اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

تخریب قبرستان بقیع ناشی از تفکر جاهلانه وهابیت است

تخریب قبرستان بقیع ناشی از تفکر جاهلانه وهابیت است
کارشناس مسائل مذهبی گفت: تخریب قبرستان بقیع یکی از جنایت ها و خیانت های وهابیت در طول تاریخ است که با تفکری جاهلانه و غیر انسانی چنین خیانت بزرگی را مرتکب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا غیاثی کرمانی کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع اظهار داشت: تخریب قبرستان بقیع یکی از جنایت ها و خیانت های وهابیت در طول تاریخ است که در حقیقت استمرار و ادامه جنایت های بنی امیه و ظالمان نسبت به خاندان پیامبر(ص) بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: تفکر وهابیت مبتنی بر افکار ابن تیمیه است که با تفکری جاهلانه و غیر انسانی چنین خیانت بزرگی را مرتکب شدند.

,

 کارشناس مسائل مذهبی خاطر نشان کرد: وهابی ها بر اساس تفکر خود ساخت گنبد بر روی قبور را ممنوع و حرام می دانند و هر گونه گنبد و بارگاهی موجود بر روی قبر بزرگان را تخریب می کنند .

,

غیاثی کرمانی عنوان داشت : وهابیون در سال های اخیر چندین بار اقدام به تخریب و بمب گذاری حرم اهل بیت(ع) کرده اند و تفکرشان این است که ایجاد گنبد و بارگاه حرام و ممنوع است .

,

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: وهابیون حتی قصد تخریب گنبد مسجد الرسول مسجد پیامبر را داشتند که با مخالف شدید بزرگان اسلام مواجه شدند .

,

وی اضافه کرد: طبق روایات تفکر جاهلانه وهابیون برگرفته از ابن تیمیه است و آن ها غافلند که در قرآن کریم آمده است وقتی مردم به قبور اصحاف کهف در غار دست یافتند گفتند ما بر فراز قبرها بنایی را می سازیم و قرآن کریم این موضوع را نهی و نفی نکرده است.

,

 غیاثی کرمانی افزود: قرآن کریم بدون نقد از کنار ایجاد این بنا بر فراز قبور اصحاب کهف عبور کرده است و این نشان از این دارد که این امر مورد پذیرش قرآن است.

,

 کارشناس مسائل مذهبی تشریح کرد : تخریب قبرستان بقیع به خاطر این که تحت سیطره آن ها بود انجام شد و عکس هایی که از قبرستان بقیع قبل از تخریب وجود دارد نشان از وجود قبور متنوع است و کار وهابیون خلاف شرع و اسلام و برخلاف رای اکثریت مسلمانان است.

,

وی با اشاره به این که مسلمانان هیچ گونه منعی برای ایجاد گنبد و بارگاه بر روی قبور نمی بینند، یادآور شد: خودشان نیز به زیارت اهل بیت(ع) می روند اما عده ای وهابی در منطقه به نام اسلام وحشی گری می کنند و این تفکری باطل است.

,

غیاثی کرمانی در پایان گفت: وهابیت هیچ توضیح عقلی برای افکار جاهلانه خود ندارد و ما این هتک حرمت و تخریب را محکوم می کنیم و ان شاالله با ریشه کن شدن وهابیت این غده سرطانی در وجود پیکره اسلام و مسلمین باردیگر رهایی سرزمین حجاز را از چنگال آل سعود بدتر از یهود و صهیونیست ها شاهد باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه