اخبار داغ

مادر شهید عدالت اکبری مطرح کرد:

حضور افراد در مراسم شهدا، به معنای تایید خانواده شهید نیست/ سوءاستفاده‌ها را برنمی‎تابیم

حضور افراد در مراسم شهدا، به معنای تایید خانواده شهید نیست/ سوءاستفاده‌ها را برنمی‎تابیم
غفوری با اشاره به خطوط قرمز اعتقادی خانواده شهدا در پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری، اذعان داشت: تا زمانی که افراد به این آرمان‌ها معتقد و خطوط قرمز را رعایت کنند، مورد تایید خانواده شهدا خواهند بود در غیر این صورت، هرکس که باشد رد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، خانم غفوری مادر شهید مدافع حرم «صادق عدالت اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار آناج ضمن واکنش به حواشی پیش آمده در مراسم رونمایی از کتاب صوتی «مرغ سحر» اظهار داشت: پیگیر این قضییه هستیم تا بدانیم که آیا دعوت نامه‌ای برای برخی از اشخاص صادر شده است یا خیر .هرچند به دلیل عمومی بودن برنامه و اطلاع رسانی آن در فضای مجازی هر فردی می‌توانست در برنامه حضور یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: لازم نیست دلیل حضور افراد در برنامه را جست‌وجو کنیم اما اینکه برخی از میهمانان بر روی سن برنامه دعوت می‌شوند جای سوال است.

,

مادر شهید عدالت اکبری با بیان اینکه ممنوعیتی برای حضور افراد در برنامه شهدا نیست، تاکید داشت: ما نمی‌توانیم به فردی بگوییم که چرا به به مراسم شهید آمده‌ای اما این موضوع را اعلام می‌کنیم که همه مهمانان حاضر در مراسم شهدا خصوصا شهید عدالت اکبری، مورد تایید خانواده شهید نیست.

,

وی ادامه داد: برخی از افراد به خاطر خود شهید در مراسم حضور میابند اما برخی دیگر قصد سو استفاده از فضا را دارند. به همین دلیل است که حضور همه افراد در چنین مراسمی مورد تایید ما نیست.

,

غفوری با اشاره به خطوط قرمز اعتقادی خانواده شهدا در پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری، اذعان داشت: تا زمانی که افراد به این آرمان‌ها معتقد و خطوط قرمز را رعایت کنند، مورد تایید خانواده شهدا خواهند بود درغیر این صورت، هرکس که باشد رد خواهد شد.

,

مادر شهید عدالت اکبری با گلایه از برخی سیاسی کاری ها در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ممکن است افرادی بخاطر سو استفاده از جایگاه خانواده شهدا، در کنارشان حاضر شوند و عکس یادگاری بیاندازند اما همه باید بدانند که چنین کارهایی مورد تایید خانواده شهدا نیست.

,

غفوری در پایان با تقدیر از همه گویندگانی که در کتاب صوتی «مرغ سحر» فعالیت کرده و در آماده سازی آن سهیم بوده‌اند، تاکید داشت: همه این عزیزان از جمله گویندگان سرشناس و انقلابی شهر تبریز بوده‌اند که جا دارد بنده از تک تکشان قدردانی نمایم و این را بدانند که هیچ چیزی ارزش کار این عزیزان را از بین نخواهد برد.

,

گفتنی است در مراسم رونمایی از کتاب صوتی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری که روز چهارشنبه هفته گذشته در دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد، حضور علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی که نامه در خواست پاداش میلیاردی چند ماه پیش وی مورد انتقاد فعالین رسانه‌ای و فرهنگی قرار گرفته بود، حاشیه ساز شد.

,

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

, اینجا ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه