اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی:

در جریان جزئیات پرونده قطار تبریز مشهد نیستم

در جریان جزئیات پرونده قطار تبریز مشهد نیستم
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار تبریزبیدار در خصوص سرنوشت پرونده قطار تبریز مشهد گفت: در مورد جزئیات رسیدگی به پرونده حضور ذهن ندارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی در گفتگو با  تبریز بیدار،  در خصوص سرنوشت پرونده قطار تبریز مشهد گفت: این پرونده در کمیسیون های مربوط به رسیدگی سوانح مطرح و مسیر خود را طی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار،,

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پرونده متوقف نشده، افزود: در مورد جزئیات رسیدگی به پرونده حضور ذهن ندارم.

,

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی کشور هم از روز اول به این موضوع وارد شده است.

,

اسلامی در حالی پاسخ قانع کننده‎ای برای این سوال نداشت و از سوی دیگر واکنش ناامیدکننده‎ای در برابر پرسش اتخاذ کرد که ظهر امروز در حاشیه دیدار وی با حجت‎الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، این مساله مطرح شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با ابراز گلایه از عدم تعیین تکلیف این پرونده گفت: مردم آذربایجان از وزارت راه بدلیل موضوع قطار تبریز مشهد ناراحت هستند و آقای آخوندی(وزیر سابق) اقدامی نکرد.

,

گفتنی است بر اثر برخورد قطار تبریز مشهد با یک قطار دیگر در محور سمنان– دامغان حوالی «ایستگاه هفت خوان» در ساعت ۷:۲۲ صبح روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ چهار واگن از ریل خارج و پنج واگن نیز دچار حریق شدند که منجر به جان باختن ۴۷ زائر مشهد الرضا و مصدومیت ۱۰۳ نفر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه