اخبار داغ

سفیر کرواسی‌: ‌ایران را کشوری آرام و امن دیدم / انتقاد از ایران‌هراسی رسانه‌های خارجی‌

سفیر کرواسی‌: ‌ایران را کشوری آرام و امن دیدم / انتقاد از ایران‌هراسی رسانه‌های خارجی‌
سفیر کرواسی در ایرانگفت: رسانه‌های خارجی تاکید بسیاری بر ایران‌هراسی دارند اما تا زمانی که به کشور شما سفر نکنند نمی‌توانند بفهمند که ایران کشوری آرام و امن برای حضور همگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگا اشتانبوک با بیان اینکه 2 کشور ایران و کرواسی دارای شباهتهای فرهنگی زیادی هستند، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که به عنوان سفیر کرواسی در ایران مشغول به فعالیت هستم و تمام تلاشم را برای گسترش روابط به ویژه روابط فرهنگی انجام می‌دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با ابراز تاسف از تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: فشار این تحریم‌ها بیشتر بر دوش مردم است و مسئولان و مردم کرواسی مخالف این گونه سیاست‌ها هستند.

,

سفیر کرواسی با اشاره به ظرفیت‌های این کشور در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی خاطرنشان کرد: سالانه 16 میلیون گردشگر از این کشور بازدید می‌کنند که با توسعه روابط بین 2 کشورمی‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

,

وی نداشتن آلودگی و آلایندگی در این کشور را مهم‌ترین علت جذب توریست در این کشور دانست و بیان کرد: رسانه‌های خارجی تاکید بسیاری بر ایران هراسی دارند اما تا زمانی که به کشور شما سفر نکنند نمی‌توانند بفهمند که ایران کشوری آرام و امن برای حضور همگان است.

,

کشورهای مدعی به حقوق بشر به تعهدات بین‌المللی خود پایبند نیستند

, کشورهای مدعی به حقوق بشر به تعهدات بین‌المللی خود پایبند نیستند, کشورهای مدعی به حقوق بشر به تعهدات بین‌المللی خود پایبند نیستند,

عباس رضایی استاندار اصفهان نیز در این دیدار کرواسی را کشور دوست ایران برشمرد و اظهار داشت: نگرش شما به کشور ما،  بسیار ارزشمند است.

,

وی با اشاره به اینکه مردم ایران دارای سابقه تمدنی و فرهنگی چند هزار ساله هستند که در این سال‌ها از سوی حاکمان ظالم بسیار ستم دیده‌اند، افزود: یکی از ستم‌ها پایبند نبودن به تعهدات بین المللی از جانب کشورهای مدعی حمایت حقوق بشر بوده، این درحالی است که ایران بر اساس گزارش‌های مسئولان آژانس به همه تعهدات خود پایبند بوده است.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه تاکنون اقدامات عملی و اجرایی از سوی اتحادیه اروپا انجام نشده، خاطرنشان کرد: انتظار مردم ایران این است که کشورهای دوست مانند کرواسی گام‌های مهم‌تری در راستای حمایت از برجام بردارند.

,

آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی در کرواسی

, آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی در کرواسی, آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی در کرواسی,

وی با اعلام آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی در کرواسی تصریح کرد: اصفهان دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است که می‌تواند برای مردم کرواسی جالب باشد.

,

رضایی با اشاره به آمادگی برای توسعه مبادلات علمی و اقتصادی بین کرواسی و اصفهان بیان کرد: با گسترش تورهای گردشگری می‌توان شرایط توسعه روابط دو کشور را فراهم کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه