اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد خبر داد:

تهیه جهیزیه برای 20 زوج نیازمند خرم‌آبادی

تهیه جهیزیه برای 20 زوج نیازمند خرم‌آبادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد از تهیه جهیزیه برای 20 زوج نیازمند خرم‌آبادی خبر داد و گفت: پک‌های کامل جهیزیه در میان زوج‌های بی‌سرپرست توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر ظهر امروز در بازدید از مرکز فرهنگی نورالزهرا(س) وابسته به پایگاه مقاومت بسیج خواهران مرحومه دباغ با اشاره به نقش محوری مساجد در رفع مشکلات مردم در محلات گوناگون اظهار داشت: مساجد یکی از مهم‌ترین مراکز تربیتی و پرورش نسلی مؤمن و برخوردار از سواد سیاسی و اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: اهمیت نقش مسجد محوری در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آنجایی نمایان می‌شود که جوانان ما برای پیگیری و رفع مشکلات مردم نشست‌هایی با حضور مسئولان در مساجد برگزار می‌کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به اجرای برنامه‌های بسیج حول محور مساجد خاطرنشان کرد: در بحران سیل فروردین خیل عظیم کمک‌های مردمی از مساجد به مناطق سیل‌زده شهرستان و استان فرستاده شد.

,

وی از تهیه بسته‌های کامل جهیزیه توسط بسیج خواهران پایگاه مرحومه دباغ مسجد حضرت قائم (عج) برای 20 زوج بی‌سرپرست خبر داد و گفت: روز شنبه بعد از نماز و مغرب عشاء پک‌های کامل جهیزیه در میان زوج‌های بی‌سرپرست توزیع می‌شود.

,

بازگیر مساجد را یکی از مراکز مهم و حساس فرهنگی، مذهبی اجتماعی دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی بانوان بسیجی در مساجد برای اشتغال 40 زن بی‌سرپرست و بد سرپرست نمونه یک کار فرهنگی تمیز در عرصه اقتصاد مقاومتی و رونقی در تولیدات ملی و داخلی است.

,

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز فرهنگی نورالزهرا(س) توسط بانوان بسیجی پایگاه مرحومه دباغ اظهار داشت: در این مرکز زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست بعد از شناسایی از طریق مشاغلی همچون تهیه و فروش محصولات غذایی خشک روزانه درآمدزایی می‌کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد ضمن تحسین بانوان، در امر اشتغال‌زایی زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست تأکید کرد و افزود: آتش به اختیار این جوانان در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و همچنین رونق تولید ملی به‌عنوان یک الگو برای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان مطرح می‌شود.

,

به گزارش سفیر افلاک، در این مرکز کلاس‌های آموزش هنری، خیاطی، چرم‌دوزی و...به‌صورت رایگان برای بانوان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه