اخبار داغ

بررسی ابعاد دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبری در گفت و گوی دانا با حسن بیگی؛

ایران رهبری بی بدیل و مردمی بی نظیر دارد/ ایران در قالب یک ابر قدرت در مقابل آمریکا ایستاده است/ آمریکایی ها همواره تیرشان به سنگ خورده است

ایران رهبری بی بدیل و مردمی بی نظیر دارد/ ایران در قالب یک ابر قدرت در مقابل آمریکا ایستاده است/ آمریکایی ها همواره تیرشان به سنگ خورده است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار شینزو آبه با رهبری گفت: رهبری به آمریکایی ها ثابت کردند که ما با کره شمالی و بسیاری از کشورهایی که با آمریکایی ها درگیر هستند متفاوت هستیم و در قالب یک ابر قدرت در مقابل آمریکایی ها ایستادیم.
[

«ابوالفضل حسن بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اظهار داشت: خدا را شاکر و سپاسگذاریم که رهبری فرزانه، قدرتمند و بسیار ژرف نگر داریم؛ نوع برخورد رهبری به گونه ای بود که جهان در چنین شرایطی متوجه بد عهدی و دروغگو بودن آمریکا شد و این مسئله برای دنیا روشن شد که ما بعد از 40 سال یک بار با آمریکایی ها در قالب 5+1 مذاکره کردیم اما افکار عمومی در سطح بین المللی بدعهدی آمریکا را به خوبی لمس کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک کشور مقتدر، توانا،  قوی و دارای رهبری بی بدیل است و مردمی بی نظیر دارد و دیدیدم که ملت ایران در سخت ترین شرایط پشت سر رهبری فریاد زدند که انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

,

نماینده مردم دامغان خاطر نشان کرد: بسیاری از مقامات و مسئولین کشورهای دوست و برادر در بسیاری از جاها خواستشان بر این بود که این سلاح خشمگین را از دست آمریکایی ها بگیریم و بر همین اساس جمهوری اسلامی تصمیم گرفت و مذاکره انجام داد و برجام نوشته شد؛ حتی اگر برجام به نفع ما نبود ما به یک اقدام بین المللی تن دادیم و حقانیت جمهوری اسلامی ثابت شد.

,

حسن بیگی با اشاره به فرمایشات رهبری در این دیدار گفت: اولین نکته ای که در فرمایشات رهبر انقلاب بسیار حائز اهمیت بود این بود که حساب آمریکا با همه کشورهای دیگر جدا است و لذا انتظار رهبری این نبود که یک کشور قدرتمند مثل ژاپن حامل پیام یک دلقکی مثل ترامپ باشد.

,

وی به جمله معروف امام(ره) که فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"اشاره کرد و بیان داشت: ایران در طی این 40 سال همواره در مقابل آمریکا ایستاد و آمریکا نتوانست در این مدت سیاست های خبیث و منفعت طلبانه خود را پیاده کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به پاره دیگری از سخنان رهبری اشاره کرد و افزود: نکته بعدی که مشخص بود این بود که بعضی از کشورها مثل ژاپن دوست ما هستند و برایشان احترام قائل هستیم البته در بعضی از جاها هم غلام حلقه به گوش آمریکایی ها بودند که ما گله داریم.

,

ابوالفضل حسن بیگی با بیان اینکه رهبری هیمنه آمریکا و ترامپ را با این برخورد شکستند، گفت: رهبری به آمریکایی ها ثابت کردند که ما با کره شمالی و بسیاری از کشورهایی که با آمریکایی ها درگیر هستند متفاوت هستیم و در قالب یک ابر قدرت در مقابل آمریکایی ها ایستادیم.

,

 اتکا ایران به ملت، مکتب، انقلاب و جوانان است

,  اتکا ایران به ملت، مکتب، انقلاب و جوانان است,

وی با تاکید بر این که ایران برای صلح، آزادی و دفاع از مردم مظلوم در سوریه و در عراق در کنار ملت، ارتش و دولت های قانونی این دو کشور در مقابل داعش ایستاد اما آمریکا پشتیبان سربازان مزدور داعشی بود و از هیچ گونه حمایتی دریغ نمی کرد.

,

این نماینده مجلس اشاره کرد: نکته بعدی این دیدار این بود که اگر یک رئیس جمهور یا پادشاه یک کشور کوچک حامل پیام ترامپ بود، طبیعتاً مقام معظم رهبری شاید این گونه مقتدرانه صحبت نمی کردند؛ از آن جایی که ژاپن سومین کشور قدرتمند اقتصادی دنیا محسوب می شود و از طرفی در جنگ جهانی دوم آمریکا دو شهر بزرگ این کشور را بمب باران کرد، رهبری فرمودند که بدانید شما هدف بمباران اتمی قرار گرفتید و دلسوخته و زجر کشیده هستید و قدرت تخریب اتمی را دیدید.

,

حسن بیگی اظهار داشت: رهبری در بخشی از سخنان خود فرمودند که حکم شرعی من بر این است که انباشت و انبار سلاح هسته ای حرام است، یعنی شما بدانید که جمهوری اسلامی هرگز به بمب اتمی اتکا ندارد بلکه اتکا ایران به ملت، مکتب، انقلاب و جوانانی است که امروز در بعد بنیه دفاعی و موشکی به جایگاهی رسیده اند که آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند کنند.

,

آمریکایی ها همواره تیرشان به سنگ خورده است/ آمریکا نمی تواند برای جهان اسلام خط و نشان بکشد

, آمریکایی ها همواره تیرشان به سنگ خورده است/ آمریکا نمی تواند برای جهان اسلام خط و نشان بکشد,

وی با اشاره به سیاست های مذبوحانه آمریکا گفت: آمریکایی ها تا کنون در جهت براندازی جمهوری اسلامی ایران بارها در طی این 40 سال تلاش کرده است، اما همواره تیرشان به سنگ خورد و شکست خورده اند.

,

نماینده مردم دامغان اظهار داشت: سخنان رهبری انفجاری در دنیا بوجود آورد که همه اندیشمندان و نخبگان خود آمریکا هم بر ترامپ خرده گرفتند که شما ضربه و سیلی محکمی از ایران دریافت کردید.

,

حسن بیگی افزود: مردم دنیا متوجه شدند که ایران در قامت یک کشور ابر قدرت سخن گفت و آمریکا با ترامپ دیگر نمی تواند برای جهان اسلام خط و نشان بکشد.

,

وی با اشاره به این که قطعاً سخنان رهبری قوت قلب و انرژی مثبتی برای محور مقاومت در سطح منطقه بود گفت: رهبری به صراحت اعلام کردند که ما برای صلح، آزادی و آرامش جهان اقدام می کنیم اما آمریکا در جهت ناامنی عمل می کند؛ در غرب آسیا، خاورمیانه و هم در سطح جهان و در هر جایی که حضور دارد نا امنی و آشوب است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که این دیدار یک پیام بسیار ارزشمند و بزرگ برای ژاپن داشت، تصریح کرد: این دیدار زلزله ای هم در ژاپن ایجاد کرده است که مقامات ژاپنی اذعان کردند که ببینید ایران چگونه در مقابل آمریکا ایستاده است، اما بعد از جنگ جانی دوم همچنان دست ژاپن زیر ساتور آمریکا است.

,

حسن بیگی ادامه داد: امروز افکار عمومی علیه آمریکا شد و ترامپ هم نشان داد که در قامت یک آدم کوچک و حقیری است.

,

وی خاطر نشان کرد: رهبری نشان دادند که یک کشوری مثل ایران با 83 میلیون نفر جمعیت چگونه در مقابل استکبار و کاپیتالیسم ایستاد و 40 سال با این ها مقابله کرد و جمهوری اسلامی وقعی برای آمریکا قائل نیست.

,

نماینده مردم دامغان با اشاره به اینکه  آمریکا حریف جمهوری اسلامی نمی شود گفت: آمریکا فقط از دور پارس می کند و فکر می کند که امروز هم مثل یک قرن گذشته می تواند کشورها را با سیاست چماق و هویج بدوشد و بترساند و همواره بر آن ها سلطه داشته باشد.

,

حسن بیگی در پایان گفت: مقام معظم رهبری سلطه آمریکا در منطقه و غرب آسیا را کوبیدند و مضمحل کردند و خوشبختانه اختلاف شدیدی در داخل کشور آمریکا به وجود آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه