اخبار داغ

در دو تذکر حجت‌الاسلام عبادی به رئیس‌جمهور آمده است؛

منطق اختصاص ارز به برخی افراد و نهادها غیرشفاف و در هاله‌ای از ابهام است/ علت عدم ارائه لایحه اهداف و وظایف وزارتخانه‌های صمت و کار چیست؟

منطق اختصاص ارز به برخی افراد و نهادها غیرشفاف و در هاله‌ای از ابهام است/ علت عدم ارائه لایحه اهداف و وظایف وزارتخانه‌های صمت و کار چیست؟
نماینده مجلس شورای اسلامی در دو تذکر جداگانه به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح در خصوص اختصاص ارز نیمایی به برخی افراد و بررسی علت عدم ارائه لایحه اهداف و وظایف و اختیارات دو وزارتخانه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دو تذکر جداگانه به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح در خصوص اختصاص ارز نیمایی به برخی افراد و بررسی علت عدم ارائه لایحه اهداف و وظایف و اختیارات دو وزارتخانه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
متن تذکرات حجت‌الاسلام عبادی به شرح زیر است:
,
 
,
مخاطب:جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
,
 
,
خلاصه تذکر: توضیح در مورد نحوه اختصاص ارز نیمایی به افرادی که اهلیت آن‌ها مورد سوال است. از جمله اختصاص ارز دولتی به دانشگاه مفید قم و از جمله به پدر داماد آقای رئیس جمهور (بر اساس گزارش بانک مرکزی)
,
 
,
شرح تذکر: منطق اختصاص ارز به برخی افراد و نهادها غیرشفاف و در هاله‌ای از ابهام است. لطفاً در این موارد توضیح دهید.
,
 
,
***
,
 
,
ریاست محترم جمهور
,
 
,
علت عدم ارائه لایحه اهداف و وظایف و اختیارات وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و  تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از 8 سال چیست؟
,
 
,
شرح تذکر: متأسفانه شرح وظایف، اختیارات و اهداف این دو وزارتخانه هنوز به مجلس ارائه نشده است.
,
 
,
بدیهی است حرکت این دو وزارتخانه، بدون چارچوب منشأ بسیاری از مشکلات است. علت تعلل چیست؟
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه