اخبار داغ

تبیین "منطق مقاومت" در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس// (1)

رفاه و امنیت امروز نتیجه تکیه بر منطق مقاومت است/ مذاکره با دولت فعلی آمریکا نتیجه‌ای جز تسلیم شدن ندارد/ جبهه‌ مقاومت؛ مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران

رفاه و امنیت امروز نتیجه تکیه بر منطق مقاومت است/ مذاکره با دولت فعلی آمریکا نتیجه‌ای جز تسلیم شدن ندارد/ جبهه‌ مقاومت؛ مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان مجلس در گفت‌وگو‌هایی با حمایت از مواضع رهبر حکیم انقلاب، راهکار عبور از بحران‌ها و پیروزی نهایی ملت ایران را ایستادگی بر منطق مقاومت دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که در حرم مطهر امام راحل و با حضور عموم مردم برگزار شد، به تبیین مفهوم مقاومت ضرورت ایستادگی ملت برابر زورگویی‌ قدرت‌های دنیا پرداختند. جان کلام ایشان این بود که مقاومت راه منطقی، عقلانی و فطری هر ملتی در برابر زورگویی و گردن کلفتی قدرتهاست. نمایندگان مجلس نیز در گفت‌وگو‌هایی با حمایت از مواضع رهبر حکیم انقلاب، راهکار عبور از بحران‌ها و پیروزی نهایی ملت ایران را ایستادگی بر منطق مقاومت دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس:

جمهوری اسلامی ایران مظهر مقاومت است/ تسلیم شدن در مرام ملت ایران نیست

,
رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس:
, رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس:, رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس:,

جمهوری اسلامی ایران مظهر مقاومت است/ تسلیم شدن در مرام ملت ایران نیست

, جمهوری اسلامی ایران مظهر مقاومت است/ تسلیم شدن در مرام ملت ایران نیست, جمهوری اسلامی ایران مظهر مقاومت است/ تسلیم شدن در مرام ملت ایران نیست,

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در تبیین بیانات رهبری که مقاومت را راه منطقی، عقلانی و فطری هر ملتی در برابر زورگویی و گردن کلفتی قدرت‌ها دانستند، اظهار کرد: اگر بخواهیم نگاه مصداقی به بیانات رهبری داشته باشیم، می‌توانیم برای نخستین نمونه به اشغال 70 ساله رژیم صهیونیستی و مقاومت کشور فلسطین اشاره کنیم؛ از زمان شروع انتفاضه پی در پی کشور فلسطین به پیروزی رسید که نشان دهنده اثر مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه درگذشته جنایت‌های زیادی در سرزمین فلسطین صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: درحال حاضر و به برکت مقاومت، اسرائیل به محض هر حرکتی که در سرزمین‌های فلسطین انجام دهد با پاسخ محکم جبهه مقاومت رو به رو می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: سوریه و عراق از دیگر کشورهایی هستند که با مقاومت توانستند توطئه‌های آمریکا و گروه‌های تروریستی را خنثی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران مظهر مقاومت است و اگر این مقاومت‌ها ادامه پیدا نمی‌کرد تاکنون این انقلاب وجود نداشت.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان نمونه‌هایی از مقاومت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان گفت: شهادت 72 تن از یاران امام، جنگ و دفاع مقدس و پیمان‌های ناتو و ورشو بخشی از اتفاقاتی بود که ملت ایران با ایستادگی و مقاومت آن‌ها را پشت سر گذاشت.

نانواکناری ادامه داد: امروز هم تمام کشورهای مستکبر علیه جمهوری اسلامی متحد شدند تا به کشور ما آسیب بزنند اما با مقاومت مردم ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

وی افزود: یکی از نمونه‌های اخیری که شاید موجب عبرت بسیاری هم بتواند باشد، ورود ناو جنگی به خاورمیانه و تهدیدهای پی در پی سران آمریکایی به کشور ایران بود، اما با مقاومت مردم ایران و درایت رهبری موضع دشمنان ما تغییر پیدا کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نتایج مذاکره و معامله با دشمن، اظهار کرد: مذاکره و دیپلماسی باید از نوع عدالت، تامین منافع دو طرف و حفظ اقتدار باشد.

وی با بیان اینکه مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آمریکا همان کشوری است که هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرده و پشتیبان صدام در جنگ با ایران بوده است که نباید به این کشور هرگز اعتماد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: اقدام اخیر آمریکا در عدم اجرای تعهدات خود در برجام بازی برد باختی را رقم زد؛ درحالی که قرار بود همه تحریم‌ها از بین برود اما این امر صورت نگرفت و کسانی که به دنبال مذاکره هستند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که جمهوری اسلامی با کشوری که به دنبال سلطه طلبی باشد مذاکره نخواهد کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تبیین شرایط و توانمندی‌های فعلی جبهه مقاومت گفت: اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم می‌بینیم که در زمان دفاع مقدس فشنگ و دیگر تجهیزات نظامی به کشور ما سهمیه داده می‌شد اما هم‌اکنون تمامی کشورهای جبهه مقاومت هم از نظر افکار عمومی و هم از نظر دفاعی در بهترین شرایط قرار دارند.

نانواکناری با بیان اینکه توجه افکارعمومی و قدرت کنونی جبهه مقاومت امروز با گذشته قابل مقایسه نیست افزود: جمهوری اسلامی و دیگر کشورهای منطقه به برکت مقاومت و تکیه بر توان داخلی توانستند به رفاه نسبی و امنیت منطقه‌ای دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در مرام ملت ایران تسلیم شدن در برابر دشمنان نیست چراکه ما در برابر فشار و تنگنا فرزند رمضان و عاشورا هستیم و سرزمین ما سرزمین کربلا است و تهدیدهای کشورهای استکباری تاثیری بر اراده ما ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در زمینه ادامه فشار سیاسی و اقتصادی دیگر ناتوان شده است یادآور شد: به گفته ترامپ، درحالی که آمریکا هفت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده اما باید شبانه به کشور عراق سفر کند که این نشان دهنده ضعف آن‌ها است و هیچ توانی در ادامه فشار نخواهند داشت.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پایان گفت: منطق مقاومت ریشه در عقلانیت و ارزش‌هایی که امام راحل برای مردم ما ترسیم کرده دارد.

, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:, نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:,

ایران راهی جز مقاومت در مقابل تحریم‌ها ندارد/مذاکره با دولت فعلی آمریکا نتیجه‌ای جز تسلیم شدن ندارد

, ایران راهی جز مقاومت در مقابل تحریم‌ها ندارد/مذاکره با دولت فعلی آمریکا نتیجه‌ای جز تسلیم شدن ندارد, ایران راهی جز مقاومت در مقابل تحریم‌ها ندارد/مذاکره با دولت فعلی آمریکا نتیجه‌ای جز تسلیم شدن ندارد,

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که تنها راه مقابله با قدرت‌های زورگو را مقاومت خواندند، با اشاره به اینکه اساساً مذاکره به‌خودی‌خود موضوع بدی نیست، گفت: مذاکره در تمامی امورات بین‌المللی کاملاً رایج بوده و بسیاری از مشکلات با مذاکره حل‌وفصل می‌شود.

, دیار آفتاب؛,

وی افزود: اما دولت فعلی آمریکا که تنها به دنبال دستیابی به اهداف خود با استفاده از فشار حداکثری و تحریم است، غیرقابل‌اعتماد بوده و به تعهدات خود پایبند نیست، علاوه بر این همواره از موضع قدرت و زورگویی وارد می‌شود و به همین دلیل مذاکره با آن عملاً نتیجه‌ای جز تسلیم شدن ندارد.

,

ابراهیمی بابیان اینکه ایران هیچ چاره‌ای جز اتکا به منابع داخلی و مقاومت ندارد، تصریح کرد: آنچه کشور را در مقطع کنونی آسیب‌پذیر کرده است عدم آینده‌نگری در سال‌های گذشته بوده است به‌طوری‌که نقطه اتکای اقتصاد کشور را بر نفت قرار داده‌ایم.

,

نماینده مردم شازند در مجلس اضافه کرد: همچنین داشتن دیدگاه‌های رادیکالی و تنگ‌نظری نیز باعث شده تا سرمایه‌گذاری مشترک با سایر کشورهای دنیا ایجاد نشود که این باعث تضعیف کشور در مباحث اقتصادی شده است.

,

وی عدم داشتن منافع مشترک گسترده دیگر کشورها با جمهوری اسلامی ایران را از دیگر مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: اگر منافع مشترکی بین ایران و بسیاری از کشورها وجود داشت، تبعیت از آمریکا در اعمال تحریم‌ها توسط کشورهای ثالث به این آسانی انجام نمی‌پذیرفت و آن‌ها نیز در مقابل تحریم آمریکا علیه ایران مقاومت می‌کردند ولی امروزه شاهد دنباله‌روی سایر کشورها با تحریم‌های آمریکا هستیم چراکه قطع رابطه با ایران برای آنان آسیب چندانی به همراه نخواهد داشت.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران هیچ راهی جز مقاومت در مقابل تحریم‌ها ندارد و باید کشور را در مسیری پیش برد تا وابستگی به درآمدهای نفتی را کاهش داده، رانت را در داخل کشور جمع‌آوری کرده و با افزایش اعتماد مردم به اقتصاد کشور بتوان در این جنگ اقتصادی پیروز شد.

,

 

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

مقاومت تنها راه پیروزی/هماهنگی قوای سه گانه برای رفع مشکلات ضروری است

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

, نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:, نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:,

مقاومت تنها راه پیروزی/هماهنگی قوای سه گانه برای رفع مشکلات ضروری است

, مقاومت تنها راه پیروزی/هماهنگی قوای سه گانه برای رفع مشکلات ضروری است, مقاومت تنها راه پیروزی/هماهنگی قوای سه گانه برای رفع مشکلات ضروری است,

شیر خالقی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما اظهار داشت: آمریکا و هم پیمانانش هیچ وقت قابل اعتماد نیستند زیرا هر زمانی اعتماد صورت گرفت نتیجه آن خیانت بود.

, سبلان‌ما,

وی افزود: تنها راه پیروزی در مقابل آمریکا و غرب مقاومت است و ملت شریف ایران با ۴۰ سال مقاومت خود در برابر زورگویی ها عزت و اقتدار ملی را به ارمغان آوردند.

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با اشاره به آیه شریفه "وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ" گفت: در شرایط حساس کنونی کشور هماهنگی قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم ضروری است.

,

خالقی گفت:با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی کشور از وابستگی به اقتصاد متکی به نفت رها می شود.

,

 

,

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

, نماینده مردم سمیرم در مجلس:, نماینده مردم سمیرم در مجلس:,

تغییر لحن امریکایی ها به خاطر مقاومت ملّت ایران است

, تغییر لحن امریکایی ها به خاطر مقاومت ملّت ایران است, تغییر لحن امریکایی ها به خاطر مقاومت ملّت ایران است,

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به‌ضرورت مقاومت اظهار کرد: در 40 سال انقلاب اسلامی و در جنگ‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی مشاهده کردیم که هر جایی مقاومت داشتیم موفق بودیم و هرگاه یک گام به عقب گذاشتیم دشمن توقع و خواسته‌هایش را چندین برابر کرد.

, صاحب نیوز,

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و ایادی آن‌ها نشان دادند به دنبال زیر سلطه درآوردن جمهوری اسلامی ایران هستند که تنها راه مقابله با آن مقاومت است و اگر مقاومت کنیم قطعاً دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

,

وی افزود: در این مدت آمریکایی‌ها برای اولین بار شروط 12 گانه را برای مذاکره گذاشتند؛ پس از مدتی تهدیدهای نظامی را شروع کردند و می‌خواستند ناوهای خود را به منطقه بیاورند امّا اکنون لحن آن‌ها تغییر کرده که این تنها به دلیل مقاومت ملّت ایران است.

,

سلیمی با توضیح اینکه ایرانی‌ها با شرکت در راهپیمایی‌های 22 بهمن و روز قدس نشان دادند که در برابر فشارهای امریکا مقاومت می‌کنند، بیان کرد: اگر مقاومت کنیم و بتوانیم روی پای خودمان بایستیم، دشمن مأیوس می‌شود و مردم هم به اهداف عالی خود می رسند.

,

نماینده مردم سمیرم در مجلس ادامه داد: مسئولان حوزه بین‌الملل باید در ارتباط با کشورهای دنیا بحث مقاومت را در دستور کار خود قرار دهند و این ارتباط بر اساس عزت، حکمت و مصلحت باشد.

,

وی اضافه کرد: در مسائل اقتصادی کشور باید بیشتر از گذشته بحث مهم مقاومت را اجراء کنیم؛ تولیدات داخلی باید با کیفیت و رقابت‌پذیر باشد تا بتوانیم پس از تأمین نیاز داخل آن‌ها را صادر کنیم.

,

سلیمی تأکید کرد: شرایط باید فراهم شود که مردم بتوانند و ترجیح دهند از تولیدات داخلی استفاده کنند، مسئولان باید این شرایط را آماده و قوانین دست‌وپا گیر را حذف کنند و با افرادی که می‌خواهند در این فرآیندها اختلاف ایجاد کنند برخورد شدید شود.

,

 

,

نماینده ایلام در مجلس:

"مقاومت"، تنها راه عبور از فشارها/ عقب نشینی دشمن آشکار است

,

نماینده ایلام در مجلس:

,

نماینده ایلام در مجلس:

,

نماینده ایلام در مجلس:

, نماینده ایلام در مجلس:, نماینده ایلام در مجلس:,

"مقاومت"، تنها راه عبور از فشارها/ عقب نشینی دشمن آشکار است

, "مقاومت"، تنها راه عبور از فشارها/ عقب نشینی دشمن آشکار است, "مقاومت"، تنها راه عبور از فشارها/ عقب نشینی دشمن آشکار است,

سلام امینی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با ایلام بیدار گفت: ایران اسلامی کشور بزرگ و اثرگذاری است و دارای سوابق تاریخی زیادی است که سابقه بسیار طولانی در طول تاریخ داشته ایم.

, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: ایران اسلامی بعنوان کشور قدرتمند منطقه ای بایستی تعامل با دنیای خارج داشته باشد.

,

امینی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قانون اساسی آمده است که نباید با دو کشور ارتباط داشته باشیم، یکی آفریقای جنوبی که سیستم نژادپرستی در آن حکمفرمایی می کرد و یکی رژیم اشغالگر قدس و با بقیه کشورها ارتباط داشته ایم و داریم، حتی در اوایل انقلاب قبل از تسخیر لانه جاسوسی با آمریکا ارتباط داشتیم.

,

نماینده ایلام در مجلس گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان دردسرهایی برای جمهوری اسلامی ایران پیش آوردند و اخیرا نیز مذاکرات هسته ای مطرح است.

,

وی‌تصریح کرد: دستاورد مذاکرات این است که ما بعنوان یک کشور صاحب نام پای میز مذاکره نشستیم و حرف خود را به کرسی نشاندیم که برای دنیا ثابت شد که جمهوری اسلامی به حق است.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در بحث برجام ما با شش کشور مذاکره کردیم، طبع مذاکره هم این است که هم امتیاز می دهید و هم امتیاز می گیرید.

,

نماینده ایلام در مجلس اذعان کرد: مسئولین کشور در جریان مذاکرات اخیر بودند، برجام خوب بوده یا بد به هر حال یک مذاکره است که انجام شد اما آمریکا به این مذاکرات پشت پا زد.

,

وی ادامه داد: اگر رهبری فرمایش می کنند که ما مذاکره نمی کنیم و اهل مذاکره نیستیم، دلیلش آن است که با چه کسی مذاکره کنیم؟ همان کسی که میز مذاکره را ترک کرد.

,

امینی افزود: ما اهل مذاکره بودیم اما طرف مقابل قابل مذاکره نیست، ما مذاکره برای انجام مذاکره نمی کنیم بلکه مذاکره برای نتیجه می کنیم.

,

امینی یادآورشد:  طرف مقابل ما در برجام مذاکره را جا گذاشت و پای بند نبود اما حالا ۱۲شرط برای مذاکره پیشنهاد می دهند، وقتی که ما مقاومت کردیم آنها پیش شرط و شرایط مذاکره را حذف کردند.

,

وی‌به اهداف ترامپ‌از ترک میز مذاکره اشاره کرد و‌گفت: وقتی ترامپ میز مذاکره را ترک کرد دو هدف داشت،یکی اینکه ما نیز میز مذاکره را ترک کنیم و پرونده جمهوری اسلامی در شورای امنیت به جای خود یر گردد و اجماع جهانی علیه ما شکل بگیرد که به آن هدف نرسید و اگر به این هدف میرسید ممکن بود ما را به سرنوشت عراق دچار کنند و هدف دوم ترامپ اجماع افکار عمومی دنیا علیه کشور ما بود که اگر به این دو هدف می رسیدند احتمالا فشار بیشتری به ما می آوردند.

,

امینی افزود: دلیل ورشکسته شدن آمریکا در سیاسیتهایشان، حقانیت جمهوری اسلامی ایران است، افکار عمومی دنیا قانع شده اند که حق با ایران است.
درست است که آمریکا میز مذاکره را ترک کرد اما حقانیت ما به جهان ثابت شد.

,
,

نماینده ایلام در مجلزس گفت: اروپاییها ادعا می کنند که ما در عمل هستیم وگوش به فرمان آمریکا نیستیم اما در عمل هنوز هیچ کاری انجام نداده اند و همین باعث شد که در چهارچوب برجام دو قلم محدودیت هسته ای برای ما اعمال شود.

,

وی افزود: آمریکاییها در شرایط موفق می شوند که سیاستمداران ما خام باشند اما تا الان دشمن نتوانسته به اهدافش برسد که انشاالله مقاومت ما این فشارها را می شکند.

,

امینی اضافه کرد: مذاکره و مقاومت مکمل همدیگر هستنند و هرکدام زمان مناسب خود را دارند.

,

وی در پایان گفت:در شرایط فعلی کشور، مذاکره اصلا به صلاح نیست و مقاومت بهترین گزینه است.

,

 

,

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس:

, نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس:, نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس:,

در قضیه برجام کوتاه آمدیم اما دشمنان جری‌تر شدند/ ایستادگی و مقاومت راه حل عبور از مشکلات

, در قضیه برجام کوتاه آمدیم اما دشمنان جری‌تر شدند/ ایستادگی و مقاومت راه حل عبور از مشکلات, در قضیه برجام کوتاه آمدیم اما دشمنان جری‌تر شدند/ ایستادگی و مقاومت راه حل عبور از مشکلات,

محمدرضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مقاومت گفت: موضوع مقاومت و ایستادگی مربوط به یک زمان و موضوع خاصی نیست بلکه در همه امور و زمان‌ها وجود داشته و هر فرد و ملتی که بتواند مقاومت کند و صبور باشد موفق خواهد شد.

, یزدرسا,

وی ادامه داد: تاکید مقاوم معظم رهبری نیز بر موضوع مقاومت نیز به همین دلیل است که اگر مقاومت کنیم به نتیجه می رسیم خصوصا این که امروز امریکا با افزایش و تشدید تحریم ها دشمنی  خود را بیشتر نشان داده است.

,

صباغیان با تشریح دشمنی آمریکا تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که دو راه پیش روی کشور قرار دارد یکی آن که تسلیم شویم و دیگری مقاومت و ایستادگی است تا از این گردنه عبور کنیم. تا به حال در این 40 سال انقلاب ملت ایران نشان داده است که هر زمانی که مقاومت کرده به نتیجه دلخواه خود رسیده و هر جا کوتاه آمده و تسلیم شده از همان جا ضربه خورده است.

,

وی با اشاره به عواقب و نتایج تسلیم شدن در برابر دشمن گفت: در قضیه برجام هر خواسته ای که دشمن داشت را به نوعی پذیرفتیم و حتی اجرایی کردیم اما طرف‌های مذاکره به هیچ کدام از تعهداتشان عمل نکردند. در واقع  برای این که قرارداد و توافقی کنیم از هول حلیم در دیگ افتادیم.

,

صباغیان ادامه داد: در برجام امتیازاتی را دادیم به خیال این که دشمن راضی می‌شود در صورتی که دشمن با اساس کشور مخالف است و حتی او را جری‌تر کرد که می‌تواند با اعمال فشار و تحریم‌ها امتیاز بیشتری بگیرد. اکنون نیز بر همین اساس سیاست های خود را دنبال می کند اما  این دفعه باید با مقاومت به دشمن فهماند که شرایط به گونه ای دیگر است و مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

,

وی با بیان این که مذاکره با آمریکا همان گونه که رهبری نیز متذکر شده اند سم است گفت: کشور با مقاومت و ایستادگی به نتیجه خواهد رسید و همزمان با آن در داخل کشور نیز باید با برنامه و قانونمند کردن امور، کشور را اداره کرد و با مفاسد برخورد شود تا نتیجه واقعی مقاومت حاصل شود.

,

 

,

نماینده مردم تبریز در مجلس عنوان کرد؛

, نماینده مردم تبریز در مجلس عنوان کرد؛, نماینده مردم تبریز در مجلس عنوان کرد؛,

نیرنگ‌بازی سیاسی، خلاصه مواضع آمریکا/جبهه‌ مقاومت، مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران

, نیرنگ‌بازی سیاسی، خلاصه مواضع آمریکا/جبهه‌ مقاومت، مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران, نیرنگ‌بازی سیاسی، خلاصه مواضع آمریکا/جبهه‌ مقاومت، مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران,

فرهنگی در گفت‌‌وگو با خبرنگارسیاسی آناج با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ارتباط با سخنان رهبرانقلاب پیرامون منطق مذاکرات اظهار داشت: رهبر انقلاب ابعاد مختلف پیشینه روابط آمریکا در گذشته،حال و آینده را تشریح کردند.

, آناج,

وی گفت: هرفراز از روابط ایران و آمریکا موضعات مختلفی را در پی می‌گیرد. سابقه آمریکا سراسر خیانت و ایجاد مشکل برای ملت های مسلمان و تحت ستم است، درباره اقدامات آمریکا در گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران هم که سخن بسیار است.  روابط ایران و آمریکا در حال حاضر نیز، تنها راه برای اصلاح شرایط موجود، برگشت به زمان قبل از فشارهای اخیر است.

,

نماینده مردم تبریز گفت: اینکه مقامات آمریکا درباره رهبران ایران سخن گفته و به قولی منت می گذاند، نوعی نیرنگ سیاسی است، اینگونه موضع گیری ها همان ترفندهایی است که چندین سال است در آرزوی رسیدن به آن‌ها هستند. برای رسیدن به این منظور نیز، برروی مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران دست گذاشته اند.

,

فرهنگی تصریح کرد: باتوجه به تقویت جیهه مقاومت و شکست توطئه های استکبار در منطقه، آمریکا باید به خوبی این موضوع را درک کرده باشد که جبهه مقاومت که جمهوری اسلامی ایران در خطوط مقدم آن قرار دارد مانعی بزرگ برای اجرای سیاست های سردمداران آمریکا در منطقه است.

,

 

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

, نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:, نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:,

 هر زمان کوتاه آمده‌ایم، دشمنان سوء‌استفاده کرده‌اند/ آمریکایی‌ها صادق نیستند

,  هر زمان کوتاه آمده‌ایم، دشمنان سوء‌استفاده کرده‌اند/ آمریکایی‌ها صادق نیستند,  هر زمان کوتاه آمده‌ایم، دشمنان سوء‌استفاده کرده‌اند/ آمریکایی‌ها صادق نیستند,

همایون هاشمی درگفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اشراف کامل به مسائل سیاسی و منطقه ای، به تجزیه و تحلیل مسائل می پردازند.

, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما هر زمانی در مقابل دشمنان، کوتاه آمده و وارد مذاکره شده ایم آنها سو استفاده کرده و مذاکرات را به چالش کشیده اند.

,

وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: ما باید روی پای خود بایستیم و مشکلات را خودمان برطرف کنیم.

,

هاشمی، با بیان اینکه آمریکا سیاست چند لایه و پیچیده دارد ، تصریح کرد: آمریکایی ها صادق نیستند و سیاست های فریبکارانه دارد و هیچ وقت با آنها نمی توان به نتیجه مطلوبی رسید.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما هیچ وقت تسلیم دشمنان نمی شویم.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه:

, نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه:, نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و , فیروزکوه, :,

ایستادگی در برابر دشمن موجب رونق اقتصاد داخلی می‌شود

, ایستادگی در برابر دشمن موجب رونق اقتصاد داخلی می‌شود, ایستادگی در برابر دشمن موجب رونق اقتصاد داخلی می‌شود,

قاسم میرزایی نیکو ، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز با بیان این‌که ایستادگی در برابر دشمن موجب عبرت تاریخی برای تمام مردم جهان شده و رونق اقتصاد را به‌وجود می‌آورد، اظهار داشت: یکی از مثال‌های بارز مقاومت و پایداری در برابر دشمنان می‌تواند واقعه کربلا باشد؛ ممکن است همه شهید و بعضی اسیر شوند ولی این می‌تواند نتایج تاریخی و عبرت انگیزی برای جامعه و همه کشورها و نسل‌های بعدی داشته باشد، اما باید یک مسیر را انتخاب کرد.

, شبکه خبری تهران نیوز,

وی نتایج مذاکره با دشمنان از گذشته تاکنون را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مذاکرات فراز و فرودهایی داشت که در بعضی مواقع نتایج مثبت و همچنین در مقابل آن با نتایج منفی نیز رو به رو بوده است، برای مثال خروج ایران از بند هفتم منشور سازمان ملل یک جنبه مثبت دارد، اما وقتی فردی مانند ترامپ همه چیز را انکار می‌کند یک جنبه منفی دارد.

,

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه کردن به نکاتی که رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان به‌صورت شفاف و صریح در ارتباط با وحدت، همدلی و مقاومت و با مردم سخن گفتن، باعث مستحکم شدن مقاومت ملت در برابر مستکبران می‌شود.

,

 

,

نماینده ارومیه در مجلس:

, نماینده ارومیه در مجلس:, نماینده ارومیه در مجلس:,

مقاومت در برابر قدرت‌های زورگو و مستبد، سفارش دین است/ در منطقه ما آن‌هایی که مقاومت کردند پیروز و آن‌هایی که تسلیم شدند ازبین رفتند

, مقاومت در برابر قدرت‌های زورگو و مستبد، سفارش دین است/ در منطقه ما آن‌هایی که مقاومت کردند پیروز و آن‌هایی که تسلیم شدند ازبین رفتند, مقاومت در برابر قدرت‌های زورگو و مستبد، سفارش دین است/ در منطقه ما آن‌هایی که مقاومت کردند پیروز و آن‌هایی که تسلیم شدند ازبین رفتند,

نماینده مردم اذربایجان غربی درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تهران پرس درخصوص نتیجه مقاومت و عاقبت تسلیم درطول تاریخ معاصر ملت ها در مقابل دشمن بیان داشت: وقتی منطقه را بررسی می کنیم می بینیم آن هایی که مقاومت کردند پیروز وآن هایی که تسلیم شدند اکثرا ازبین رفتند. راه مقاومت راه سختی است ولی آینده بهتری دارد.

, تهران پرس,

نماینده ارومیه گفت: ازنگاه دینی عدم تمکین دربرابر قدرت های زورگو ومستبد به مقاومت توصیه شده است. ملت‌های مسلمان نقش تعیین کننده ای در سرنوشت روشن ملت فلسطین دارند و حمایت های رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی نشانه بی عقلی او است.

,

 

,

نماینده مردم اسفراین:

, نماینده مردم اسفراین:, نماینده مردم اسفراین:,

مقاومت به حاشیه برود آسیب جدی خواهیم دید/ برجام نتیجه اعتماد به آمریکا است

, مقاومت به حاشیه برود آسیب جدی خواهیم دید/ برجام نتیجه اعتماد به آمریکا است, مقاومت به حاشیه برود آسیب جدی خواهیم دید/ برجام نتیجه اعتماد به آمریکا است,

هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: کشورهایی که در برابر نظام سلطه مقاومت کردند به استقلال دست پیدا کردند و هرگاه عامل خارجی بیشتر فشار آورده است به  توسعه و پیشرفت این کشورها منجر شده است.

, عصر اترک,

وی گفت: اگر به تاریخ نهضت های ضد استعماری در هند ، پاکستان ، مصر و افرادی همچون گاندی، جمال عبدالناصر و حتی امام خمینی (ره) نگاه می کنیم،می بینیم که این ها کسانی هستند که با حمله به ترس راه را برای نهضت های ضد استمراری باز کردند و قطعا کشورهایی که توانستند مقاومت کنند به استقلال دست پیدا کردند.

,

 وی ادامه داد: در کشور ما نیز هرگاه مقاومت هوشمندانه همراه با انسجام داخلی وجود داشته و شرایط برای استقلال در داخل کشور بیشتر فراهم شده و راه سلطه اجانب بسته شده اما هرگاه در طول تاریخ این اراده شکسته و به نحوی از بین رفته راه و زمینه برای سلطه فراهم شده است.

,

قوامی با اشاره به نتیجه تمرکز بر روی مذاکره و نتیجه برجام خاطر نشان کرد: اینکه ما تمام مسائل داخلی را رها کنیم و فقط به برجام و به بهبود رابطه با دنیا فکر کنیم قطعا نتیجه ای مثبتی نگرفته و نخواهیم گرفت، وقتی می توانیم مذاکره کنیم که اول به داخل کشور توجه کنیم.

,

وی در ادامه با اشاره به سخنان روز گذشته رهبری در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) افزود: جدا کردن بند ناف بودجه از نفت ، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید ، خارج شدن دولت از دخالت در اقتصاد و بسته شدن زمینه های فساد و اختلاس از مسائل اصلی اقتصاد در کشور هستند که اگر بر روی این موارد توجه و تمرکز بیشتری انجام دهیم آن موقع دشمن چیزی برای دلبستن ندارد.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر آنچه که نظام سلطه به آن دلبسته این است که شرایط اقتصادی ایران خوب نیست و اشتغال و تولید کم و تورم و بیکاری بیشتر شده است که همه این موارد با سیاست های امریکا و هم پیمانانش هم جهتی ایجاد می کند.

,

نماینده مردم اسفراین با بیان اینکه اگر شرایط برای اقتصاد را در داخل قوی و محکم کنیم آنوقت آنها نیازمند مذاکره با ما می شوند و می توانیم پیشروی کنیم، تصریح کرد: اگر مسائل داخلی را حل نکنیم و به مذاکرات برویم قطعا بازنده ایم.

,

قوامی با تعریف منطق مقاومت گفت: مقاومت شرط اصلی دستیابی به اهداف جمهوری اسلامی ایران است و اگر بخواهیم مقاومت را به حاشیه ببریم قطعا نمی توانیم به اهداف انقلاب اسلامی دست پیداکنیم و آسیب جدی خواهیم خورد.

,

وی تصریح کرد: مقاومت زمانی پیشرفت خواهد داشت که بتوانیم شرایط داخلی را انسجام ببخشیم و بین قوه قضاییه، مجلس و دولت همجهتی وجود داشته باشد و همه این سه نهاد با مردم هم جهت شوند و در راستای همان دغدغه هایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند به سمت حل مشکلات حرکت کنند.

,

نماینده مردم اسفراین ادامه داد: تسلیم شدن در برابر خواسته های آمریکا نمی تواند کشور را از فشار و تنگناها خارج کند چرا که نظام سلطه تمام تلاشش این است که بتواند منافع خودش را چند برابر کند و در طول تاریخ چنین کاری کرده اند.

,

وی گفت: پشت تمام جنگ هایی که نظام استکبار در منطقه به راه انداخته ،فروش سلاح بیشتر و حل مسئله کسری بودجه آمریکا و  حل مسئله خروج از رکود آمریکا و اروپا بوده است.

,

قوامی ادامه داد: آمریکا برای اینکه رونقی در اقتصاد خودش ایجاد کنند در منطقه ناامنی ایجاد می کنند و دولت هایی که با آنها هم جهت شوند، می شوند عامل نظام سلطه هستند که این عوامل در واقع نمی توانند اقتصاد محکمی داشته باشند.

,

وی در رابطه با دلیل بی اعتمادی رهبری به آمریکا گفت: دخالت های پی در پی دولت آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد به بعد دلیل اصلی این بی اعتمادی هست و از آن زمان هر وقت که به آنها اعتماد کردیم ضربه خوردیم که آخرین آن همین برجام بود که به راحتی از آن خارج شدند.

,

 

,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:, نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:,

آمریکا قابل اعتماد نیست/ شرایط مقاومت را در کشور داریم

,

آمریکا قابل اعتماد نیست/ شرایط مقاومت را در کشور داریم

, آمریکا قابل اعتماد نیست/ شرایط مقاومت را در کشور داریم, آمریکا قابل اعتماد نیست/ شرایط مقاومت را در کشور داریم,

علی اکبری؛ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه درمورد صحبت های اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مقاومت راه منطقی عقلانی و فطری هر ملتی در برابر زورگویی و گردن کلفتی قدرت هاست، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی یک امر طبیعی در برابر زیاده خواهی ها می باشد، خواه این زیاده خواهی از سوی فردی به فرد دیگری باشد و چه خواه در سطحی کلان تر و از سوی کشوری به کشور دیگر.

, شیرازه,
وی در ادامه با اشاره به شرایط موجود تصریح کرد: دو انتخاب بیشتر نداریم، یا مذاکره باید داشته باشیم و یا اینکه راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کنیم.
,
 
,
نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی درخصوص استراتژی کشور گفت: استراتژی کشورمان در حال حاضر مقاومت و ایستادگی می باشد و خودمان این راه را برای ادامه مسیر انتخاب کرده ایم.
,
 
,
وی با اشاره به هزینه های راه مقاومت بیان کرد: ممکن است که در راه مقاومت و ایستادگی هزینه هایی نیز برای ما داشته باشد و یا بعد از آن به وجود آید اما هر کاری تاوانی دارد که می بایست آن تاوان پرداخت شده و هزینه ها را بدهیم.
,
 
,
علی اکبری همچنین اضافه کرد: به نظر بنده هزینه هایی که در راه مقاومت و ایستادگی به کشور ما تحمیل و وارد می شود را باید به نحوی سرشکن کرد تا فشارها تنها بر قشر خاصی وارد نشود.
,
 
,
وی همه مردم را به مقاومت در برابر دشمنان دعوت کرد و عنوان داشت: راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن استراتژی امروز کشور ماست که می بایست همگان از آن تبعیت کنند.
,
 
,
عضو مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چرا ایران اسلامی راه مقاومت را برگزیده است، عنوان کرد: اگر مقاومت را سیاست کشور قرار ندهیم، مجبور به مذاکره خواهیم بود و گزینه ای جز این دو مورد در دسترس نخواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به نتایج و ماحصل های مذاکره و تمرکز بر معامله با کشورهای دشمن به ویژه آمریکا تصریح کرد: یک معاهده بین المللی به نام برجام میان تعدادی از کشورهای جهان پس از سال ها گفتگو، سرانجام به امضا همگان رسید که می بایست از سوی همه عملی می شد اما به یکباره می بینیم که کمی بعد از آن شاهد خروج یک طرفه و یک جانبه کشور آمریکا از آن قرارداد بین المللی هستیم، پس از این اتفاق چه اطمینان و چه تعهدی وجود دارد که مجدد بر سر میز مذاکره بنشینیم و گفتگو با آن ها داشته باشیم؟!
,
 
,
علی اکبری ادامه داد: فردا روزی پس از مذاکره مجدد هر آن احتمال دارد که آمریکا به زیر تعهدات خود زده و باز بدعهدی کند و اصلا به آمریکا نمی توان اعتماد کرد.
,
 
,
وی مذاکره در شرایط کنونی را ناممکن دانست و اضافه کرد: در شرایطی که آمریکایی ها بحث براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مطرح می کنند، چگونه می توان با آن ها مذاکره کرد؟!
,
 
,
نماینده شیراز در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کشور ایران در حال حاضر شرایط لازم برای تداوم ایستادگی و مقاومت را دارد، اذعان داشت: شرایط لازم برای ایستادگی و مقاومت را باید ایجاد کرد که یکی از آن ها ایجاد اعتمادسازی میان مردم جامعه می باشد.
,
 
,
وی در پایان به منظور ایجاد شرایط مقاومت و ایستادگی گفت: همه عناصر جامعه باید پذیرفته شوند، نیاز به فرهنگ سازی در این خصوص داریم و مشارکت همه آحاد و اقشار مردم را برای ایستادگی و مقاومت نیاز داریم.
,
 
,
 
,
نماینده مردم فارس در مجلس:
, نماینده مردم فارس در مجلس:, نماینده مردم فارس در مجلس:,

منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد/ کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است

,

منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد/ کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است

, منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد/ کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است, منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد/ کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است,

محمدجواد جمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به این در شرایط فعلی مقاومت بهترین گزینه است، اظهار داشت: در طی یک سال اخیر شاهد هستیم که استکبار جهانی شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها را علیه کشورمان به راه انداخته است که در نوع خود کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: این تحریم‌ها نشان می‌دهد که آمریکا نه‌تنها به هیچ عهدنامه‌ای پایبند نیست بلکه در برهم زدن مقررات بین‌المللی نیز سابقه‌ای درخشانی دارد.

جمالی افزود: تحریم‌ها تنها توطئه‌ای دشمنان نظام نیست چراکه ایجاد جو روانی و شایعه در داخل کشور حربه‌ای دیگری که در یک سال اخیر بارها علیه کشور و نظام استفاده‌شده است.

وی تصریح کرد: در این میان برخی از عوامل در داخل کشور که وابستگی شدیدی به منافقین و سلطنت‌طلب‌ها دارند آتش بیار معرکه شده‌اند و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام بهره می‌گیرند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ابراز داشت: بالا بردن سطح توقعات مردم در کنار القای ناکارآمدی مدیریت در کشور به‌عنوان دو اصل در جو روانی دشمنان نظام به شمار می‌رود که علیه ملت و نظام پیاده شده است.

وی به شروط 12 گانه آمریکا برای کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: هر یک از این شروط دخالت آشکار و مستقیم در کشور است که نشان می‌دهد استکبار جهانی به دنبال هدف قرار دادن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

جمالی راهپیمایی مردم در روز قدس و 22 بهمن را یادآور شد و گفت: مردم در این دو رویداد مهم نشان دادند که علیرغم تبلیغات کورکورانه دشمن آماده دفاع از نظام هستند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی اتحاد و همدلی مسئولان و جناح‌های سیاسی در برابر آمریکا را مهم و حیاتی شمرد و اظهار داشت: در ماه‌های اخیر مشاهده شد که همه جریان‌های سیاسی با حمایت از نظام تنها راه مقابله با یاوه‌گویی‌های آمریکا را دفاع از کشور و مقاومت دانستند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی به خواست آمریکا از مذاکرات خود اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا از مذاکرات نتایج از پیش مشخص‌شده می‌خواهد که استقلال و آزادی کشور را هدف قرار داده است.

وی کوتاه آمدن در برابر آمریکا را یک اشتباه استراتژیک خواند و گفت: نباید در برابر کشوری که تا تنها هدفش از بین انقلاب است کوتاه آمد و هر نوع کوتاه آمدن در برابر این کشور به مسلخ بردن نظام است.

جمالی با تأکید بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری مقاومت را راه منطقی و عقلانی برشمرد و تصریح کرد: منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد.

, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:, نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:, نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:,

مقاومت؛ راز ماندگاری انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است/ سر تسلیم فرو آوردن در برابر دشمن شکستی غیر قابل جبران است

, مقاومت؛ راز ماندگاری انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است/ سر تسلیم فرو آوردن در برابر دشمن شکستی غیر قابل جبران است, مقاومت؛ راز ماندگاری انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است/ سر تسلیم فرو آوردن در برابر دشمن شکستی غیر قابل جبران است,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل گفت: با نگاه به تاریخ صد ساله کشورهای دنیا و منطقه به این نتیجه مثبت می رسیم که هر جا مقاومت بوده نتیجه آن پیروزی بوده است و هر جا تسلیم بوده نتیجه ای جز شکست به همراه نداشته است.

, راه آرمان,

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه انقلاب ما مبتنی بر ارزش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است و این انقلاب بقا و دوام خود را به اثبات رسانده است راهی جز این نمیتوانیم داشته باشیم که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی و از مظلوم حمایت کنیم.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق افزود: چنانچه غیر از این باشد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نیز به سرنوشت انقلاب های دیگر که در دنیا شکل گرفته اند و از بین رفتند دچار خواهد شد.

,

کمالی پور با تأکید بر اینکه راز و رمز انقلاب جمهوری اسلامی ایران مقاومت است، ابراز کرد: چنانچه موضع تسلیم و سازش پیش آید با توجه به اینکه استکبار جهانی دین ما را می خواهد؛ تا آن را از ما نگیرد کوتاه نخواهد آمد؛ لذا سر تسلیم فرو آوردن در برابر دشمن شکستی غیر قابل جبران است.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی به کوتاه آمدن ما در مسائل جزئی قانع نخواهند شد و آن چیزی را که از ما می خواهند دین و ارزش های ما است که مبتنی بر انقلاب می باشد و در این حوزه ما راهی جز مقاومت نداریم  و اگر غیر از این باشد نابود خواهیم شد.

,

وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری عنوان کردند که بهای تسلیم سنگین تر است؛ از این جهت است که چنانچه ما تسلیم شویم خطی بر تمامی ارزش ها و انقلابمان که تا کنون خلق کرده ایم، کشیده ایم.

,

 

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

, نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:, نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:,

رکود سایه شوم سازش است/ مقاومت یعنی تقویت نقاط ضعف

, رکود سایه شوم سازش است/ مقاومت یعنی تقویت نقاط ضعف, رکود سایه شوم سازش است/ مقاومت یعنی تقویت نقاط ضعف,

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در تبیین منطق مقاومت مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری مخصوصا در روز 15 خرداد درباره مسائل جاری کشور و آمریکا مطرح کردند مسیری روشن برای مسئولان کشور بود تا اگر افکار و عقاید متفاوتی دارند برای آنها مسیری مستقیم به عنوان چراغ راه همگان تبیین شود.

وی افزود: در این مدت عدم مقاومت و سازش سایه ای شوم بر کشور انداخت و ما را دچار رکود کرد، چون عده ای منتظر هستند از راه سازش و مذاکره با دشمن توفیقی برای کشور حاصل شود در حالی که این تنها سبب فرصت سوزی شده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخلاف این تفکر، رهنمودهای رهبر انقلاب ما را به سمت و سویی هدایت کرد که خیالمان از عدم مذاکره راحت باشد در نتیجه در مسیری حرکت کنیم که با مقاومت به اهداف خود برسیم.

مصری خاطرنشان کرد: معنای مقاومت، صبر توام با خمودی و سستی نیست بلکه به معنای تلاش، فعالیت و خنثی کردن است و در مقابل باید آنچه را که آمریکا فکر می کند نقطه ضعف ما است و از آن طریق بر ما اعمال فشار می کند، تقویت کنیم.

وی افزود: اگر آمریکا فکر می کند از راه اقتصادی می تواند به ما ضربه بزند باید در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش شود و همه عزم خود را جزم کنیم تا شاخص های اقتصادی اعم از تورم، بیکاری، رکود، درآمد سرانه و ضریب جینی را رشد دهیم و این با مقاومت اساسی حاصل خواهد شد.

مصری گفت: همچنین در این میان باید نقاط ضعف به قوت تبدیل و نقاط قوت نیز ارتقا یابد به طور مثال توان موشکی را به عنوان ابزاری بازدارنده تقویت کنیم و تولیدات کارخانه ها را افزایش دهیم زیرا مقاومت به معنای گرسنگی کشیدن نیست.

نایب رییس مجلس عنوان کرد: ظرفیت و امکانات بالقوه فراوانی برای مقاومت در کشور وجود دارد که به فعلیت رسیدن آن به عزمی ملی و فردی نیاز دارد هرکسی باید ببیند تا چه اندازه در زمینه های مختلف اعم از علمی، تولید، بازار، صنعت و ... می تواند به مقاومت کمک کند و در بعد ملی هم باید جامعه به سمت و سویی واحد حرکت کند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود اگر 80 میلیون ایرانی روزانه در مصرف یک برگ کاغذ، یک برگ دستمال کاغذی، خاموشی یک لامپ و مصرف آب صرفه جویی کنند این صرفه جویی با توجه به اینکه مقاومت معنایی عملی دارد قوت ما را در برابر دشمن صادر می کند و سبب می شود اگر نفت ما تحریم شد بتوانیم برق یا آب که قیمتی بالاتر از بنزین دارد را صادر کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی مقاومت نظامی مطرح بود که مردم در شهر و دیار خود باقی ماندند و مقاومت کردند و موفق شدیم و امروز زمان مقاومت اقتصادی رسیده که باز هم پیروز خواهیم شد.

,

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در تبیین منطق مقاومت مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری مخصوصا در روز 15 خرداد درباره مسائل جاری کشور و آمریکا مطرح کردند مسیری روشن برای مسئولان کشور بود تا اگر افکار و عقاید متفاوتی دارند برای آنها مسیری مستقیم به عنوان چراغ راه همگان تبیین شود.

, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: در این مدت عدم مقاومت و سازش سایه ای شوم بر کشور انداخت و ما را دچار رکود کرد، چون عده ای منتظر هستند از راه سازش و مذاکره با دشمن توفیقی برای کشور حاصل شود در حالی که این تنها سبب فرصت سوزی شده است.

,

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخلاف این تفکر، رهنمودهای رهبر انقلاب ما را به سمت و سویی هدایت کرد که خیالمان از عدم مذاکره راحت باشد در نتیجه در مسیری حرکت کنیم که با مقاومت به اهداف خود برسیم.

,

مصری خاطرنشان کرد: معنای مقاومت، صبر توام با خمودی و سستی نیست بلکه به معنای تلاش، فعالیت و خنثی کردن است و در مقابل باید آنچه را که آمریکا فکر می کند نقطه ضعف ما است و از آن طریق بر ما اعمال فشار می کند، تقویت کنیم.

,

وی افزود: اگر آمریکا فکر می کند از راه اقتصادی می تواند به ما ضربه بزند باید در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش شود و همه عزم خود را جزم کنیم تا شاخص های اقتصادی اعم از تورم، بیکاری، رکود، درآمد سرانه و ضریب جینی را رشد دهیم و این با مقاومت اساسی حاصل خواهد شد.

,

مصری گفت: همچنین در این میان باید نقاط ضعف به قوت تبدیل و نقاط قوت نیز ارتقا یابد به طور مثال توان موشکی را به عنوان ابزاری بازدارنده تقویت کنیم و تولیدات کارخانه ها را افزایش دهیم زیرا مقاومت به معنای گرسنگی کشیدن نیست.

,

نایب رییس مجلس عنوان کرد: ظرفیت و امکانات بالقوه فراوانی برای مقاومت در کشور وجود دارد که به فعلیت رسیدن آن به عزمی ملی و فردی نیاز دارد هرکسی باید ببیند تا چه اندازه در زمینه های مختلف اعم از علمی، تولید، بازار، صنعت و ... می تواند به مقاومت کمک کند و در بعد ملی هم باید جامعه به سمت و سویی واحد حرکت کند.

,

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود اگر 80 میلیون ایرانی روزانه در مصرف یک برگ کاغذ، یک برگ دستمال کاغذی، خاموشی یک لامپ و مصرف آب صرفه جویی کنند این صرفه جویی با توجه به اینکه مقاومت معنایی عملی دارد قوت ما را در برابر دشمن صادر می کند و سبب می شود اگر نفت ما تحریم شد بتوانیم برق یا آب که قیمتی بالاتر از بنزین دارد را صادر کنیم.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی مقاومت نظامی مطرح بود که مردم در شهر و دیار خود باقی ماندند و مقاومت کردند و موفق شدیم و امروز زمان مقاومت اقتصادی رسیده که باز هم پیروز خواهیم شد.

,

 

,

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

, نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:, نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:,

استیصال دشمن نتیجه صبر و مقاومت است/جبهه مقاومت زمینه ساز شکست و برچیده شدن نظام سلطه می شود

, استیصال دشمن نتیجه صبر و مقاومت است/جبهه مقاومت زمینه ساز شکست و برچیده شدن نظام سلطه می شود, استیصال دشمن نتیجه صبر و مقاومت است/جبهه مقاومت زمینه ساز شکست و برچیده شدن نظام سلطه می شود,

نماینده بویراحمد و دنا درگفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص بیانات رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تاکید بر موضوع مقاومت؛ ضمن تبریک فراررسیدن عید سعید فطر به مردم استان بیان کرد: قرآن کریم منشور زندگی همه ما است و با تبعیت از این کتاب مقدس می توانیم دنیا و آخرت خود را تضمین کنیم بارها در  آیات گوناگون آن، دعوت  به استقامت و صبر کرده و سپس پیروزی  را وعده داده است و فرمودند که این استقامت و صبر نشانه باور است و پس از آن پیروزی نصیب کسانی خواهد شد که دربرابر مشکلات و طاغوت و زورگویان و دربرابر همه کسانی که در برابر فرامین الهی قرار می گیرند، مقاومت کرد و پس از آن هم پیروزی نصیب کسانی خواهد شد که مقاومت کنند.

, صبح زاگرس,

غلام محمد زارعی گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون و در طی 40 سال همواره جلوه ای از صبر و مقاومت  و ایستادگی بوده است، این صبر و مقاومت نشأت گرفته از روحیه ایمان الهی و باور قلبی مردم و همچنین تبعیت از ولایت فقیه بود که به هدایت جامعه دینی علاقه مند بودند این روحیه ولایتمداری و ولایت پذیری باعث هدایت و استمرار راه آن ها در مواقع مختلف و در فراز و نشیب های مختلف بوده است که همه این ها جلوه ای از مقاومت و ایستادگی بوده است.

,

 وی افزود: هنگامی که ما در مقابل توطئه های داخلی و جنگ تحمیلی و همچنین در برابر فشارهای اقتصادی و فرهنگی مقاومت کردیم وقتی یک نگاه کلی می کنیم و آن را ارزیابی می کنیم می بینیم که در طول زمان کشور ایران به دلیل مقاومتی که داشته است در این حوزه ها پیروز شده و نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است، طبیعی است وقتی که ما این تجربه ها را داریم و این کار آزمودگی واقعی و عملی را که در نتیجه مقاومت، ایستادگی و پایداری امروزه داریم همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هر جا مقاومت و ایستادگی بوده است پیروزی با ما بوده است و هرکجا که انفعال بوده است پشیمانی و یأس و نگرانی به همراه داشته و هزینه هایی است که بر این ملت تحمیل شد.

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع همه قدرت های جهانی و همه کسانی که صاحبان قدرت و ثروت هستند و در دنیای بین الملل یک موقعیتی دارند در همه موقعیت ها صف آرایی آن ها را در مقابل ملت ایران و انقلاب اسلامی دیده ایم، اما به لطف خداوند هم اکنون در اوج عزت، اقتدار و امیدبخشی به همه مضلومان و محرومان عالم هستیم، اگر  مقاومت و همراهی فکری و معنوی آن نبود سوریه هم اکنون  به وسیله آمریکایی ها و صهیونیستی ها مصادره شده بود و امروز نام و نشانی از عراق باقی نمی ماند.

,

غلام محمد زارعی بیان کرد: مردم مظلوم یمن هم با تأسی از ملت ایران و انقلاب اسلامی در برابر همه فشار های نظامی و کشتار های بیرحمانه و بمباران های وحشیانه آل سعود و استکبار جهانی مقاومت می کنند و در حداقل آسایش و آرامش هستند اما مقاومت می کنند و می دانند که این مقاومت موجب پیروزی آن ها خواهد شد و موجب شکل گیری یک انقلاب و نظام اسلامی خواهد شدکه آینده و پیشرفت کشور یمن را تضمین خواهد کرد.

,

زارعی اظهار کرد: طبیعی است که مقاومت که یک فرمان الهی و قرآنی است و خداوند در این کتاب مقدس وعده پیروزی پس از مقاومت را داده است قطعا ما باید از این نعمت الهی یعنی صبر و استقامت و امید به پیروزی به لطف الهی را باور و اعتماد داشته باشیم، شکی نیست که 40 سال پیش با همین روحیه استقامت و از خود گذشتگی و صبر از موانع سخت گذشتیم و با همین روحیه نیز از جنگ اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد و ما آثار این صبر و مقاومت را می بینیم، اکنون دشمن دچار استیصال شده است دشمن با هر شیوه و ترفندی آرزوی مذاکره با ایران اسلامی را دارد این ها همه نتیجه بردباری و استقامت است.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر توانمندی های جبهه مقاومت برای مقابله با دشمن گفت: مقاومت یک جبهه شکل گرفته است که در این راه هم به باور رسیده است جبهه مقاومت توانسته است با هم گرایی و همان انگیزه الهی هلال طراحی شده آمریکا و اسرائیل را تحت عنوان هلال خاورمیانه که دشمن از قبل تهیه کرده بود را بشکند و خوشبختانه جبهه مقاومت خود باعث تشکیل یک هلال علیه صهیونیسم جهانی شده است و آثار و برکات خود را در سوریه و یمن و ایران اسلامی و در جاهای مختلف شاهد هستیم.

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا تصریح کرد: شکی نیست که جبهه مقاومت می تواند زمینه ساز شکست و برچیده شدن نظام سلطه نه تنها در خاور میانه بلکه در کل کشورهای مظلوم و محروم که که تحت سیطره استکبار هستند، شود.

,

غلام محمد زارعی در پایان درباره نتیجه سازش و تسلیم و همچنین مقاومت بیان کرد: کاملا طبیعی است وقتی که ما در برابر استکبار جهانی سازشگر و منفعل شدیم  آن ها پای بر گردن و گلوی ما می گذارند، اگر ما راست قامت ایستادیم آن ها عقب نشینی می کنند این یک امر طبیعی و تجربه شده است؛ اگر در مقابل استکبار کرنش و سازش کردیم گام به گام تمام حیثیت و آبروی خود را از دست می دهیم همانگونه که در طول چهل سال مقاومت کردیم جبهه مقاومت با این هدف تشکیل شده است که استکبار جهانی را  در منطقه از بین ببرد و مشت محکمی به توطئه هایی باشد که علیه کشور های مظلوم به کار می برند، هر کجا که ما سازش کردیم استکبار جهانی به اهداف خود در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رسیده است  و هر جا مقاومت کردیم دشمن عقب نشینی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه