اخبار داغ

وزیر علوم:

شرایط سخنرانی کاندیداهای مجلس در دانشگاه‎ها بررسی می‎شود

شرایط سخنرانی کاندیداهای مجلس در دانشگاه‎ها بررسی می‎شود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سفر به تبریز در گفتگو با تبریزبیدار گفت: شرایط سخنرانی کاندیداهای مجلس در دانشگاه ها بررسی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور غلامی؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سفر به تبریز در گفتگو با تبریزبیدار در خصوص برنامه وزارتخانه حضور کاندیداهای انتخابات مجلس در دانشگاه ها گفت: معمولا برنامه ای نداریم اما اگر شرایط ایجاب کند باید بررسی کرد که آیا می توان شرایط مساوی برای همه کاندیداها فراهم کرد یا نه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تبریزبیدار در مورد بودجه فرهنگی دانشگاها برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: گام دوم انقلاب حرکت وسیع و در طول زمان است. یک بخشی از بودجه های فرهنگی دانشگاها باید برای تبیین حرکت دانشجویان در جهت  اهداف اصلی صرف شود.

,

وی همچنین ضمن تمجید از نقش دانشگاه هنر اسلامی تبریز در تربیت نسل جدید هنرمندان، گفت: تربیت نیروی جوان در فناوری ها و هنر و کارهای دقیق و تخصصی در دانشگاه‎ها، یک کار ارزشمند و ظرفیت بزرگی است.

,

غلامی خاطر نشان کرد: در دیگر دانشگاه ها هم این ظرفیت است و علاقمند هستیم تا دانشجویان کشور های دیگر در دانشگاه های ما از جمله دانشگاه هنر اسلامی تبریز تحصیل کنند.

,

وزیر علوم با بیان اینکه هنر تراوشات روحی و برون داد روح انسان در عالم حیات است، افزود:  اگر هنر در مسیر درست قرار بگیرد، آثار پربرکتی همراه خواهد داشت و رباورهای دینی تاثیرگذارتر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه