اخبار داغ

در پی پلمپ شیرینی سرای معروف یاسوج؛

کدام رسانه ها تبلیغ چشم بسته شیرینی الف را می زدند؟/جان مردم باید در اولویت کار باشد+تصاویر

کدام رسانه ها تبلیغ چشم بسته شیرینی الف را می زدند؟/جان مردم باید در اولویت کار باشد+تصاویر
رسانه ها در قبال خبری که منتشر می کنند مسئول هستند و باید نسبت به ان چه درج می کنند پاسخ گو باشند، در حقیقت برخی از رسانه ها بودند که باعث شدند مردم از این شیرینی فروشی ها استقبال کنند و ظرف مدت چند ماه در شهر یاسوج معروف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس از شب گذشته خبری در رسانه های استان در حال انتشار است که بدون شک تعجب خیلی ها را بر انگیخته است پلمپ نمایندگی شیرینی فروشی معروف کشور در شهر یاسوج موضوعی که به راحتی نمی توان از آن گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

روز گذشته شیرینی فروشی الف که تنها چند ما از افتتاح آن  می گذرد  به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی در آن پلمپ شد، به گقته بازرسان این شیرینی فروشی از الکل، شربت معده و روغن فاسد برای تولید شیرینی های خود استفاده می کرد و از طرف دیگر از کیک های فاسد و تاریخ گذشته نیز به عنوان پودر کیک برای کیک های تولد استفاده می کرد.

,

 

,

اما چرا شیرینی فروش الف در شهر یاسوج بر خلاف سایر شیرینی فروشی ها خیلی زود معروف شد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت: یکی از دلایل معروف شدن این شیرینی فروشی برگزاری جشن ها در برخی از مناسبت ها بود که در آن جشن ها علاوه بر پذیرایی از مهمان ها قرعی کشی نیز انجام و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شد.

,

 

,

از طرف دیگر برخی از رسانه های استان در مطرح شدن و معروف شدن این شیرینی فروشی نیز نقش به سزایی داشتند به گونه ای که در روزهای اولیه افتتاح می دیدیم که در این رسانه ها گزارش تصویری و پوشش این جشن ها انجام می شد و با تیترهای مختلف سعی در بزرگ و تک جلوه دادن این شیرینی فروشی داشتند و یک جایگاه اختصاصی در گوشه ای از سایت خود برای ان در نظر گرفته بودند.

,

 

,

بدون شک هر رسانه ای که کار تبلیغ یک شرکت ویا هر کالای دیگری را انجام می دهد در قبال آن تبلیغ نیز هزینه ای دریافت می کند اما سوال مهم این است که چرا برخی از رسانه های استان که دم از مردمی بودن می زنند چشم بسته تبلیغ شیرینی فروشی را می کردند که به صورت مستقیم با جان مردم بازی می کرد.

,

 

,

 رسانه ها در قبال خبری که منتشر می کنند مسئول هستند و باید نسبت به ان چه درج می کنند پاسخ گو باشند، در حقیقت برخی از رسانه ها بودند که باعث شدند مردم از این شیرینی فروشی ها استقبال کنند و ظرف مدت چند ماه در شهر یاسوج معروف شود.

,

 

,

, ,

 

,

اینکه رسانه ها برای انتشار تبلیغ در رسانه خود هزینه دریافت می کنند کار اشتباهی نیست و برعکس کاملا معمول و رایج است اما اینکه چشم بسته و بدون هیچ اگاهی تبلیغ فروشگاهی را می کنند که تازه در شهر افتتاح شده است و هنوز خوب بودن و یا بد بودن آن برای مردم مشخص نشده است  در شان و شخصیت رسانه ای که ادعا می کند مردمی است نخواهد بود.

,
 
,

برخی از رسانه های استان در روزهای اول افتتاحیه این شیرینی  فروشی  از برابری کیفیت شیرینی های الف شهر یاسوج با الف استان تهران می گفتند با این وجود اگر اینگونه است یعنی الف تهران نیز از این مواد غیر بهداشتی استفاده می کند.

,

 

,

20 تیر  ماه سال 97 بود که بازرسانی از شیرینی الف تهران به شیرینی فروشی الف شهر یاسوج آمدند که بازرسی هایی را انجام دهند در زیر برخی از توضیحات این بازرس را که در رسانه های استان نیز به شدت منتشر شد را می خوانید.

,

 

,

بازرس ویژه «مجموعه شیرینی الف» با بیان اینکه بهترین محصولات شیرینی کشور در مجموعه غذایی «شیرینی الف» تولید می‎شود، افزود: در تولید محصولات این مجموعه به هیچ وجه از روغن پالم استفاده نمی‌شود و در واقع تمام شیرینی‌ها بدون پالم و جوش شیرین تولید می‌شوند. و همانطوری که شماها می‌دانید روغن پالم یک نوع چربی است که باعث گرفتگی عروق قلب و یا در نهایت سکته قلبی خواهد شد.

,

 

,

, ,

وی ادامه داد: عده‌ای از شیرینی ‌فروشی‌ها محصولات خود را برای اینکه با قیمت پایین‌تری به فروش برسانند از روغن پالم استفاده می‌کنند، اما در مجموعه شیرینی «الف» ما برای قیمت مبارزه نمی‌کنیم بلکه حفظ سلامت مردم خیلی برای ما مهم است و در عمل آن را به اثبات خواهیم رساند، بنابر این در تولید انواع شیرینی‌های خشک و تر و همچنین تولید نان‌های صبحانه بهترین مواد اولیه به کار گرفته می‌شود و برای اینکه کیفیت شیرینی‌ها حفظ شود و دارای ارزش غذایی بالایی باشند از انواع آجیل های با کیفیت (مانند؛ پسته، گردو و انواع مغزها) استفاده می‌شود.

,

اکنون سوال این است که اقای بازرس ویژه آیا استفاده از روغن پالم بهتر از استفاده کردن از الکل و شربت معده نبود و یا بهتر از استفاده کردن از کیک های فاسد به عنوان پودر کیک نبود؟اکنون سلامت مردم که روی ان تاکید دارید در کجای شیرینی فروشی الف یاسوج قرار دارد؟

,

, ,

برخی از خبرگزاری ها و سایت های محلی که این شیرینی فروشی را بزرگ تر از چیزی که هست نشان دادند چرا اکنون ساکت مانده اند؟

,

 

,

انتظار می رود که مسئولان استان برخورد لازم با این شرینی فروشی را انجام دهند و داستان شیرینی فروشی الف همچون فروشگاه رفاه شهر یاسوج نشود که نه مردم و نه رسانه ها هیچ کدام متوجه نشدند چه شد و بعد از چند روز مدیر برکنار شده فروشگاه به محل کار بازگشت و گویا هیچ اتفاقی نیفتاده  است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه