اخبار داغ

انتقاد امام جمعه بروجرد از وضعیت نامناسب حجاب در مناطق گردشگری بروجرد

انتقاد امام جمعه بروجرد از وضعیت نامناسب حجاب در مناطق گردشگری بروجرد
امام جمعه بروجرد گفت: در برخی از مناطق گردشگری بروجرد از جمله ونایی و گلدشت وضعیت حجاب مناسب نیست که در این راستا باید اقدامات لازم صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در همایش بزرگ حجاب که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد اظهار داشت: این اجتماع بزرگ بانوان در همایش حجاب نشان‌دهنده این است که شما بانوان نه‌تنها پایبند به ارزش‌ها هستید بلکه برای حفظ ارزش‌ها نیز تلاش می‌کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: برخی اجرای برنامه‌ها برای ترویج حجاب و عفاف را منوط به داشتن بودجه و پول می‌دانند درصورتی‌که اقدامات لازم برای جلوگیری و مقابله با بدحجابی نیاز به پول ندارد و تنها برنامه‌ریزی نیاز است تا در راستای چند برنامه اثرگذار بتوان تأثیر مثبت را مشاهده کرد.

,

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: گنجاندن بحث حجاب و عفاف در کتب درسی دانش آموزان، پایان‌نامه دانشجویان با موضوع حجاب، طراحی لباس‌های مناسب از سوی طراحان لباس و تذکرات لسانی از اقداماتی است که می‌توان در راستای ترویج فرهنگ حجاب و جلوگیری از فرهنگ بدحجابی به کاربرد.

,

وی بیان کرد: متأسفانه افراد بدحجاب، از اقدامات ضد ارزشی غربی‌ها الگو می‌گیرند و بی‌بندوباری و بدحجابی را با تقلید از غرب در برنامه خود قرار می‌دهند؛ در برخی از مناطق گردشگری بروجرد از جمله ونایی و گلدشت وضعیت حجاب مناسب نیست که در این راستا باید اقدامات لازم صورت گیرد.

,

حسینی خاطرنشان کرد: در تهران عده‌ای اراذل‌واوباش علیه حجاب شعار دادند که این شعار درواقع علیه اسلام و دین بوده و نباید در مقابل این افراد کوتاه آمد و باید مسئله حجاب بسیار جدی گرفته شود.

,

وی گفت: قرار است در بروجرد گروه‌هایی از امربه‌معروف و نهی از منکر تشکیل شود که بعد از فراگیری آموزش، برنامه‌های لازم را اجرا کنند که با تذکر لسانی به افراد بدحجاب و یا افرادی که اقدام به سگ گردانی می‌کنند قطعاً مؤثر خواهد بود چراکه وقتی به این افراد بدحجاب چند بار تذکر داده شود، مقاومتش خواهد شکست و در این راستا با افرادی که اقدام به برداشتن حجاب کرده و یا سگ گردانی کنند برخورد می‌شود.

,

به گزارش سفیر افلاک، امروز جمعی از بانوان بروجردی در مقابله با بدحجابی بیانیه صادر کردند و در متن بیانیه اعلام کردند ما بانوان بروجرد اعلام می‌کنیم درراه اعتلای پوشش ایرانی اسلامی و حجاب برتر تمام سعی خود را به کار بگیریم و در این راستا از هیچ کوشش دریغ نخواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه