علمی دانش آموزان می‌شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که ظرفیت پذیرش و شرایط استخدام در شهرستان وجود دارد نباید از دیگر شهرها نیرو به‌کارگیری شود؛ جذب نیروهای بومی مطالبه همه افرادی است که در دورود ساکن هستند چراکه قابل‌هضم نیست وقتی فرزندان ما شرایط استخدام دارند از کسانی دیگر استفاده شود، اگر شرایط و ظرفیت جذب وجود نداشت آن‌وقت کسی اعتراضی نسبت به حضور افراد از دیگر شهرها ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه