اخبار داغ

منطق مقاومت جواب داد/ صف کشیدن غربی ها برای مذاکره با مقامات ایرانی+عکس نوشت

منطق مقاومت جواب داد/ صف کشیدن غربی ها برای مذاکره با مقامات ایرانی+عکس نوشت
مقاومت دولت در برابر غربی ها برعکس سازش با آنها مثل هر بار جواب داده و همه برای دیدار و مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی صف کشیدند و این نشان دهنده غلبه منطق مقاومت بر منطق مذاکره و سازش و ناشی از اعلام موضع مقتدرانه ایران برای عدم مذاکره و قبول شرایط تحمیلی غربی ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، مقاومت دولت در برابر مذاکره با غربی ها در خصوص برجام، مقامات غربی را به شدت نگران کرده است و برعکس سازش با آنها مثل هر بار جواب داده و همه برای دیدار و مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی صف کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

, ,

 

,

تجربه ها نشان دادهاست منطق مقاومت همیشه بر منطق سازش و مذاکره غلبه داشته و اگر سفر بی وقفه نخست‌وزیر ژاپن و وزیر خارجه آلمان ودیگر مقامات را برای مذاکره با ایران می بینیم تماما ناشی از اعلام موضع مقتدرانه ایران برای عدم مذاکره و قبول شرایط تحمیلی غربی ها است.

,

 

,

, ,

به نوعی باید گفت بعد از اینکه جمهوری اسلامی اعلام کرد مذاکره نخواهیم کرد غربی ها دریافتند که بیش از این صبر و آستانه تحمل ایران را نباید محک بزنند، تهران همواره مقاومت را به عنوان راهبرد اصلی خود حفظ کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

به همین منظور پایگاه خبری تحلیلی نافع عکس نوشته هایی با تیترهایی همچون دیپلماسی مقاومت پای آلمانی ها را به میانجی گری باز کرد، تهران مقاومت را به عنوان راهبرد اصلی انتخاب کرده، صف کشیدن مقامات اروپایی برای سفر به ایران و مذاکره یا مقاومت؟ تهیه کرده است.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه