اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

میزبانی اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۰ فرصتی برای توسعه کرمانشاه است

میزبانی اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۰ فرصتی برای توسعه کرمانشاه است
استاندار کرمانشاه گفت: میزبانی اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۰ فرصتی برای توسعه و رونق گردشگری استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ بازوند ظهر امروز پنج شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: آسیب شناسی زلزله سال ۹۶ و پرداختن به نواقص و ایرادات های ساختمانی در مقابل زلزله کار بسیار خوبی بود و مدیران باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, های,

وی گفت: ما مالیات می‌گیریم و از بیت المال نیز برای انجام کارهای عمرانی هزینه می‌کنیم بنابراین باید به نحوی ساخت و سازها را انجام دهیم که به راحتی در مقابل زلزله تخریب نشوند.

, المال,

استاندار کرمانشاه افزود: در بحث مسکن مهر به عنوان مدیر بحران نهایت سعی خود را به کار گرفتم تا نگرانی افرادی را که در مسکن مهرها زندگی می‌کنند برطرف کنیم.

,

وی ادامه داد: بنابراین تاکید کردیم مقاوم سازی صورت بگیرد تا مردم نگران نباشند که در مسکن مهر زندگی می‌کنند.

,

بازوند خاطرنشان کرد توجه نکردن به موارد ایمنی در ساخت و سازها یک نوع خیانت است دستگاه‌ها باید نسبت به این امر حساس باشند و اگر مدیری خودش در این خصوص تخصصی ندارد حتماً از کارشناسان نهایت استفاده را داشته باشد.

,

وی همچنین تاکید کرد: دادستان کرمانشاه هرچه سریع‌تر پاسخ مقصرین مسکن مهر و بیمارستان‌هایی که در زلزله سال ۹۸ تخریب شدند را اعلام کند.

,

استاندار کرمانشاه در ادامه از میربانی استان کرمانشاه برای رویداد بین المللی اکوتوریسم در سال ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: با پیگیری‌های فراوان در سطوح مختلف تصمیم‌گیری کشور نتیجه داد و میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ میلادی به استان کرمانشاه رسید.

, میربانی, المللی, اکوتوریسم,

وی بیان داشت: گردشگری نقطه شروع خوبی برای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان محسوب خواهد شد.

,

بازوند خاطر نشان کرد: در این راستا مدیران در سال ۹۸ پروژه‌هایی را تعریف کنند که رویکردشان در جهت رفع موانع توسعه صنعت گردشگری باشد و به نحوی صورت بگیرد که حل و فصل مشکلات گردشگری در اولویت قرار بگیرد.

,

وی افزود: کسب این میزبانی در واقع فرصت‌سازی برای توسعه استان بر اساس ظرفیت‌های موجود است و مصداق بارز سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به آیین نامه جدید شورای برنامه ریزی استان اشاره کرد و بیان داشت: هر سال این آیین نامه دستخوش یکسری تحولات قرار می‌گیرد و کماکان این روند ادامه دارد و می‌توان گفت شورای برنامه‌ریزی مصوبه دولت است و هرکدام از مدیران در این خصوص اعتراض دارند باید به وزیر مربوطه اعلام کنند.

,

بازوند خاطرنشان کرد: بنده معتقدم این آیین نامه با وضعیت کنونی نه تنها بروکراسی را کم نمی‌کند بلکه ساختار بروکراسی را نیز اضافه می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه