اخبار داغ

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد

اعزام بیش از 2 هزار زائر حج تمتع خراسان جنوبی در سال‌جاری

اعزام بیش از 2 هزار زائر حج تمتع خراسان جنوبی در سال‌جاری
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: دو هزار 500 نفر زائر در قالب 16 کاروان از 25 تیر ماه جاری به مدت 5 روز از خراسان جنوبی به حج تمتع مشرف خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسانجنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: 2 هزار 500 نفر زائر در قالب 16 کاروان از 25 تیر ماه جاری به مدت 5 روز به حج تمتع مشرف خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابوالفضل نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسانجنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان,  اظهار کرد: 2 هزار 500 نفر زائر در قالب 16 کاروان از 25 تیر ماه جاری به مدت 5 روز به حج تمتع مشرف خواهند شد.,

 

,

وی با بیان اینکه میانگین سنی زائران 55 تا 60 سال است، افزود: 2 کاروان نیز از زائران اهل سنت خراسان‌جنوبی هستند.

,

 

,

 مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: اکثر جلسات آموزشی و همایش‌های استانی برگزار شده است.

,

 

,

نوفرستی عنوان کرد: با توجه به اینکه فصل گرما در پیش است اردوهای آموزشی و تفریحی نیز در خصوص آمادگی حداکثری زائران برگزار شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت تا کنون برنامه‌های بسیار خوبی داشته و برنامه ریزی‌های جدیدی نیز در دستور کار بخش‌های مختلف قرار داده است.

,

 

,

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آسیب‌های حج سال گذشته در قالب 19 کارگروه بررسی شده است، بیان کرد: در جلسات جهت بررسی آسیب‌ها تبادل نظر صورت گرفته و ببخش‌هایی که نیاز است به اطلاع زائران می‌رسد و بخش‌هایی که نیاز به برنامه‌ریزی مجدد دارند نیز روی آن‌ها کار می‌شود.

,

 

,

نوفرستی ادامه داد: اعزام کاروان‌های عتبات نیز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شده است و در حال انجام است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در ایام پیاده روی کاروان اربعین سال گذشته کار صدور ویزا در استان انجام شد، تصریح کرد: بحث صدور ویزا در استان مربوط به ایام اربعین بود و در این راستا دستگاه‌های استانی ذیربط در حال پیگیری هستند.همت مسئولان استانی را می‌طلبد تا امسال نیز مانند سال گذشته دفتر صدور ویزا در خراسان‌جنوبی وجود داشته باشد چرا که در سال گذشته حدود 2 هزار ویزا صادر شد.

,

 

,

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: هزینه‌ عتبات بسته به نوع  درجه هتل متفاوت است و زائر به اختیار خود انتخاب می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه