اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

سیر صعودی زایمان سلبریتی‌ها در خارج از کشور/ وطن فروشی به چه قیمتی؟

سیر صعودی زایمان سلبریتی‌ها در خارج از کشور/ وطن فروشی به چه قیمتی؟
چند صباحی است که تعدادی از هنرمندان برای به دنیا آوردن فرزندانشان به کشور های اروپایی یا آمریکایی و یا یکی از کشورهایی که قانون ارائه تابعیتشان براساس خاک و تولد در سرزمین‌شان اعطا می‌شود،سفر می کند و تقریبا این مساله در حال اپیدمی شدن در بین این قشر است؛ این که هر کسی مختار است هرکجا که می خواهد فرزندش را به دنیا بیاورد زمانی درست است که شخص یک الگوی فرهنگی نباشد و در سطح ملی شناخته شده نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند صباحی است که تعدادی از هنرمندان برای به دنیا آوردن فرزندانشان به کشور های اروپایی یا آمریکایی یا یکی از کشورهایی که قانون ارائه تابعیتشان براساس خاک و تولد در سرزمین‌شان اعطا می‌شود،سفر می کند و تقریبا این مساله در حال اپیدمی شدن در بین این قشر است؛ این که هر کسی مختار است هرکجا که می خواهد فرزندش را به دنیا بیاورد زمانی درست است که شخص یک الگوی فرهنگی نباشد و در سطح ملی شناخته شده نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

  بعد از این که مهناز افشار خبر بارداری خود را اعلام کرد، شایعاتی مبنی بر اینکه او می خواهد فرزندش را در آمریکا به دنیا بیاورد تا شناسنامه غیرایرانی داشته باشد بر سر زبان ها افتاد شایعه ای که با روشنگری مهناز افشار در صفحه شخصی اش از رنگ و بو افتاد.

,   , بعد از این که مهناز افشار خبر بارداری خود را اعلام کرد، شایعاتی مبنی بر اینکه او می خواهد فرزندش را در آمریکا به دنیا بیاورد تا شناسنامه غیرایرانی داشته باشد بر سر زبان ها افتاد شایعه ای که با روشنگری مهناز افشار در صفحه شخصی اش از رنگ و بو افتاد.,

مهناز افشار از زمان بارداری و آخرین فیلم هایش یعنی «نهنگ عنبر» و «عشق تعطیل نیست» تا به حال پروژه ای را قبول نکرده تا بتواند به فرزندش بپردازد. او که ماه های آخر بارداری خود را در خارج از ایران گذراند، در کشور آلمان زایمان کرد و صاحب دختری به نام لیانا است.

, مهناز افشار از زمان بارداری و آخرین فیلم هایش یعنی «نهنگ عنبر» و «عشق تعطیل نیست» تا به حال پروژه ای را قبول نکرده تا بتواند به فرزندش بپردازد. او که ماه های آخر بارداری خود را در خارج از ایران گذراند، در کشور آلمان زایمان کرد و صاحب دختری به نام لیانا است., بارداری, بارداری,

مهناز افشار و دخترش

, مهناز افشار و دخترش, مهناز افشار و دخترش,

رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات
خواهر ساره بیات سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان پسر خودشان را در کشور هلند به دنیا آوردند. رضا قوچان نژاد با انتشار این عکس نوشت: بهترین روز زندگیمون ، مادر و نی نی حالشون خداروشکر خیلی خوبه… خدایا مرسی

, رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات, رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات,
, خواهر ساره بیات سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان پسر خودشان را در کشور هلند به دنیا آوردند. رضا قوچان نژاد با انتشار این عکس نوشت: بهترین روز زندگیمون ، مادر و نی نی حالشون خداروشکر خیلی خوبه… خدایا مرسی ,

بچه

, بچه,

فریبا نادری
فریبا نادری ماه‌های آخر بارداری را کانادا سپری کرد تا دخترش را در این کشور به دنیا بیاورد.

, فریبا نادری,
,

بچه

, بچه,

بنیامین بهادری

, بنیامین بهادری,

 

,

بنیامین بهادری خواننده و آهنگساز جوان کشورمان برای به دنیا آمدن فرزند اول از همسر دومش به آمریکا سفر کرد؛ بنیامین بهادری در شب تولدش با انتشار پستی از به دنیا آمدن فرزند پسرش در آمریکا خبر داد و نوشت :تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ی ما اضافه میشه، خیلی دلم می خواست تو ایران به دنیا بیاد ولی دیدم مادرش تو آ مریکا راحت تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده اینجاست، دلش این طور خواست من هم گفتم چشم… بن سان بهادری پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در ۲۷ مهر ۱۳۹۶ به دنیا آمد.

,

 

,

بچه

, بچه,

روناک یونسی

, روناک یونسی,

دومین فرزند روناک یونسی در کانادا به دنیا آمد محسن میری همسر روناک یونسی بازیگر کشورمان با انتشار عکس هایی خبر بدنیا آمدن فرزند دوم شان در کانادا را اعلام کرد؛ روناک یونسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: به دنیا آوردن فرزند برکتى است براى خانه، هدیه ای از بهشت. من شکرگزار پروردگارهستم براى دادن یک فرشته کوچک دیگر براى گرامى داشتن و عاشق بودن این زوج یک پسر دیگر نیز داشتند.

,

بچه

, بچه,

 

,

محسن تنابنده
فرزند محسن تنابنده در کانادا به دنیا آمد. محسن تنابنده  اسم نامی را برای پسرش انتخاب کرد،این بازیگر ۴۲ ساله با انتشار عکس و متنی خبر بچه دار شدنش را منتشر و از همسرش روشنک تشکر کرد.

, محسن تنابنده,
,

محسن تنابنده نوشت: نامی جان - هدیه خداوند به من و همسرم- همسرعزیزم ازت ممنونم- پسرم تولدت مبارک

,

 

,

بچه

, بچه,

 

,

برکه دختر سام درخشانی به دنیا آمد

,

سام درخشانی دیگر بازیگر 42 ساله کشورمان با انتشار عکس و متنی از بدنیا آمدن دخترش برکه خبر داد. فرزند این بازیگر و همسرش عسل امیرپور در کانادا به دنیا آمده است.

,

سام درخشانی در این باره نوشت:

, سام درخشانی در این باره نوشت:,

******

,

دخترم تمام حسای قبل از تو سوءتفاهم بود..

,

تو یه حس تازه ای..باورنکردنی و عجیب.. و البته بسیار زیبا

,

تولدت مبارک برکه خانم

,

پ ن: اول از خدا... و دوم از همسر عزیزم، عشق زندگیم بابت این هدیه بی همتایی که بهم بخشیدن ممنونم

,

پ ن٢: دلم نیومد این حس قشنگم رو با دوستام و همراهای عزیزم(واقعی ها?) تقسیم نکنم...

,

امیدوارم که تو زندگی همتون اتفاقای خوب بیافته و خوشبخت باشین

,

تولد:٢٢–٩-١٣٩٦ چهار شنبه ساعت ٣ صبح

,

عکس منتشر شده توسط سام درخشانی

, عکس منتشر شده توسط سام درخشانی,

رامبد جوان و نگار جواهریان

, رامبد جوان و نگار جواهریان,

چند روزی است که یک خبر در فضای مجازی دست به دست می‌شود و انتقادات بسیاری را به‌ همراه داشته است؛ رامبد جوان ه به همراه همسرش نگار جواهریان چند روزی است برای اکران فیلم قانون مورفی به کانادا سفر کرده است، اما همراهی همسرش «نگار جواهریان» یک علامت سؤالی را برای جامعه ایجاد کرده؛ آیا قرار است فرزند این کارگردان، بازیگر و مجری تلویزیون همچون برخی سلبریتی‌های دیگر در کشوری غیر از ایران به دنیا بیاید یا بنابر تکیه‌کلام همیشگی‌اش در «خندوانه» که می‌گفت: "بریم بیایم"؛ در چند روز آینده به کشور بازمی‌گردد، این علامت سؤالی است که در رابطه با مجری برنامه «خندوانه» هنوز بدون پاسخ مانده است! رامبد جوان هنوز به این اتفاق واکنشی نشان نداده است و این کار او به گانه زنی ها درباره حدس و گمان های مرتبط با زایمان همسرش بیشتر دامن می زند.

,

 

,

این اتفاق شاید برای رامبد جوان با دیگر سلبریتی ها اندکی تفاوت داشته باشد و آن هم این است که جوان به عنوان یک بازیگر و کارگردان محبوب، به واسطه تعصبات ملی و ایرانی که همیشه از خود در برنامه خندوانه نشان داده است، مردم را متوقع می کند که به عنوان یک هنرمند مردمی در کشور خود و در کنار مردمش صاحب فرزند شود.

,

 

,

این ها اصلا ایرانی نیستند و این پرچم 3 رنگ برای اینان حرام است

, این ها اصلا ایرانی نیستند و این پرچم 3 رنگ برای اینان حرام است,

اکبر سنگی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در گفتگویی با دانا در خصوص این زایمان های خارج از مرز و بوم ایران گفت: این را به عنوان طنز عرض می کنم، این ها فکر می کنند که اگر بچه هایشان در خارج از کشور به دنیا بیایند هم زیباتر و هم باهوش تر خواهند شد؟ متاسفانه بین شعار تا عمل فاصله زیادی وجود دارد، ما بیشتر اسیر شعاریم تا تابع شعور، ای کاش تابع شعور بودیم، چون شعور است که عمل را به دنبال دارد، شعار عمل را به دنبال ندارد، غالب این دوستانی که به خارج از کشور می روند تا فرزندشان را آن جا به دنیا بیاورند همیشه می گویند که من ایرانی هستم و اسم ایرانی دارم و از اسم عربی خوشم نمی آید و... از شنیده هایم می گویم که در یکی از این کشورهای اروپایی وقتی می خواهند به یک نفر توهین کنند به او می گویند خارجی؛ وقتی این قدر دامنه رفتار حقارت و توهین وسیع است من تعجب می کنم که شما بخواهید بگویید که بچه تان شناسنامه خارجی دارد، با این موضوع نمی توانم ارتباط برقرار کنم، من اعتقاد دارم که آن چیزی که به عمل می آید و بعد اسم شما را به یدک می کشد را باید دید که چه می شود، این که این افراد به میزانی از پول رسیده اند در شرایطی که در ایران بسیاری از مردم شاید حتی توان درمان های اولیه‌شان را ندارند، این ها برای این که فرزندشان شناسنامه ایرانی داشته باشد به خارج از کشور می روند، به نظر من این ها اصلا ایرانی نیستند و این پرچم 3 رنگ برای اینان حرام است.

, اکبر سنگی,

 

,

پرویز پرستویی بازیگر قدیمی و از چهره های مطرح سینما و تلویزیون که نشان داده در چنین مواقعی می خواهد به داد همکارانش برسد و در مواردی که یکی از سلبریتی‌ها عملی خارج از عرف یا به زعم مردم ناخوشانیند انجام می دهد را، سعی بر موجه نشان دادن آن دارد، گویی خود را مرجع تقلید هنر و هنردوستان می داند، اما آیا آقای بازیگر تا کی و کجا می تواند خطاهای دوست و همکاران خود را توجیه کند و آیا تا به اینجای کار موفق بوده است یا خیر؟ این بار اما در مورد سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا و زایمان احتمالی او در این کشور که مورد اعتراض و واکنش های مختلف مردم در شبکه های اجتماعی شد، پستی را در اینستارام منتشر کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه