اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

سخنان رهبری در دیدار با شینزو آبه راه مبارزه و مقاومت ایران را مشخص کرد/ تحت لوای ولی فقیه توطئه های دشمن را خنثی می کنیم

سخنان رهبری در دیدار با شینزو آبه راه مبارزه و مقاومت ایران را مشخص کرد/ تحت لوای ولی فقیه توطئه های دشمن را خنثی می کنیم
کمالی پور گفت: سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن راه مبارزه و مقاومت ما با آمریکا و ایادی استکباری او را مشخص کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن گفت: به منظور قرار گرفتن در مسیر تداوم و ثبات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دو راه بیشتر وجود ندارد؛ راه اول این است که تمامی دستاوردها و آرمان هایی که داشته ایم را کنار بگذاریم و سازش را پیش گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: چنین امری امکان پذیر نیست؛ چرا که ملتی که شهید تقدیم این انقلاب کرده و تحت لوای رهبری تمامی توطئه های دشمن را توانسته خنثی کند؛ مسیر سازش را انتخاب نخواهد کرد؛ بنابراین آنچه که می ماند مقاومت و ایستادگی است.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: آن مقاومتی که مقام معظم رهبری با شیوایی هر چه تمام تر آن را سر لوجه کار مردم و مسئولین قرار داده اند.

,

کمالی پور با بیان اینکه امروز تلاش آمریکا  بر این است تا اجماع جهانی علیه ایران ایجاد کند، اظهار کرد: از سوی دیگر این دولت با اعمال تحریم ها و فشار به کشورمان می خواهد ایران را در منطقه به چالش بکشاند و بعد از آن مظلوم نمایی کند که ما می خواهیم با ایران آشتی کنیم.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با شینزو آبه عنوان کردند که ترامپ و دولت آمریکا از توافقی که گروه 1+5  آن را امضا کرده بودند بدون هیچ دلیلی خارج شد؛ بنابراین چگونه می شود با چنین آدم بد عهدی پای میز مذاکره نشست.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: آمریکا به دنبال این است که به جهان القاء کند که ما می خواهیم با ایران رابطه داشته باشیم اما آنها نمی خواهد؛ اما ما به عنوان کشوری که ماهیت درونی و بیرونی این دولت را می دانیم هرگز نیم توانیم با این دولت سازش کنیم؛ ما انقلاب نکرده ایم که روزی به جای اولمان بازگردیم.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای عنوان کرد: سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن راه مبارزه و مقاومت ما با آمریکا و ایادی استکباری او را مشخص کردند.

,

کمالی پور با اشاره به مهلت 60 روز شورای امنیت ملی به اروپاییان در قبال برجام ابراز کرد: اروپائیان نمی توانند تصمیم واحدی بگیرند و توان مقابله با آمریکا را ندارند؛ اقدام مالی که قرار بود عملیاتی کنند تا کنون انجام نشده است و در واقع این اقدام مالی هم مورد تحریم آمریکا قرار گرفته است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه سیاست آمریکا و اروپا، سیاست چماق و هویج است، گفت: در نهایت این آمریکا و اروپا اهداف مشترک دارند و ما نباید ساده لوحانه گمان کنیم که این دو از هم جدا هستند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما کشوری مسلمان و انقلابی هستیم که با استفاده از وحدت کلمه و منابع داخلی باید مسیر تعالی خود را طی و از رهبری، نظام و انقلاب خود دفاع کنیم و افراد سست عنصری که گمان می کنند با مذاکره می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم اطمینان داشته باشند که هیچ مذاکره ای در این شرایط به نفع کشورمان نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه