اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

هلال احمر منتظر اعتبارات دولتی نباشد/مردم را باید برای خدمت به هموطنان بسیج کرد

هلال احمر منتظر اعتبارات دولتی نباشد/مردم را باید برای خدمت به هموطنان بسیج کرد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر نباید تنها منتظر اعتبارات و کمک‌های دولتی باشد و باید توان مردم را برای خدمت بیشتر به هموطنان بسیج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،آیت الله سید حسن عاملی، صبح امروز در دیدار مدیر عامل و اعضای شورای معاونان جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: در رفتار اجتماعی باید جمعیت هلال احمر بیش از پیش دقت نظر داشته باشد، زیرا دشمنان با ترفند‌های مختلف به دنبال آسیب به سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نباید تنها منتظر اعتبارات و کمک‌های دولتی باشد، تشریح کرد: باید توان مردم را برای خدمت بیشتر به هموطنان بسیج کرد.

,

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: این جمعیت کار‌های خوبی انجام داده است و باید عملکرد خود را بیشتر تبلیغ کند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل حدود ۲۰۰ نفر کارمند دارد، اما اینکه این جمعیت در حوادث مختلف عملکرد خوبی دارد به دلیل حضور داوطلبان و اعضای این جمعیت است.

,

رامین معبودی با اشاره به اینکه در سیل اخیر مردم استان اردبیل ۴۶۰ میلیون تومان کمک نقدی به صندوق‌های جمع آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر پرداخت کردند، اظهار کرد: این کمک تنها از طریق صندوق‌های جمع آوری کمک‌های مردمی است و مبالغ واریزی مردم استان به حساب‌های متمرکز جمعیت هلال احمر را شامل نمی‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه مردم استان به ارزش ۷۱۴ میلیون تومان هم کمک غیرنقدی داشتند، ادامه داد: تاکنون حدود ۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان اقلام از انبار جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناطق سیل زده ارسال شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: تاکنون در مجموع حدود ۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی و جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

,

معبودی با اشاره به اینکه پیشگیری و آموزش بهترین روش برای کاهش آلام مردم در مواقع حوادث طبیعی و غیر طبیعی است، ادامه داد: در سال گذشته حدود ۲۱ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر استان دوره‌های مختلف آموزشی را گذرانده اند.

,

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل حدود ۵۰ هزار نفر عضو داوطلب دارد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۴۴ خانه هلال و ۵۳ خانه داوطلب در روستا‌های استان راه اندازی شده است تا در حوادث مختلف قبل از رسیدن نیرو‌های عملیاتی توسط اهالی خود منطقه اقدامات اولیه انجام بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه