اخبار داغ

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

منتظر واقعی در مقابل تحریم ایستادگی می‌کند

منتظر واقعی در مقابل تحریم ایستادگی می‌کند
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: منتظر واقعی در مواجهه با تحریم و سختی‌ مقاومت می‌کند و در فتنه‌ها نمی‌لغزد و از خود هوشیاری و آگاهی و بصیرت نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در آیین دعای ندبه در مسجد جامع شهر اهرم گفت: رسالت پیامبر اسلام  جهانی بود و در سعادت و خوشبختی بشریت نقشی بی‌بدیل داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه غدیر در امتداد بعثت است افزود: غدیر و مسئله ولایت و امامت  از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که رسالت پیامبر بدون ابلاغ آن کامل نشده است.

,

, ,

وی عاشورا را سومین حادثه تأثیرگذار در طول تاریخ برشمرد و ادامه داد: این رویداد مهم در امتداد مسئله غدیر است و اگر امروز می‌بینیم نامی از اسلام باقی‌مانده به برکت خون پاک و مطهر سید الشهداء(ع) و جانفشانی یارانش در سرزمین کربلا است.

,

حسینی بوشهری عنوان کرد: چهارمین حادثه‌ مهم تاریخ که هنوز رخ نداده است و نه تنها مسلمانان ، شیعیان و پیروان ادیان بلکه بشریت  منتظر آن می‌باشد، رخداد بزرگ مسئله ظهور منجی غدیر است و در نتیجه  ظهور امام زمان(عج)، جهان بشریت به سعادت و خوشبختی واقعی نائل خواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه اکنون در عصر انتظار زندگی می کنیم و  انقلاب اسلامی ما  برگرفته از قیام عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است، افزود:  یکی از ابعاد انتظار  سیاسی است، به این معنا که منتظر به هر حکومتی رضایت نمی‌دهد، بلکه برای حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) در جهان زمینه‌سازی می‌کند.

,

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به بعد تربیتی  و اخلاقی انتظار گفت: منتظر واقعی کسی است که فرهنگ انتظار برای او معلم اخلاق است، لذا رفتار و کردارش را بر این اساس  تطبیق می‌دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه فرد منتظر در مواجهه با  تحریم و سختی‌ مقاومت می‌کند، خاطرنشان کرد:  انسانی که انتظار معلم اوست در فتنه‌ها نمی‌لغزد و  از خود هوشیاری و آگاهی و بصیرت نشان می‌دهد.

,

حسینی بوشهری با  بیان اینکه در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی خود باید پایبند به دین و اخلاق باشیم،تصریح کرد: در جریان انتخابات و مسائل اجتماعی و سیاسی کشور  نباید دین خود را کنار بگذاریم و در فضای مجازی هم  به هر نحوی دلمان خواست مطلب ننویسیم.

,

وی تأکید کرد: در تمام عرصه‌های زندگی شخصی و اجتماعی خود باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و در کوچک‌ترین کارها هم اخلاق و ادب را رعایت کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه