اخبار داغ

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب:

17 استان کشور دارای خانه احزاب هستند/ 110 حزب با قانون جدید احزاب خود را تطبیق داده اند

17 استان کشور دارای خانه احزاب هستند/ 110 حزب با قانون جدید احزاب خود را تطبیق داده اند
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: 17 استان کشور دارای خانه احزاب هستند و برنامه های خود را پیگیری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حمید ملانوری در جلسه در نشست معتمدین،نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با معاون سیاسی وزیر کشور، اظهار داشت:یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید، توسعه سیاسی در جامعه است که تلاش شده است تا زمینه فعالیت احزاب و فعالان سیاسی در جامعه فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  حمید ملانوری در جلسه در نشست معتمدین،نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با معاون سیاسی وزیر کشور، اظهار داشت:یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید، توسعه سیاسی در جامعه است که تلاش شده است تا زمینه فعالیت احزاب و فعالان سیاسی در جامعه فراهم شود.,

وی با بیان اینکه اعتقاد واقعی دولت بر توسعه سیاسی و تحزب است،افزود: نخبگان با فعالیت های متنوعی در احزاب کشور حضور دارند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای درون احزاب دارای تخصص های مختلفی بوده و شامل مهندس، کشاورز،کارگر،کارمند و اقشار مختلف است که از استعدادهای برتر برخوردار بوده و می توانند به دولت و نظام کمک کنند.

,

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به راه اندازی منشور گفت و گوی سیاسی ،گفت: این منشور دارای 9 بند است که تاسیس و توسعه خانه های احزاب از مهمترین تاکیدات این منشور است.

,

ملانوری با بیان اینکه در حال حاضر 17 استان کشور دارای خانه احزاب هستند و برنامه های خود را پیگیری می کنند،افزود: در سال 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای یارانه احزاب توزیع شده است.

,

وی گفت: تا کنون شش جلسه کمیسیون برگزار شده است و 110 حزب با قانون جدید احزاب خود را تطبیق داده اند و دارای پروانه فعالیت هستند.

,

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر سه جبهه می توانند فعالیت رسمی داشته باشند که از آن جمله جبهه مردمی نیروهای انقلاب،اصلاح طبلان ایرانی- اسلامی و اصولگرایان استان قم می توان نام برد.

,

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ادامه داد: 20 هزار سمن در کشور مجوز کرده اند که از این تعداد 6 هزار سمن متعلق به وزارت کشور است و فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه