اخبار داغ

علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان:

تجربه تلخ مذاکره با آمریکا تکرار نشدنی است/ شیطان بزرگ غیرقابل اعتماد و پایبند به تعهداتش نیست

تجربه تلخ مذاکره با آمریکا تکرار نشدنی است/ شیطان بزرگ غیرقابل اعتماد و پایبند به تعهداتش نیست
جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تجربه تلخ مذاکره با آمریکا تکرار نشدنی است، گفتند: هیچ فرد عاقلی با کشوری که پایبند به تعهدات و توافق هایش نیست مذاکره و سازش نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه رهبری در دیدار خود با شینزوآبه مذاکره با آمریکایی ها را تکرار نشدنی عنوان کردند، گفتند: هیچ فرد عاقلی با کشوری که پایبند به تعهدات و توافق هایش نیست مذاکره و سازش نخواهد کرد.
 
تجربه تلخ مذاکره با آمریکا تکرار نشدنی است
مولوی عنایت اله رسولی زاده، امام جمعه شهرستان سرباز در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخست ‌وزیر ژاپن افزود: آمریکا این شیطان بزرگ غیر قابل اعتماد و دروغگو است به گونه ای که تاریخ گوای عدم پایبندی آنها به قول ها، توافق ها و مذاکرات است.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا نفعی برای هیچ کشوری در بر ندارد، گفت:  به فرموده رهبر انقلاب ترامپ شایسته هیچ پیام و پاسخی نبوده و نخواهد بود؛ و از آنجایی که در مذاکره با ایران هم پایبند به تعهداتش نبود این تجربه تلخ را ملت ایران دوباره تکرار نخواهند کرد.

رسولی زاده رمز پیروزی ملت ایران را اتحاد، همدلی و لایت پذیری عنوان کرد و ادامه داد: سخنان رهبر انقلاب فصل الخطاب و چراغ راه هدایت است بر این اساس هیچ فرد عاقلی با کشوری که پایبند به تعهدات و توافق هایش نیست مذاکره و سازش نخواهد کرد.

وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: سالیان متوالی کشور ایران در برابر تمامی تهدیدات و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا وایادی استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و همیشه پیروز میدان بوده است اکنون هم بدون مذاکره و با وجود تحریم های ظالمانه ملت ایران می تواند به پیشرفت های بیشتری دست یابد.

امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر این مطلب که مذاکره با ادم دروغگو و بی صداقت خلاف عقل است، افزود: سخنان امروز رهبر انقلاب که در برابر مواضع ترامپ مطرح شد تمام توطئه و نقشه دشمنان را خنثی کرد.
 
اتلاف وقت و زیان نتیجه مذاکره با آمریکا
مولوی مجیب الرحمن رئیسی، امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به دید وسیع و نگاه بلند و صراحت مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، بیان کرد: برخی از مسئولین کوته فکر هستند که دید آنها تا مقابل پایشان است و مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دید وسیع ندارند.

وی افزود: رهبر انقلاب نقشه ها و ترفند های دشمن که در پس مذاکره نهفته شده را می دانند و درک می کنند که آمریکا قصد دارد با انجام مذاکره چه برنامه هایی را اعمال کند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: ملت ایران هوشیار و آگاه هستند و هیچ وقت فریب لبخند دشمن و اظهار دوستی و محبت مذاکره را نمی خورد.

مولوی رئیسی ادامه داد: با توجه به جنایت های ددمنشانه متعدد و مختلفی که از آمریکا در جهان اسلام به طور عام و در ایران اسلامی مشاهده کرده ایم، فریب مذاکره با وی را نخواهیم خورد.

خباثت و خیانت در نهان آمریکا نهفته است
وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست و فرد عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود، خاطر نشان کرد:  اگر آمریکا در باطن صداقت داشت، در همان وهله اول تمامی تحریم هایی که به صورت ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی وضع کرده بود را لغو می کرد نه اینکه هر بار به شدت تحریم ها علیه مردم ایران بیافزاید.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق خاطر نشان کرد: چهار سال از عمر دولت تدبیر و امید صرف مذاکره با آمریکا شد اما جزء اتلاف وقت، خسارت و زیان برای ملت ایران چیز دیگری را شاهد نبوده ایم.

مولوی رئیسی با اشاره به اینکه خباثت و خیانت در نهان آمریکا نهفته است، تصریح کرد: هرگز از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه دست از آرمان ها، ایده و ایمان خود برداریم و این هرگز ممکن نخواهد شد و جزو محالات است.

ترامپ غیرقابل اعتماد است
مولوی بلال مقدسیان،امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «کشورمان هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد»، سران این کشور ثابت کرده اند که به تعهداتشان عمل نمی کنند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: برجام آخرین امتحان و آزمونی بود که سران آمریکا در مقابل ملت مسلمان ایران در آن مردود شدند.

وی عنوان کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا دروغگو و غیرقابل اعتماد است، قطعا مذاکره با چنین شخصی خلاف عقل است.

مولوی بلال مقدسیان ادامه داد: مذاکره با سران آمریکا و غربی ها برای کشورمان نه تنها چاره ساز نبوده که بلکه تحریم و فشار عاید ملت ما شده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان اضافه کرد: آمریکایی ها از گذشته تاکنون به دنبال این بوده اند که تفکرات استعماری و استبدادی خود را بر سایر ملت ها تحمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشورمان باید رهنمودها و توصیه های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و آن را عملی کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, تجربه تلخ مذاکره با آمریکا تکرار نشدنی است,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اتلاف وقت و زیان نتیجه مذاکره با آمریکا,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خباثت و خیانت در نهان آمریکا نهفته است,
,
,
,
,
,
,
, ترامپ غیرقابل اعتماد است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه