اخبار داغ

کنایه سنگین نامزد اصولگرایان به نماینده اصلاح طلب گچساران

کنایه سنگین نامزد اصولگرایان به نماینده اصلاح طلب گچساران
یعقوب زراعت کیش کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گچساران و باشت در پاسخ به سخنان شب گذشته غلامرضا تاجگردون در جشن بزرگ بازآفرینی شهری در محله سادات واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس شب گذشته آیین افتتاحیه طرح بازآفرینی بافت فرسوده گچساران در محله سادات این شهر و با حضور نماینده گچساران و باشت، مدیرکل بنیاد مسکن، فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, شب گذشته آیین افتتاحیه طرح بازآفرینی بافت فرسوده گچساران در محله سادات این شهر و با حضور نماینده گچساران و باشت، مدیرکل بنیاد مسکن، فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان برگزار شد. , , ,

غلامرضا تاجگردون در این مراسم جمله ای گفت که با واکنش یکی از نامزدهای اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

,

تاجگردون اظهار کرد: اگر ببینم کسی برنامه خوبی برای عمران ، آبادانی و توسعه می تواند ارائه کند قبل از اینکه بنشینند و در پستوها جلسه بگیرند تاجگردون دست آنها را در برابر این مردم بالا خواهد بود اما ندیدم و نمی بینم و کار این نیست که بگویید با هم وحدت کنیم تا تاجگردون را شکست بدهیم، به والله العلی العظیم اگر کسی برنامه ای بهتر از من برای گچساران داشته باشد وارد انتخابات آینده نمیشدم.

, به والله العلی العظیم اگر کسی برنامه ای بهتر از من برای گچساران داشته باشد وارد انتخابات آینده نمیشدم., به والله العلی العظیم اگر کسی برنامه ای بهتر از من برای گچساران داشته باشد وارد انتخابات آینده نمیشدم., به والله العلی العظیم اگر کسی برنامه ای بهتر از من برای گچساران داشته باشد وارد انتخابات آینده نمیشدم.,

یعقوب زراعت کیش کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گچساران و باشت در پاسخ به سخنان غلامرضا تاجگردون گفت: به والله العلی العظیم اگر می دانستم برای مردم گچساران مفید و سودمند هستید و در عرصه های اشتغالزایی و رفع بیکاری، بهبود فرهنگی،رونق تولید و صنعت و …برنامه مفیدی دارید یا کاری در شان گچساران انجام داده بودید هرگز وارد عرصه انتخابات نمیشدم.

, یعقوب زراعت کیش کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گچساران و باشت در پاسخ به سخنان غلامرضا تاجگردون گفت: به والله العلی العظیم اگر می دانستم برای مردم گچساران مفید و سودمند هستید و در عرصه های اشتغالزایی و رفع بیکاری، بهبود فرهنگی،رونق تولید و صنعت و …برنامه مفیدی دارید یا کاری در شان گچساران انجام داده بودید هرگز وارد عرصه انتخابات نمیشدم., یعقوب زراعت کیش کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گچساران و باشت در پاسخ به سخنان غلامرضا تاجگردون گفت: به والله العلی العظیم اگر می دانستم برای مردم گچساران مفید و سودمند هستید و در عرصه های اشتغالزایی و رفع بیکاری، بهبود فرهنگی،رونق تولید و صنعت و …برنامه مفیدی دارید یا کاری در شان گچساران انجام داده بودید هرگز وارد عرصه انتخابات نمیشدم., یعقوب زراعت کیش کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گچساران و باشت در پاسخ به سخنان غلامرضا تاجگردون گفت: به والله العلی العظیم اگر می دانستم برای مردم گچساران مفید و سودمند هستید و در عرصه های اشتغالزایی و رفع بیکاری، بهبود فرهنگی،رونق تولید و صنعت و …برنامه مفیدی دارید یا کاری در شان گچساران انجام داده بودید هرگز وارد عرصه انتخابات نمیشدم.,

اظهارات غلامرضا تاجگردون و پاسخ یعقوب زراعت کیش می تواند شروعی بر فصل جدیدی از طوفان بیانیه ها باشد، اتفاقی که چند ماه قبل با جنجال های غلامرضا تاجگردون و ستار هدایتخواه در استان به اوج رسید.

, اظهارات غلامرضا تاجگردون و پاسخ یعقوب زراعت کیش می تواند شروعی بر فصل جدیدی از طوفان بیانیه ها باشد، اتفاقی که چند ماه قبل با جنجال های غلامرضا تاجگردون و ستار هدایتخواه در استان به اوج رسید. , اظهارات غلامرضا تاجگردون و پاسخ یعقوب زراعت کیش می تواند شروعی بر فصل جدیدی از طوفان بیانیه ها باشد، اتفاقی که چند ماه قبل با جنجال های غلامرضا تاجگردون و ستار هدایتخواه در استان به اوج رسید. , اظهارات غلامرضا تاجگردون و پاسخ یعقوب زراعت کیش می تواند شروعی بر فصل جدیدی از طوفان بیانیه ها باشد، اتفاقی که چند ماه قبل با جنجال های غلامرضا تاجگردون و ستار هدایتخواه در استان به اوج رسید. ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه