اخبار داغ

حجت نظری: اسامی دوشغله‌ها در شهرداری تهران را اعلام می‌کنم

حجت نظری: اسامی دوشغله‌ها در شهرداری تهران را اعلام می‌کنم
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود صراحت قانون تعدادی از مدیران شهرداری دارای دو پست سازمانی هستند که اگر برخورد نشود، اسامی آنان را اعلام می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آنا، حجت نظری در خصوص فعالیت مدیران دو شغله در شهرداری تهران اظهار نارضایتی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که براساس اصل ۱۴۱ قانون اساسی تصدی دو پست در هر مجموعه‌ای برای یک‌نفر قانونی نیست، گفت: در صورتی ‌که نص صریح قانون هم نبود آیا در میان جوانان افرادی متعهد و متخصص یافت نمی‌شود که به‌واسطه آن مجبور باشیم همزمان به یک نفر بیش از یک پست اختصاص دهیم؟

,

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که متأسفانه من متوجه شده‌ام که با وجود صراحت قانون تعداد انگشت‌شماری از مدیران دارای دو پست سازمانی هستند، گفت: من به معاون توسعه منابع انسانی شهرداری اخطار می‌دهم در صورتی که در ارتباط با پست‌های مذکور تعیین تکلیف نشود و این افراد از یکی از دو پست استعفا ندهند مجبور به اعلام اسامی خواهم بود.

,

نظری با بیان این‌که این اسامی در سامانه مدیران سایت شفافیت موجود است بار دیگر از شهرداری خواست تا هرچه سریعتر وضعیت این پست‌ها را تعیین تکلیف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه