اخبار داغ

اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان جلوی فساد را می‌گیرد

اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان جلوی فساد را می‌گیرد
سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان جلوی فساد را خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آنا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی درباره ابلاغ قانون رسیدگی به دارایی و اموال مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با مثبت ارزیابی کردن این اقدام از سوی دستگاه قضا گفت: قطعاً این قانون به‌نفع افرادی خواهد بود که در این مدت صادق بوده و به‌وایطه مسئولیت خود فقط به فکر خدمت‌رسانی بودند و از طرفی افرادی که در مدت مسئولیت خود با استفاده از رانت اموالی را به‌نفع خود جمع‌آوری کرده‌اند از اجرای این قانون حراس دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه اجرای این قانون قطعاً به سود خود مسئولان خواهد بود اظهار کرد: مردم حق دارند تا بدانند که مسئولان کشور چه مقدار حقوق می‌گیرند و چه اموالی دارند و اجرای این قانون نیز موجب بقای مسئولان می‌شود.

,

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این قانون به‌طور کامل اجرا شود جلوی بسیاری از فسادها گرفته خواهد شد و از طرفی این قانون اعتماد مردم به نظام را دوچندان می‌کند.

,

نوروزی با بیان اینکه همواره پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود اظهار کرد: ما از آیت الله صادق آملی لاریجانی در دوره قبلی دستگاه قضا انتقاد داشتیم که چرا این قانون با اینکه در سال ۹۴ نهایی شده بود، اجرا نشد و حالا ابلاغ این قانون را به فال نیک می‌گیریم. ما معتقدیم که دادستان‌های شهرستان‌ها باید به مسئولان شهر حودشان اعلام کنند که اموال را در اسرع وقت به دستگاه قضائی اعلام کنند و مسئولان قضائی نیز باید پیگیر این ماجرا باشند.

,

وی گفت: بهترین کار برای این موضوع این است که مسئولان رده بالای نظام به‌عنوان نفرات اول دارایی خود را اعلام کنند و به‌طور کلی شفاف‌سازی در این حوزه موجب پاکی نظام می‌شود و راه‌های بروز فساد را خواهد بست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه