اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

مذاکره پوششی برای فریب است/ گستاخی‌های آمریکا و اروپا نتیجه ضعف مسئولان است

مذاکره پوششی برای فریب است/ گستاخی‌های آمریکا و اروپا نتیجه ضعف مسئولان است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: اروپا و آمریکا می‌خواهند ما یک طرفه به برجام عمل کنیم و راه را برای برجام‌های جدید باز کنند و این گستاخی‌های آمریکا و اروپا نتیجه ضعفی است که مسئولان ما از خودشان نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر گفت: بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی دارای سه بخش اصلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر گفت: بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی دارای سه بخش اصلی است.,

 

,

وی افزود: بخش اول آن نگاه به گذشته، بخش دوم نگاه به حال و وضعیت امروز و بخش سوم نگاه به آینده است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: بدون توجه به گذشته و حال نخواهیم توانست قدم‌های جدید و رو به آینده برداریم و باید نقاط قوت و ضعف گذشته و حال را بشناسیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: تمام تلاش دشمن این است که وضعیت گذشته و حال ما را سیاه و تیره نشان دهد، نقاط قوت را نقاط ضعف وانمود کند و نقاط ضعف را برجسته کند.

,

 

,

وی اظهار کرد: تلاش دشمن بر این است ما را از گذشته پشیمان کند و با تحریم و جنگ روانی ما را در مشکلات حال و امروز رها و ما را نسبت به آینده ناامید کند.

, تلاش دشمن بر این است ما را از گذشته پشیمان کند و با تحریم و جنگ روانی ما را در مشکلات حال و امروز رها و ما را نسبت به آینده ناامید کند.,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ما باید در هر سه بخش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم و با عقلانیت و بصیرت گرفتار این فتنه دشمن و گرفتار جنگ روانی دشمن نشویم و گرفتار مشکلات حال نشویم.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: باور کنیم توانایی داریم از  تمام گرفتاری‌ها مانند ۴۰ سال گذشته عبور کنیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: انقلاب ما پشتوانه چند هزار ساله دارد و ریشه‌دار است و محصولی چهل ساله دارد.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: پشتوانه انقلاب ما فرهنگ ناب توحیدی است که از ابتدای آفرینش انسان پایه‌ریزی شده است؛ فرهنگ عبودیت و فرهنگ خلافت‌اللهی است و این گذشته، بسیار افتخارآمیز و امیدوارکننده است.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: اگر قدر خودمان را بدانیم و به هدایت‌ها و تربیت‌های خداوند گوش دهیم و در صراط مستقیم بندگی خداوند حرکت کنیم قطعا نتیجه آن سعادت و آرامش دنیا و آخرت است.

,

 

,

وی تصریح کرد: باور ما این است که در چند سالی که از تاریخ بشریت می‌گذرد، تمام کاستی‌ها، نقص‌ها، فسادها و ظلم‌‎ها نتیجه انحراف از مسیر ولایت و عبودیت خداوند و قرارگرفتن در تله و حزب شیطان است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که از فرهنگ توحیدی چیزی جر هدایت و عدالت نمی‌جوشد گفت: در مقابلِ فرهنگ توحیدی، فرهنگ شیطانی بوده است.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: از فرعون‌ها و نمرودها تا بنی‌امیه و بنی‌عباس که سران حزب شیطان بودند و می‌خواستند همه مردم برده آن‌ها باشند و امروز نیز سران شیطان یعنی آمریکا و انگلیس پیام می‌دهند که ما دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستیم و همین مسئولان و همین نظام بمانند اما نوکری ما را بپذیرند.

,

 

,

وی تصریح کرد: دشمنان می‌گویند پهلوی و دیگران به عنوان مسئول در ایران فرقی ندارند اما نوکری ما را بپذیرند.

, نوکری,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان غافل از این هستند که اگر قرار بود امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ملت ایران، آن‌ها را بپذیرند که دشمنان و نوکرانشان یعنی پهلوی را از ایران بیرون نمی‌کردند.

, بیرون,

 

,

حجت‌السلام مختاری افزود: امام(ره) می‌خواستند همه مردم بنده خداوند باشند اما دشمنان ایران این را نپذیرفتند و چهل سال است از دست امام(ره) و مقام معظم رهبری و ملت ایران عصبانی هستند.

,

 

,

وی تأکید کرد: پیام ملت ایران این است راه ما راه خداوند و راه امام(ره) و شهدا است و به دشمنان می‌گوییم از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر به قرآن و عقل و تجربه تاریخی خودمان مراجعه کنیم، بسیار قابل فهم است استکبار با توحید قابل جمع‌شدن نیست.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: اگر قرار بود شیطان با حضرت آدم کنار می‌آمد، شیطان باید از تکبر کوتاه می‌آمد و مانند دیگر ملائکه از تصمیم خداوند اطاعت می‌کرد اما زمانی که شیطان اطاعت نکرد، خداوند او را از درگاه الهی اخراج کرد.

,

 

,

مذاکره پوششی برای فریب است

, مذاکره پوششی برای فریب است, مذاکره پوششی برای فریب است,

وی با بیان این‌که استکبار با توحید ناب هرگز جمع نمی‌شود تأکید کرد: مذاکره پوششی برای فریب است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: شیطان نیز با حضرت آدم مذاکره فریبکارانه کرد و گفت می‌خواهم تو را به درخت جاودانی راهنمایی کنم و امروز نیز آن‌چه آمریکا می‌گوید این است که ایران را به پیشرفت می‌رسانم.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: شیطان قسم خورد که خیر از حضرت آدم را می‌خواهد اما آدم عاقل می‌فهمد اینها فریبکاری هست و اگر شیطان خیر می‌خواست چرا دستور خداوند را نپذیرفت؟

, ,

 

,

وی اظهار کرد: آمریکای مستکبر و انگلیس خبیث از پنجاه سال دوره حکومت پهلوی اول و دوم بر ایران مسلط بودند؛ اگر می‌خواستند ایران را به پیشرفت برسانند چرا هیچ غلطی نکردند؟ چرا در زمان پهلوی کاپیتولاسیون را تصویب کردند؟ چرا فقط پهلوی را می‌دوشیدند؟ اگر دنبال مذاکره عزتمندانه هستید چرا انقلاب اسلامی را که مردمی‌ترین انقلاب دنیا هست و رأی بالای ۹۸ درصد مردم را دارد، نپذیرفتید؟ چرا جنگ جهانی علیه ملت ایران راه‌اندازی کردید؟ چرا هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان زدید؟ چرا تحریم‌های ظالمانه راه انداختید؟ چرا اصرار بر مذاکره کردید و ۱۰ سال وقت مردم ایران را تلف کردید؟ اما هنوز مرکب امضای شما خشک نشده بود، زیر قرارداد زدید؟

, اگر می‌خواستند ایران را به پیشرفت برسانند, چرا, چرا, چرا, چرا, چرا, چرا, چرا,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اینها معلوم است فریب است و ما هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نداریم.

, ,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری با بیان این‌که ما تجربه چند ساله و تجربه برجام را داریم افزود: ترامپ واسطه می‌فرستد؛ نخست‌وزیر ژاپن و وزیر خارجه آلمان را می‌فرستد، شماره تلفن می‌دهد اما همه اینها فریب است. اگر هوس بود یک بار که سر مسئولان ما کلاه رفت، بس بود.

, ترامپ واسطه می‌فرستد, , اگر هوس بود یک بار که سر مسئولان ما کلاه رفت، بس بود.,

 

,

وی تصریح کرد: به پیروی از رهبری حکیم و فرزانه‌ای که براساس قرآن، سنت، عقل و منطق تصمیم می‌گیرد، هیچ‌گونه مذاکره‌ای را نمی‌پذیریم و به هیچ مسئولی اجازه‌ی مذااکره با دشمنان ملت ایران را نمی‌دهیم.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: کسانی که علی‌رغم این همه تجربه‌های روشن و بعد از جریان برجام، دنبال مذاکره باشند، این‌ها را خودی نمی‌دانیم بلکه این‌ها را نفوذی بیگانگان می‌دانیم.

, تجربه‌های روشن و بعد از جریان برجام, نفوذی بیگانگان,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری خاطرنشان کرد: دشمنان یک‌بار این عوام‌فریبی‌ها را کردند و دولت و جمعی از مردم را به سمت مذاکره بردند و به برجام تن دادند.

,

 

,

وی اظهار کرد: امروز همه جریانات سیاسی و دولت و ملت فهمیدند آمریکا قابل اعتماد نیست.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آن‌هایی که امروز دم از مذاکره می‌زنند، جاهل یا نفوذی هستند.

, آن‌هایی که امروز دم از مذاکره می‌زنند، جاهل یا نفوذی هستند.,

 

,

اروپا منافق‌تر از آمریکا است

, اروپا منافق‌تر از آمریکا است, اروپا منافق‌تر از آمریکا است,

حجت‌الاسلام مختاری با بیان این‌که اروپا مانند آمریکا بلکه منافقانه‌تر از آمریکاست افزود: آمریکا مستکبری است که عربده می‌کشد اما اروپا منافقانه کار می‌کند.

,

 

,

وی تصریح کرد: اروپا از پشت صحنه دست‌دردست آمریکا دارد و نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آمریکا می‌داند تحریم و تهدید جواب نمی‌دهد و زمانی جواب می‌دهد که نفوذ مذاکره برای آن‌ها باز شود و از طریق آن ضربه بزنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: تحریم‌ها ما را از پای در نیاورد اما برجام و مذاکره سر ما کلاه گذاشت.

, تحریم‌ها ما را از پای در نیاورد اما برجام و مذاکره سر ما کلاه گذاشت.,

 

,

وی اظهار کرد: اروپا به عنوان دوست به آمریکا کمک می‌کند و دنبال بازکردن راه برای برجام‌های جدید است.

,

 

,

گستاخی‌های آمریکا و اروپا نتیجه ضعف مسئولان است

, گستاخی‌های آمریکا و اروپا نتیجه ضعف مسئولان است, گستاخی‌های آمریکا و اروپا نتیجه ضعف مسئولان است,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اروپا و آمریکا می‌خواهند ما یک طرفه به برجام عمل کنیم و راه را برای برجام‌های جدید باز کنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: این گستاخی‌های آمریکا و اروپا نتیجه ضعفی است که مسئولان ما از خودشان نشان دادند.

,

 

,

وی افزود: اگر همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند و آمریکا برجام را پاره کرد، ما آن را آتش می‌زدیم و مسئولان محکم برخورد می‌کردند، امروز آمریکا و اروپایی‌ها چنین گستاخانه با ما برخورد نمی‌کردند.

,

 

,

منتقد برخورد دیرهنگام و ضعیف دولت هستیم

, منتقد برخورد دیرهنگام و ضعیف دولت هستیم, منتقد برخورد دیرهنگام و ضعیف دولت هستیم,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: بعد از یکسال از خروج آمریکا از برجام، مسئولان اقدام جزئی و دیرهنگام انجام دادند اما همین اقدام جزئی را اروپا برنمی‌تابند و گستاخی می‌کند.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری اظهار کرد: منتقد برخورد دیرهنگام و ضعیف دولت و مسئولان در برابر عهدشکنی‌ها و گستاخی‌های اروپا و آمریکا هستیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: کفاره‌ی این برخورد ضعیف را این می‌دانیم که مسئولان پای همین بمانند و بعد از ۶۰ روز هیچ ترسی از اروپا و آمریکا نداشته باشد و با اتکا به خداوند و مردم و آتش‌زدن برجام پیش روند و اروپا و آمریکا را از هرگونه ضربه‌زدن به ایران اسلامی در پوشش مذاکره ناامید کنند.

, آتش‌زدن برجام پیش روند,

 

,

نگرانی مسئولان برای مردم یا ...

, نگرانی مسئولان برای مردم یا ..., نگرانی مسئولان برای مردم یا ...,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسئولان که در چند سال اخیر تن به برجام دادند، می‌گفتند نگران مردم هستیم و باید چرخ زندگی مردم بچرخد؛ به مسئولان می‌گوییم نگران مردم نباشد. اگر نگران فرزندان خودتان هستید که در آمریکا و اروپا زندگی می‌کنند یا نگران تعلقات غربی خودتان هستید، حق دارید اما مردم با برجام‌ها و ذلّت‌ها فشار بیشتری تحمل می‌کنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری اظهار کرد: آقای روحانی رئیس‌جمهور گفت بدون برجام ۲۰ درصد فشار بر مردم بیشتر می‌شود اما حقیقت این است با برجام ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ درصد فشار بیشتری بر مردم تحمیل شده و می‌شود.

, با برجام, فشار بیشتری بر مردم تحمیل شده ,

 

,

وی تصریح کرد: مردم اگر از مسئولان پاکدستی و درایت ببینند، هرگونه فشار دشمن را تحمل می‌کنند اما آن‌چه برای مردم غیرقابل تحمل است، فسادها، اختلاس‌ها، بی‌تدبیری‌ها و سیاست بازی‌ها است و مردم ما از چنین مسئولان جداً بیزارند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند همچنین در خطبه اول گفت: ایمان در حوزه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی حقیقتی گریزناپذیر است و نبود ایمان آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌کند.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: خوشبختی به معنای داشتن آرامش کامل و همه‌جانبه روحی، مادی و معنوی است.

,

 

,

وی اظهار کرد: دنیا، سراسر محدودیت و بلا است و در دنیا پایداری در کار نیست و انتهای آن مرگ است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: خداوند دنیا را به عنوان مرکبی فرستاده تا از آن استفاده کنیم و به گمشده اصلی یعنی ابدیت و کمال طیبه انسانی، برسیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: انبیا و اولیا آمدند تا راه را برای انسان‌ها باز کنند و انسان را به آرامش برسانند.

,

 

,

وی اظهار کرد: دنیا مزرعه و پلی است که باید از آن عبور کنیم تا به خداوند برسیم و خوشبخت شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه