اخبار داغ

در جشن «کرامت آفتاب» عنوان شد؛

برای ایجاد شغل نباید زمان را از دست داد/احداث نیروگاه خورشیدی در اراضی بردسیر با تغییر کاربری

برای ایجاد شغل نباید زمان را از دست داد/احداث نیروگاه خورشیدی در اراضی بردسیر با تغییر کاربری
پیش از ظهر امروز جشن «کرامت آفتاب» با حضور رئیس کمیته امداد کشور، مسئولین استان به منظور افتتاحیه نیروگاه خورشیدی گلزار بردسیر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛پیش از ظهر امروز جشن «کرامت آفتاب» با حضور رئیس کمیته امداد کشور، مسئولین استان به منظور افتتاحیه نیروگاه خورشیدی گلزار بردسیر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

برای ایجاد شغل نباید زمان را از دست داد/اشتغال، حلال مشکلات است

, برای ایجاد شغل نباید زمان را از دست داد/اشتغال، حلال مشکلات است,

محمد جواد فدایی استاندار کرمان اظهار داشت: رفع فقر، محرومیت و اشتغال از اولویت دولت است و این سه مقوله مکمل یکدیگرهستند و ما معتقدیم که بسیاری از مشکلات ناشی از بیکاری است و اشتغال حلال تمام آنها است.

,

وی گفت : هر کسی برای ایجاد یک شغل قدمی بر دارد اهمیت دارد زیرا یک شغل معادل حل بخشی از مشکلات است.

,

استاندار کرمان افزود: برای ایجاد شغل نباید زمان و فرصت را از دست داد و همه باید در این جهت حرکت کنند و این نیاز به مشارکت مردمی و همگانی دارد.

,

فدایی ادامه داد: بانک ها همیشه مشارکت خوبی در این زمینه داشته و مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ تومان در سال گذشته تسهیلات مالی پرداخت نموده اند.

,

وی عنوان کرد: از یک هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی در استان کرمان ۲۵درصد غیر فعال و ۳۵ درصد نیمه راکد هستند و برای فعال کردن این واحدها باید از سرمایه گذاری موجود استفاده نماییم.

,

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: از ایده و فعالیت های جدید در زمینه ایجاد اشتغال استقبال می کنیم و با تمام توان همکاری خواهیم داشت تا در فرصت زمانی معقول فقر و محرومیت از استان کرمان ریشه کن شود.

,

احداث نیروگاه خورشیدی در اراضی بردسیر با تغییرکاربری

, احداث نیروگاه خورشیدی در اراضی بردسیر با تغییرکاربری,

شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی امروز صبح در مراسم جشن “کرامت آفتاب” بهره برداری از ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی گلزار بردسیر اظهار داشت: ما از پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خواستیم تا کمیته امداد امام خمینی (ره) معین اقتصادی شهر بردسیر را به عهده بگیرد و اراضی موجود در این شهرستان که بدون کشت و زرع مانده با تغییر کاربری نیروگاه خورشیدی احداث شود.

,

وی با بیان اینکه مردم بردسیر با شور خاصی به تولید کننده تبدیل شده اند، گفت: شهرستان بردسیر بهشت کارآفرینی است.

,

وی گفت : در شهر بردسیر مسائل سیاسی رنگ باخته و همه مردم و مسئولین به دور از هر گونه حزب و جناح کار می کنند و این رمز موفقیت آنها است.

,

 

,
احداث ۷۰ نیروگاه دو منظوره به صورت مسکن و شغل پایدار در گلزار بردسیر/فروش ماهیانه ۶۵۰ میلیون تومان برق به دولت
, احداث ۷۰ نیروگاه دو منظوره به صورت مسکن و شغل پایدار در گلزار بردسیر/فروش ماهیانه ۶۵۰ میلیون تومان برق به دولت,

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز صبح در مراسم جشن “کرامت آفتاب ” بهره برداری از ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی در گلزار بردسیر اظهار داشت: در اوایل سال ۹۵ بحث اجرای نیروگاه خورشیدی برای زنان سرپرست خانوار بود که امروز به ۵۲۰ نیروگاه رسیده است.

,

وی گفت: در مجموع ۷۲۰ نیروگاه در کرمان وارد مدار کرده ایم که ماهیانه ۶۵۰ میلیون تومان برق به دولت می فروشند و این یک نگاه توانمندسازی است، همچنین سعی داریم در سال ۹۸ یک هزار نیروگاه وارد مدار کنیم.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان دارای ظرفیت های بسیاری است افزود: کرمان اصالت صنعت فرش را دارد و سعی بر این است تا ۴ هزار قالیباف را به ۵ هزار نفر ارتقا دهیم و همچنین سقف وام اشتغال  از ۲۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و این همدلی در استان کرمان وجود دارد.

,

صادقی با اشاره به اینکه ۷۰ مدل از ۵۲۰ نیروگاه  به  صورت دو منظوره ساخته شده است، عنوان کرد: این نیروگاه ها به همراه منازل در کمتر از دو ماه زیرساخت آن آنجام شد و مدیریت این کار به عهده شهرداری گلزار بوده است و این کار دو منظوره ایجاد شده است  برای خانواده هایی که نه شغل دارند و نه مسکن ، ایجاد شغل پایدار  و مسکن پایدار کرده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه