اخبار داغ

کی‌روش: اجازه نمی‌دهیم آرژانتین فوتبال خوبی به نمایش بگذارد

کی‌روش: اجازه نمی‌دهیم آرژانتین فوتبال خوبی به نمایش بگذارد
سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا گفت: با تمام احترام به تیم آلبی سلسته ️می‌گویم، ما فردا نمی‌گذاریم فوتبال خوبی آن‌ها به نمایش بگذارند و قطعا کلافه شان می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که چند وقتی است که هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را در دست گرفته است، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آرژانتین در هفته اول مسابقات کوپا آمریکا شرکت کرد و اظهار داشت: اول از همه این را می‌گویم که تیم من بسیار بسیار آماده است و همانطور که می‌دانید بازی سختی داریم من هیچوقت به بازی‌های بسیار دشوار، نماد جنگ را نمی‌دهم و از آن‌ها به عنوان یک دیدار کلاسیک یاد می‌کنم. همیشه آرزو داشتم که یک تیم در آمریکای جنوبی را تمرین بدهم، برای من افتخار بزرگی است که در تیم ملی کلمبیا هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کی‌روش ادامه داد: ما از تیم حریف شناخت کافی را داریم و برای من بازی مقابل آرژانتین تجربه زیبایی به حساب می‌آید. باید واقع بین باشیم و با تجربه‌ای که من دارم، مهمترین چیزی که وجود دارد این است که یک فوتبال خوب بازی کنیم.

,

کارلوس کی‌روش که معمولا به قول معروف خوراکش جنگ‌های روانی و قبل از بازی است، باز هم کنفرانس گرم و داغی را داشت و با رجز خوانی از یک روز قبل جنگ روانی را به راه انداخت.

,

کی‌روش گفت: هواداران دو تیم منتظر شروع این دیدار هستند و من این را به قاطعیت بگویم با تمام احترام به تیم آلبی سلسته ️می‌گویم، ما فردا نمی‌گذاریم فوتبال خوبی آن‌ها به نمایش بگذارند و قطعا کلافه شان می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه