اخبار داغ

منطق مقاومت پای میانجی را به ایران باز کرد/ تلاش غربی های مستاصل شده برای فرار از شکست

منطق مقاومت پای میانجی را به ایران باز کرد/ تلاش غربی های مستاصل شده برای فرار از شکست
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات مقام معظم رهبری برگرفته از آگاهی کامل ایشان نسبت به مسائل روز دنیا بوده و برای همه فصل الخطاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیم یارمحمدی در گفتگو با عصرهامون  افزود: ایشان در بیانات خود خطاب به نخست وزیر ژاپن نقشه راه برای آینده ایران را به خوبی و درستی ترسیم کردند و همین منطق مقاومت که در کلام ایشان موج می زد موجب شد تا غربی ها تغییر موضع داده و پای میانجی به ایران باز شد تا به نوعی از شکست رهایی پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: ادبیات گفتاری رهبر معظم انقلاب صحیح ترین شیوه برخورد در دیپلماسی بود که نشات گرفته از عزت و اقتدار و بینش کامل و آگاهی سیاسی بود که اگر با همین شیوه رفتاری و ادبیات گفتاری در برابر غربی ها و کشورهای عضو برجام عمل کنیم قطعاً شاهد سفر میانجی های دیگری به کشورمان خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: آمریکا می خواهد تا به مانند سال های قبل از انقلاب، از ایران به عنوان یک سرباز در منطقه بهره کشی کرده و مانند امروز برخی کشورها از ما باج خواهی کند اما ملت همیشه بیدار ایران با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری هیچ گاه اجازه بروز چنین اتفاقی را نخواهند داد.
 
به گفته یارمحمدی؛ سلطه آمریکا و دولت ترامپ در حال فروپاشی است و بیانات رهبری که با عزت و اقتدار کامل بود به یکباره تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و آنها هیچ گاه فکر نمی کردند روزی کشوری پیدا شود که حتی حاضر نشود نامه رسمی رئیس جمهور آمریکا را نخوانده بازگشت دهد.
 
وی ادامه داد: تا امروز مذاکره با غربی ها برای ایران هیچ سودی نداشته و منبعد نیز دیگر باید فکر مذاکره با افرادی مثل ترامپ دروغگو از ذهن مسئولان خارج شود و با نگاه به داخل و ظرفیت های بومی و ملی به فکر ساختن ایرانی آبادتر و پیشرفته تر و بدون تکیه بر خارج باشند.
 
یارمحمدی تاکید کرد: مذاکره بر سر دارایی و سرمایه های داخلی آن هم با کشورهای خارجی و زورگو به هیچ وجه عقلانی نیست و این نامه بازی ها و فرستادن میانجی هم خدعه ای دیگر است که ترامپ قصد داشت اجرا کند اما با دست رد ملت ایران مواجه شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه