اخبار داغ

فرماندار پارس آباد:

ایجاد صنایع تبدیلی، از ضروریات شهرستان پارس آباد است

ایجاد صنایع تبدیلی، از ضروریات شهرستان پارس آباد است
فرماندار پارس آباد از کشت ۵ هزار هکتار بادام زمینی و 4 هزار هکتار گوجه فرنگی در این شهرستان خبرداد و گفت: اگر بستر ایجاد صنایع تبدیلی در پارس آباد فراهم شود،علاوه بر اشتغالزایی در بحث ارزش افزوده نیز تاثیرگذار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی علایی فرماندار پارس آباد در گفتگو با سبلان‌ما، از نبود صنایع تبدیلی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: شهرستان پارس آباد مغان در حالی به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری در کشور شناخته می شود، که کمبود امکانات روز همچون صنایع تبدیلی در کنار تولیدات محصولات کشاورزی در این منطقه کاملا مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
علایی در ادامه سخنان خود از کشت بالغ بر ۵ هزار هکتار بادام زمینی و 4 هزار هکتار محصول گوجه فرنگی در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: با توجه به این میزان کشت اگر زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی در این شهرستان فراهم شود در حوزه اشتغالزایی و هم در بحث ارزش افزوده می تواند نقش بسزایی را ایفا نماید.
,
 
,
فرماندار پارس آباد با بیان اینکه  80 درصد بذر ذرت کشور در شهرستان پارس آباد تولید می شود، اظها داشت: تولید 80 درصد بذر ذرت کشور در شهرستان پارس آباد و 100 بذر کلزای کشور در این شهرستان بی نظیر است که این خود نشان دهنده پتانسیل ها و استعداد های شهرستان پارس آباد در حوزه کشاورزی است.
,
 
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه