اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

مذاکره با دولتی که پایبند به هیچ توافقی نیست معنا ندارد/ سخنان مقام معظم رهبری یک کلاس آموزش دیپلماسی برای مسئولان بود

مذاکره با دولتی که پایبند به هیچ توافقی نیست معنا ندارد/ سخنان مقام معظم رهبری یک کلاس آموزش دیپلماسی برای مسئولان بود
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه سخنان مدبرانه امام خامنه ای(مدظله العالی) عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد، گفتند: سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک کلاس آموزش دیپلماسی انقلابی برای مسئولان جمهوری اسلامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه سخنان مدبرانه امام خامنه ای(مدظله العالی) عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد، گفتند: سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک کلاس آموزش دیپلماسی انقلابی برای مسئولان جمهوری اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست

, آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست,

غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با اشاره به اینکه صنایع‌دستی در ایجاد روان سالم جامعه تأثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: تنها نباید به بعد اقتصادی صنایع دستی توجه کرد بلکه ابعاد مختلف آن که باعث ایجاد سلامت روحی، روان و نشاط جامعه نیز می شود باید پرداخت.

,

خطیب جمعه بندرعباس افزود: با استفاده از صنایع دستی می توان مشکلات روانی که یکی از پرمسئله ترین کارها در جهان معاصر به شمار می رود،حل نمود بنابراین باید به صنایع دستی که سبب سلامت جامعه می شود توجه بیشتری کرد.

,

نعیم آبادی با تاکید به اینکه باید به بازاریابی صنایع دستی توجه کرد، گفت: بازاریانی تنها صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور نیست بلکه می توان در بازارهای داخلی نیز جایگاه ویژه ای برای صنایع دستی هرمزگان به دست آورد.

,

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم صنایع‌دستی رشد کند باید زمینه مصرف آن را هرچه بیشتر و زودتر فراهم کنیم، عنوان کرد: مراکز صنایع‌دستی سراسر کشور باید باهم در ارتباط و در انتقال صنایع‌دستی هر استان به یکدیگر سهیم باشند.

,

امام جمعه بندرعباس با اشاره به هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: اگر جهاد کشاورزی اهداف خود را که از مهم‌ترین آن توجه به موضوع کشاورزی بوده توجه لازم و اقدامات موثر انجام دهد، هم تولید و هم اشتغال در کشورمان رونق می‌گیرد.

,

سخنان مدبرانه امام خامنه ای(مدظله العالی) عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد

, سخنان مدبرانه امام خامنه ای(مدظله العالی) عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد,

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، بیان کرد: سخنان مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن به‌واقع به دل نشست و شجاعت و عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا که پیمان شکن می باشد نمی توان بار دیگر به آن اعتماد کرد،گفت: طبیعت کافران پیمان‌شکنی بوده و جمهوری اسلامی ایران با آمریکا هیچ‌گاه نه مذاکره می‌کند نه پیمانی می‌بندد.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه با پیمان‌شکن سر میز مذاکره نخواهیم نشست، خاطر نشان کرد: کافر هیچ گاه وفای به عهد نمی کند و به دنبال راضی کردن با زبان هستند درحالی‌که با عمق جان از طرف مقابل نفرت دارند.

,

مذاکره با دولتی که پایبند به هیچ توافقی نیست معنا ندارد

, مذاکره با دولتی که پایبند به هیچ توافقی نیست معنا ندارد,

حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن گفت:رهبری شجاعانه و حکیمانه از عزت و منافع ملت ایران دفاع کردند و این سخنان مصداق بارز قول سدید بود.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی موضع گیری رهبر معظم انقلاب در مقابل آمریکایی را انقلابی و صریح ارزیابی کرد و افزود:سخنان رهبری یک کلاس آموزش دیپلماسی انقلابی برای مسئولان جمهوری اسلامی بود.

,

بارانی با انتقاد شدید از برخی افراد غرب زده در کشور که همراه با جنگ روانی دشمن به دنبال تحقیر ملت ایران در وقایع اخیر بودند، تصریح کرد: با این موضع گیری شفاف رهبری به خوبی مشخص شد که کدام کشور به التماس افتاده و به دنبال میانجی می گردد و یقینا این دیدار پایانی بر جنگ روانی_رسانه ای دشمن مبنی بر القا دوگانگی جنگ و مذاکره بود.

,

وی تصریح کرد:مذاکره با دولتی که پایبند به هیچ توافقی نیست معنا ندارد و آمریکایی پس از یک سال در خروج برجام هنوز هیچ پاسخی در رابطه با علت این کار به افکار عمومی دنیا ارائه نکرده اند لذا اگر آمریکایی بیکار هستند؛ اما ملت ایران وقت اضافه برای تلف کردن در مذاکره با احمقِ متکبری مثل ترامپ ندارند.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی افزود: تکلیف مذاکره هسته ای روشن است و باید دولت آمریکا به تعهدات خود عمل بکند و در رابطه با خیال خام مذاکره پیرامون قدرت موشکی و جبهه مقاومت ؛همگان بدانند که ایرانیان غیور ؛ ملتی نیستند که بر سر مسائل ناموسی خود مذاکره بکنند و قطعا در مقابل این گستاخی غربی ها با غیرت و شجاعت خواهند ایستاد.

,

وی آمریکا را رو به افول و ضعف ارزیابی کرد و گفت: آمریکا مثل یک میز شیک و مجلل است که موریانه از درون در حال خوردن آن است و به زودی تهی بودن آن آشکار میگردد و بدهی نجومی دولت میزان مشارکت مردم در انتخابات وجود هزاران بی خانمان و میلیون ها گرسنه گواهی روشن بر افول اقتصادی اجتماعی و سیاسی رژیم قلدر آمریکاست.

,

بارانی به قدرت رسیدن ترامپ را نشانه افول سیاسی آمریکا دانست و تاکید کرد:بنابر ادعای روزنامه واشنگتن پست می نویسد که ترامپ در طول دوسال یازده هزار دروغ گفته است و از تعادل روحی وروانی ندارد؛ حال که همچنین کسی تصمیم گیر اصلی برای ایالات متحده امریکا شده است؛چرا ملت ایران باید به همچنین فردی اعتماد بکند و پای میز مذاکره برود.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی ضمن تشکر و قدردانی از تدبیر و زحمات فرماندار ویژه میناب به دلیل نگاه ویژه ایشان در لحاظ بودجه مناسب برای حل مشکلات اصلی منطقه در کمیته برنامه ریزی گفت: یکی از مشکلات اصلی مردم بحث راه دسترسی به مرکزشهرستان است که سالهاست این مطالبه به حق مردم نادیده گرفته شده و همگان شاهد هستند که وجود آسفالت فرسوده و خراب،چاله های بزرگ ، پیچ های خطرناک، کم عرض بودن جاده و وجود کوهستان یک مسیر خطرناک و حادثه خیز را برای مردم شریف توکهور-هشتبندی رقم زده است.

,

چرا احدی به فکر اشتغال مردم میناب نیست

, چرا احدی به فکر اشتغال مردم میناب نیست,

حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران مینابی گفت: هیچ نعمتی بزرگتر از نعمت اسلام نیست و شکرگزاری نعمت دلیل بر رشد عقلی است و اگر به نعمات شکرگزاری نکنید به بلوغ عقلی نرسیده اید.

,

امام جمعه میناب بیان کرد: دادن زکات و خمس در قران سفارش زیادی شده است، ما برای جلب نعمات خدایی برای افزون نعمات در زندگی خود دادن زکات و خمس باید فراموش نکنیم و  اگر انسان تمکن مالی داشته و زکات و خمس خود را ندهد اگر بمیرد به مرگ یهودیت مرده است.

,

وی شرب خمر را یکی از معضلات جامعه امروزی دانست و گفت: نباید به فردی که شرابخواری می کند بی تفاوت باشیم،دوستی با انسان شراب خوار چیزی جز بدبختی و گرفتاری عاید فرد نمی شود لذا مسئولان باید با اینگونه افراد با قاطعیت برخورد کنند.

,

معتمدی فر با اشاره به سخنان رهبری در روز گدشته گفت: این سخن به اندازه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سردمدارانش را تحقیر کرد و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

,

وی افزود: آمریکاییها فکر می کنند همه دنیا حیات خلوت آنهاست، آمریکایی ها در صدد تغییر رفتار جمهور اسلامی هستند اما آن ها نجس تر از هستند که به این اهداف خود برسد.

,

امام جمعه میناب تاکید کرد:ما نه تنها اسرائیل را از صحنه دنیا محو می کنیم بلکه آمریکا را هم تحقیر و نابود خواهیم‌کرد.

,

معتمدی فر با بیان اینکه هیچ ملت آزاده ای مذاکره زیر فشار را قبول ندارد، عنوان کرد: ما در مذاکره ضروریت های خود را می سنجیم، کمترین ژنی که در آمریکایی ها وجود ندارد صداقت است، امریکا غیر قابل اعتماد است.

,

وی هدف از این آمد و رفت های وزرای خارجه به ایران برهم زدن آرامش سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: ما در این آمد و رفت ها هدف خود را نباید گم کنیم آنها می خواهند با ترفندهای مختلف برجام را از ذهن ها پاک کنند، دشمن بداند ما موضوعات فرابرجامی را نمی پذیریم، ملت باید مراقب این رفتارهای بیگانگان باشند.

,

طوفان وعده های توخالی مسئولان زمان انتخابات

, طوفان وعده های توخالی مسئولان زمان انتخابات,

خطیب جمعه میناب با اشاره به شهادت دو تن از مرزبانان ناجا با بیان اینکه بین تاجر و قاچاقچی فرق است، تصریح کرد: رفتن سر مزارع پرورش میگو و گرفتن هواده پرورش میگو ضرر بزرگی به معیشت مردم است و هنر نیست.

,

معتمدی فر تاکید کرد:هیچ احدی حق تعرض و تعدی به خط قرمز و حریم نظام ندارد، مردم میناب از اینکه هر از چندگاهی شاهد تشییع شهید در این شهرستان هستند نگرانند.

,

وی با بیان اینکه در نبود اشتغال بیشترین قاچاق در میناب انجام می شود، ابراز کرد: ما بیشتر از سیستان و بلوچستان شاهد دادن شهید هستیم، مردم میناب تحمل ندارند که بعنوان قاچاقچی در کشور مطرح شوند.

,

وی در خطاب به مسئولین پیرامون بیکاری در این شهرستان گفت: چرا احدی به فکر اشتغال مردم میناب نیست، چرا وعده ها در زمان انتخابات انجام می شود، ما در کنار دریا باشیم و از بی آبی بنالیم، این موضوع ضعف مدیریتی شهرستان می رساند.

,

وی گفت: بافت میناب فرسوده است، چرا مسئولان وزرا را به میناب نمی آورند تا مشکلات را از نزدیک رصد کنند.

,

مطالبه گری مردم، رشد و بالندگی جامعه به دنبال دارد

, مطالبه گری مردم، رشد و بالندگی جامعه به دنبال دارد,

حجت الاسلام و المسلمین احمد خلیلی، امام جمعه موقت شهرستان سیریک در خطبه های غبادی و سیاسی این هفته شهرستان افزود: تلاش دشمن و تهدید دشمن نمی تواند اراده ملت ایران را شکست دهد اما آنچه امروز مهم است پاکی ، صداقت و همراه بودن مسئولان با مردم است چیزی که امروز در جامعه همه را ناراحت کرده وجود فساد اقتصادی، تبعیض ها و بی عدالتی برخی مسئولان است.

,

امام جمعه موقت شهرستان سیریک گفت: مردم باید مطالبه گر باشند برای اینکه رشد و بالندگی یک جامعه در گرو مطالبه گری مردم است و مسئولان کشور باید در هر پست و مقامی که هستند باید خود را پاسخگوی مردم بدانند.

,

وی اظهار کرد: آمریکا در شرایط فعلی از مذاکره بعنوان یک تاکتیک  برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند امریکا باید بداند که ایران بر سر مسائل ناموسی و مولفه های قدرتمان با احدی مذاکره  نخواهیم کرد.

,

خلیلی یادآور شد:  مقامات آمریکایی در چند هفته اخیر به روش های مختلف اعلام آمادگی کرده اند که حاضر هستند با ایران بدون پیش شرط مذاکره کنند اولا دروغ می گویند و ثانیا مذاکر بر سر چه چیزی، اگر مسئله هسته ای است که ما قبلا این کار را با امریکا و کشورهای اروپایی انجام داده ایم و این امریکا بود که یکطرفه از مذاکره هسته ای خارج شد و به هم زد .

,

امام جمعه موقت شهرستان سیریک بیان کرد: سه چیز از درهای خیر است  طبع سخاوتمند ، سخاوت و گذشت بخشی از درهای خیر است دوم گفتار خوش ، گفتار خوش رفتاری  است که نرم باشد، زیبا باشد، دلبسند و دلنشین باشد و صادق و محکم باشد و سوم صبر از درهای خیر است که خداوند متعال همواره انسان ها را به صبر سفارش می کند بویژه صبر در سختی هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه