اخبار داغ

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

درخواست مذاکره ترامپ نشانه عظمت و قدرت ملت ایران و ضعف دشمن است

درخواست مذاکره ترامپ نشانه عظمت و قدرت ملت ایران و ضعف دشمن است
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: اگر امروز ترامپ از کشور ما درخواست مذاکره می‌کند نشانه عظمت و قدرت ملت ایران و نشانه ضعف دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  سفیر افلاک، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به اهمیت دشمن‌شناسی اظهار داشت: انسان باید نسبت به برنامه‌های دشمن آگاه باشد، اگر انسان نداند دشمنش چه لباس، خوراک و برنامه‌ای دارد ممکن است در لباس او درآمده و ضمن قدم زدن در مسیر دشمن در دام او بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه انسان بصیر در مسیر دشمن قرار نمی‌گیرد افزود: انسان باید دشمن‌شناس به‌موقع باشد و هر جامعه‌ای که دشمنش را بشناسد در مسیر رشد و کمال دچار انحراف نمی‌شود.

,

 

,

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با معرفی دشمنان درونی و بیرونی انسان خاطرنشان کرد: میل به ریاست، قدرت و شهوت دشمنان درونی انسان هستند، انسان باید در برخورد با امیال درونی طبق شرع مقدس و عقل عمل کرده و خود حاکم بر امیال شود.

,

 

,

وی گفت: در روایتی از امام علی(ع) بیان‌شده که سخت‌ترین و بالاترین دشمن انسان غضب اوست و انسان خشمگین در دست سخت‌ترین دشمن است.

,

 

,

شمسی فر بیان کرد: یکی از مصادیق خیرات در جنگ اقتصادی امروز، ازدواج جوانان است انسان‌های صالحی که توان مالی دارند برای فراهم نمودن شرایط ازدواج جوانان ورود پیدا کنند و در این مسیر سرمایه‌گذاری کنند چراکه با ازدواج بسیاری از مفاسد اخلاقی، اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

,

 

,

وی بابیان اینکه شهادت مدال افتخاری است که پروردگار به گردن بندگان خاص و مطیع خود آویزان می‌کند تصریح کرد: رشد و ترقی ما مرهون خون شهداست، اگر امروز ترامپ از کشور ما درخواست مذاکره می‌کند نشانه عظمت و قدرت ملت ایران و نشانه ضعف آن‌هاست.

,

 

,

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: دشمنان ما متکبر هستند و در مقابل کسی سر تعظیم فرود نیاورده‌اند مگر اینکه طرف مقابل قدرتمند باشند و امروز درخواست آمریکا برای مذاکره و قدرتمندی ما به‌واسطه آن استقلال، آزادی و عزتی است که شهیدان برای ما به ارمغان آورده‌اند.

,

 

,

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در خصوص عاقلانه نبودن امر دل‌خوش کردن به مذاکرات با آمریکا افزود: مذاکره با آمریکا دردی از جامعه ما را برطرف نخواهد کرد، دشمنان به دنبال این هستند که حضور مقتدرانه ما را در منطقه از بین ببرند؛ از طرفی کدام انسان عاقلی خود را در مقابل دشمنش خلع سلاح می‌کند؟

,

 

,

شمسی فر با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی بیان کرد: جهاد کشاورزی به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی تشکیل شد و در زمان‌های گوناگون همچون دوران دفاع مقدس با عنوان سنگر سازان بی سنگر و هم‌اکنون در عرصه تولید و اشتغال مشغول خدمت به مردم هستند.

,

 

,

وی به 31 خرداد سالروز شهادت چمران اشاره کرد و اظهار داشت: شهید چمران با بالاترین مدرک و تخصص و درخواست از کشورهای دیگر اما جهاد و خدمت به مردم را برگزید؛ امیدواریم مسئولین ما ساده زیستی و خدمت به مردم را انتخاب کنند چراکه مردم ولی‌نعمت ما هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه