اخبار داغ

سردار بوعلی:

فلسفه تشکیل بسیج ، استفاده از ظرفیت مردم است

فلسفه تشکیل بسیج ، استفاده از ظرفیت مردم است
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: فلسفه تشکیل بسیج ، استفاده از ظرفیت مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سردار بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در آئین تودیع و معارفه مسئولین بسیج سازندگی و فضای مجازی سپاه فجر، فلسفه تشکیل بسیج را استفاده از ظرفیت مردم دانست و گفت: واقعیت امر این است که تشکیل بسیج سازندگی، با هدف اینکه بعضی از خدمات سازمانها و ارگانها را به عهده بگیرد تشکیل نشده و فقط برای همراهی و مکمل بودن برای انجام بهتر کارهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل بسیج، استفاده از ظرفیت مردم است تشریح کرد: یعنی هرجا مشکلی به وجود می آید یا کار بزرگی است که از عهده سازمان مربوطه خارج باشد، باید مردم ورود کنند و مسئول هماهنگی، آموزش و همکاری را بسیج به عهده دارد و بسیج سازندگی هم جزئی از این مجموعه بسیج است. 
,
 
,
بوعلی تاکید کرد: به طور مشخص سازمان بسیج نه در تقابل، نه در مخالفت و نه حتی در موازات دیگر ادارات و سازمانهاست.  
,
 
,
به گفته جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، هنر سازمان بسیج براساس فلسفه تشکیلش این است که با استفاده از ظرفیت مردم به کمک دیگر ارگانها برود. 
,
 
,
وی با خاطرنشان کردن اینکه بسیج سازندگی هم یکی از این ساختارهاست که برای این منظور تشکیل شده است تصریح کرد: کار بسیج سازندگی تولید، به عهده گرفتن مسئولیت علمی و سایر موارد نیست. کارش این است که در هر عرصه ای که می تواند کمک کند به توسعه علمی و تولیدی کشور. 
,
 
,
بوعلی افزود: بسیج سازندگی سازمان مربوطه را در امور مختلف همراهی و کمک می کند، و چقدر آن سازمان متولی خوشحال می شود برای این همراهی و همکاری. 
,
 
,
جانشین فرماندهی سپاه فجر با اشاره به آثار تربیتی بخش های مختلف بسیج گفت:  اینکه یک.جوان در جمع بچه‌های حزب اللهی و جهادی وارد می شود، آثار تربیتی دارد که این هم نکاتی است که نباید غفلت شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: همه ما اگر دارای یک تفکر باشیم و باید بدانیم که قرار نیست ما دیگران را ناکارآمد جلوه دهیم. بلکه باید در دل مردم و همراه مردم باشیم و همراه و هم.پای مسؤولین باشیم. مردم خود می فهمند حضور نیروهای بسیج را. هرجا لازم باشد مردم خودشان تشخیص می دهند. 
,
 
,
بوعلی با بیان اینکه فعالیت بسیج سازندگی در هر بعدی قابل توجیه است و نحوه ورود ما هم  مشخص است اظهار داشت: حتما باید یکی از خروجی های کار ما این باشد که هرکی در فلان نقطه مشخص مسئول است، ما به او.کمک می کنیم. اگر بسیج سازندگی ما بخواهد عزیز شود، باید با صداقت حرکت کنند.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه