اخبار داغ

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:‌

بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده تسریع شود

بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده تسریع شود
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از همکاری مردم در مشارکت رسیدگی به سیل‌زدگان گفت: مشارکت مردم و مسئولان برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان باید ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر امروز در نشست با استاندار و معاونان استانداری بوشهر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ادب بندگی خداوند متعال در ابعاد گوناگون در جامعه رعایت شد اظهار داشت: حضور پرشور نسل جوان و نوجوان در جلسات گوناگون معنوی در ایام ماه مبارک رمضان با وجود اینکه دشمنان نسبت به مسائل فرهنگی در حوزه دین دسیسه‌های ایجاد کرده بودند قابل تقدیر است چراکه رویکرد نسل جوان و نوجوان به حوزه معنویت و دین در ماه مبارک رمضان ترفندهای دشمنان  را خنثی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه حضور پررنگ مردم در کمک رسانی به سیل‌زدگان استان‌های لرستان و خوزستان را مورد ستایش قرار داد و افزود: حضور پررنگ مردم در کمک رسانی به سیل‌زدگان یک نمایش عاطفی، همدلی، مهر و محبت نسبت به همنوعان بود که در کمتر کشوری این نوع کمک رسانی مردمی دیده می‌شود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دیگر کشورها دستگاه‌های دولتی در خدمات رسانی به آسیب دیدگان مسئول هستند افزود: در جمهوری اسلامی ایران در صورت وقوع بحران و حادثه مردم همپای مسئولان به یاری آسیب دیدگان می‌شتابند که در سیل لرستان و خوزستان این همدلی و همراهی مردم آشکار بود.

,

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به حضور بازاری، اصناف، روحانی، دانشجو، طلبه، استاد، پزشک و قشرهای مختلف جامعه در رسیدگی به سیل‌زدگان تصریح کرد: این مهم یک نمایشی از انسجام و اتحاد مردم و مسئولان در رسیدگی به بحران و آسیب دیدگان بود که از خدمات همگان قدردانی می‌شود.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه مردم آنچه در توان داشتند در رسیدگی به آسیب دیدگان سیل در طبق اخلاص گذاشتند افزود: این فرهنگ همدلی نباید پایان یابد بلکه باید در بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیدگان از سیل ادامه داشته باشد.

,

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در این شرایط، دولت تنها نمی‌تواند از بازسازی این همه خسارت وارد شده برآید تصریح کرد: باید فضای همدلی، همراهی و کمک رسانی مردم مانند رسیدگی به سیل‌زدگان در بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیدگان ادامه داشته باشد.

,

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه این پایان خط در کمک رسانی نیست تاکید کرد: اکنون برخی از سیل‌زدگان در شرایط سخت زندگی می‌کنند که لازم است در بازسازی واحدهای مسکونی کمک‌های مردمی ادامه داشته باشد تا اندازه‌ای از مشکلات آنان برطرف شود.

,

آیت‌الله حسینی‌بوشهری، بیان کرد: هر چند سیل به عنوان یک رحمت الهی محسوب می‌شود ولی یک امتحان الهی هم برای انسان‌ها در رسیدگی به آسیب‌دیدگان است.

,

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه سیل ویرانی‌هایی در پی داشت گفت: از آن‌طرف جاری شدن سیل، اتحاد و وحدت مردم در رسیدگی به انسان‌های آسیب دیده نشان داد که باید این وفاق و همدلی حفظ شود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حرکت‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران گفت: هر چند برخی حرکت‌ها از جمله تحریم شرایط  قدری  در جامعه مشکل می‌کند ولی این حرکت‌ها به عنوان یک فرصت با بهره برداری از ظرفیت‌ها  در خودکفایی می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه  با تاکید بر فعال شدن ظرفیت‌ها برای استفاده بهینه از فرصت تحریم در خودکفایی بیان کرد: در فرصت تحریم و بروز برخی مشکلات، ضمن کشف استعدادها،  باید توانمندی‌ها  و ظرفیت‌ها مورد استفاده و توجه قرار بگیرد.

,

آیت‌الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه در این شرایط هر کشور دیگری به استکبار و دشمنان وابستگی می‌یافت گفت: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی،  اراده انقلابی مردم، عزم مسئولان در مقابله با تهدیدات، شرایط دیگری برای توسعه کشور فراهم  کرد که در این موقعیت  مذاکره  با دشمن به معنای تسلیم در برابر خواسته‌های آنان محسوب می‌شود.

,

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از توجه مسئولان در اجرای طرح‌ها بر اساس مطالبات مردم افزود: مسئولان در این شرایط نه تنها فعالیت‌های عمران و آبادانی تعطیل نمی‌کنند بلکه در اجرای آن تسریع می‌شود که این مهم، مردم را به آینده امیدوار می‌کند.

,

وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم  در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد خاطر نشان کرد: هر چه مسئولان در پیگیری خواسته‌های  جامعه با اراده تلاش کنند مردم به آینده امیدوارتر می‌شوند.

,

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه به انتخابات 2 اسفند امسال پرداخت و با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در این عرصه سیاسی اجتماعی نقش تاثیرگذاری در ناکامی دشمنان دارد تصریح کرد: کشوری مانند ایران که به طور استمرار هر سال انتخابات برگزار می‌کند مایه افتخار و عزت است و این در حالی است که کشورهای همسایه با تکیه بر استکبار برنامه‌های خود را اجراء می‌کنند.

,

آیت‌الله حسینی بوشهری، با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، دشمنان به ابعاد گوناگون آن توجه  ویژه دارند تاکید کرد:  از هم اکنون دشمنان برای ناامیدی مردم برای حضور نیافتن در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند چراکه حضور با شکوه مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

,

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه استقلال، ایستادگی و مقاومت، هزینه‌هایی دارد خاطر نشان کرد: ملتی که 40 سال در برابر انواع ترفندهای دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد و استقلال به ارمغان آورد مایه فخر و مباهات و شکست دشمنان است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان  بوشهر در حل مشکلات مردم گفت: از تلاش  مسئولان که با تمام توان نسبت به رفع مشکلات مردم  استان بوشهر تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود و توفیق روز افزون آنان از خداوند متعال خواستارم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه