اخبار داغ

کیفیت هوای تهران در شرایط سالم

کیفیت هوای تهران در شرایط سالم
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت طی ساعات ۱۳ الی ۱۸ امروز (۲۶ خرداد) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در برخی ساعات صبح امروز (۲۶ خرداد) است، اظهارکرد: همراه با ازدیاد حجم تردد خودروها در سطح شهر شرایط برای افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها فراهم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد:همراه با افزایش تابش نور خورشید طی امروز روند افزایشی در غلظت آلاینده ازن مشاهده می‌شود. از این رو احتمال دارد که غلظت این آلاینده طی بعد ازظهر امروز (ساعت ۱۳ الی ۱۸) به بیشترین مقدار برسد.
,
 
,
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط موقتی است، تصریح کرد: در برخی ساعات بعد ازظهر همراه با وزش باد بهبود نسبی در وضعیت کیفیت هوا مشاهده می‌شود.
,
 
,
شهبازی با بیان اینکه با تداوم این وضعیت جوی تا فردا (۲۷ خرداد) افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ازن در برخی ساعات دور از انتظار نیست، گفت: هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و برای برخی ساعات عصر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود که احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.
,
 
,
به گفته وی دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی دارد.
,
 
,
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۸ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۷۲ همچنان در شرایط سالم است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه