اخبار داغ

ریزش معدن در دامغان جان ۲ کارگر را گرفت

ریزش معدن در دامغان جان ۲ کارگر را گرفت
ریزش معدن در منطقه طزره از توابع شهرستان دامغان ۲ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این حادثه ظهر امروز در معادن متعلق به شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی رخ‌داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرماندار دامغان با تأیید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت که علت این حادثه در دست بررسی است.

,

علی‌اصغر مجد با بیان اینکه ریزش تونل معدن برناکی در معادن چهارگانه زغال‌سنگ طزره دامغان منجر به کشته شدن 2 کارگر و مجروح شدن یک کارگر این معدن شد؛ ابراز امیدواری کرد که به‌زودی و پس از بررسی‌های کارشناسی علت حادثه اعلام شود.

,

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی نیز با تأیید این خبر افزود: بر اثر ریزش این تونل در معادن طزره 2 کارگر به نام‌های محمود مؤمن، علی‌اکبر عجم اکرامی جان باختند.

,

منصور شریف با بیان اینکه ریزش این تونل در جبهه کار پیشروی اکلن نوار با شیب 16 درجه و در متراژ 340 متری از دهانه اکلن رخ‌داده است گفت: علاوه بر کشته شدن 2 کارگر این معدن، متأسفانه یک کارگر آن به نام حسینعلی لالائی نیز دچار حادثه و مصدوم شد.

,

وی با اشاره به اینکه 2 کشته این سانحه ابتدای سانحه دچار مصدومیت و جراحت شدید شدند که بلافاصله با اعزام تیم امداد و نجات، نسبت به کمک‌رسانی به هر سه مصدوم این حادثه و انتقال آنها به بهداری منطقه اقدام شد.

,

مدیرعامل شرکت البرز شرقی با اشاره به اعزام مصدومان به بیمارستان ولایت دامغان تصریح کرد: اما متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، آقایان مؤمن و عجم اکرامی بر اثر شدن جراحات جان خود را از دست دادند.

,

شریف همچنین مجروح شدن یکی دیگر از کارگران این معدن را تأیید کرد و افزود: این کارگر به نام حسینعلی لالائی تحت درمان کادر پزشکی بیمارستان ولایت دامغان قرار دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه