اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تکمیل واحدهای مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال

تکمیل واحدهای مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال
مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۸ واحدهای مسکن مهر اردبیل تکمیل و به متقاضایان واجد شرایط تحویل داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، محبوب حیدری عصر امروز در بازدید پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل اظهار داشت: تعداد 41 هزار و 378 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت سهمیه کل استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که از این تعداد 844 واحد باقی مانده است و از این تعداد 528 واحد در پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل واقع شده که به علت عدم ایفای تعهدات پیمانکار اولیه پروژه تعطیل گردیده بود و پس از ارجاع پرونده و طرح موضوع از طریق مراجع قضایی قرارداد فسخ و برای ادامه پروژه با پیمانکار جدید عقد قرارداد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:با انتخاب پیمانکار جدید کارهای اجرایی و تکمیل پروژه با اولویت اتمام در دستور کار گرفت و پیش بینی می شود پیمانکار با رعایت مسائل فنی و تامین مصالح و اکیپ لازم اجرایی تا پایان سال 98 واحدها را به متقاضایان واجد شرایط تحویل دهد.

,

حیدری ابراز داشت:تلاش ما بر این است که پرونده مسکن مهر هر چه سریع‌تر بسته شود و با تحویل واحدها بتوانیم به اهداف خود در راستای ارائه خدمات به مردم دست یافته و با رفع مشکلات موجود به تمامی اهداف خود در راستای هر چه سریع‌تر این واحدها جامه عمل بپوشانیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه