اخبار داغ

جزئیات دادگاه ۱۴متهم ارزی استان سیستان و بلوچستان؛

آغاز رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی سیستان وبلوچستان در دادگاه ویژه/ افشای اخلال 65میلیون یورویی با رشوه 200میلیون تومانی

آغاز رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی سیستان وبلوچستان در دادگاه ویژه/ افشای اخلال 65میلیون یورویی با رشوه 200میلیون تومانی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از آغاز رسیدگی به پرونده اخلال گران اقتصادی استان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی موحد در تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی موحدی راد در گفتگو با عصرهامون گفت: بر اساس قانون، دادستان باید کیفرخواست این پرونده را قرائت کرده و از آن دفاع کند که اینجانب نیز در جلسه دادگاه شرکت و کیفرخواست را در خصوص تمامی متهمان قرائت کردم.
 
وی افزود: در خصوص شرح اقدامات نیز برای دو نفر توضیح داده شد که شرح مابقی آن به جلسه بعد موکول شد. همچنین در این جلسه اتهام برخی متهمان، "معاونت" در اخلال نظام اقتصادی کشور قید شده بود که با توجه به توضیحات و مستندات ارائه شده، نظر ریاست و قضات دادگاه بر این شد که اقدام آنها از مصادیق "مشارکت" در اخلال نظام اقتصادی کشور بود و موارد به متهمان و وکلای آنها نیز اطلاع داده شد.
 
به گفته موحدی راد؛ 12 نظر در این پرونده جزو متهمان اصلی هستند که یک نفر از آنها در حوزه سیستان وبلوچستان بوده است.
 
وی تاکید کرد: سرنخ اصلی این پرونده کلان فساد اقتصادی در زاهدان پیدا شد که با ورود دادستانی و نیروهای امنیتی پرونده آن دامنه دار و موفق به دستگیری متهمان اصلی در سایر استان های کشور شدیم.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان ادامه داد: در تحقیقات اولیه به کارمند یکی از بانک های زاهدان مشکوک شدیم و دریافتیم که این فرد با اخذ رشوه بالغ بر 200میلیون تومانی مقدمات پرداخت وام های ارزی کلان بدون ضمانت های لازم را فراهم کرده است که وی نیز دستگیر شد.
 
وی خاطرنشان کرد: دومین جلسه این دادگاه و ارائه کیفرخواست سایر متهمان فردا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه