اخبار داغ

شیخ الاسلام در گفتگو با مرآت:

پافشاری ترامپ برای مذاکره با ایران در جهت دستیابی به منافع خودشان است/ آمریکا در هیچ زمانی شایسته مذاکره نیست

پافشاری ترامپ برای مذاکره با ایران در جهت دستیابی به منافع خودشان است/ آمریکا در هیچ زمانی شایسته مذاکره نیست
مشاور سابق وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه پافشاری ترامپ برای مذاکره با ایران در جهت دستیابی به منافع خودشان است، گفت: آمریکا در هیچ زمانی شایسته مذاکره نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور سابق وزیر امور خارجه در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص ارسال میانجی توسط آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن میانجی گری هیچ معنایی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مشاور سابق وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه ترامپ و سرداران آمریکایی در هیچ زمانی شایسته مذاکره نیستند، افزود: ایران به هیچ عنوان به کشور ها اعتمادی نداشته و ندارد و رئیس جمهور آمریکا حتی شایسه مذاکره نیست.

,

شیخ الاسلام در ادامه عنوان کرد: آمریکا و ترامپ علاقه مند هستند تا با ایران مذاکره داشته باشند و ترامپ بر این خیال است که اگر مذاکره کند انتخابات آینده را برده است.

,

وی با اشاره به اینکه ترامپ  بر این خیال است که اگر ایران مذاکره کند تسلیم شده و شکست خورده است، مطرح کرد: ترامپ دست به هر بهانه ای می زند تا مذاکره شکل گیرد به طوری که مقام معظم رهبری قدرتمندانه و حکیمانه پاسخ آن ها را دادند.

,

مشاور سابق وزیر امور خارجه با بیان اینکه ترامپ برای مقاصد سیاسی، اقتصادی و.. کشور خود برای مذاکره پافشاری می کند، اظهار کرد: آن ها به موفقیت میانجیگری ژاپن برای دیدار بین رؤسای جمهور آمریکا و ایران امید دارند که هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه