اخبار داغ

سلامت فدای تکنولوژی نشود!/ استانداردهای لازم در استقرار دکل‎های مخابراتی رعایت شده است

سلامت فدای تکنولوژی نشود!/ استانداردهای لازم در استقرار دکل‎های مخابراتی رعایت شده است
اهالی بافت قدیم شهر اردل با حضور درمحل اسقرار دکل BTS تلفن همراه در امامزاده عزیز(ع) اعتراض و گلایه کردند و خواستار جابه‌جایی آن به مکان های دیگر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حساسیت نسبت به نصب دکل‎های BTS در شهرها هر روز افزایش می‎یابد تا آنجا که اهالی بافت قدیم شهر اردل در اعتراض به نصب دکل تلفن همراه در کنار واحدهای مسکونی شان اجازه فعالیت به پیمانکاران مخابراتی را نمی‎دهند و با گلایه از تشعشعات مخابراتی و مضرات آن، خواستار عدم نصب دکل جدید در محله‎هایشان می‎شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

,
, ,

 

,

اهالی ساکن در این محله تضعیف شدن سیستم دفاعی بدن، ابتلا به بیماری آلزایمر، تخریب DNA سلول‎ها و ابتلا به سرطان، افسردگی، کم‎اشتهایی، سردرد و چشم درد و تاثیرات سوء بر روی کودکان را گوشه‎ای از عوارض این امواج می‎دانند.

,

,
, ,


شهرام خسروی یکی از اهالی بافت قدیم شهر اردل ضمن گلایه از مسئولین مخابرات شهرستان اردل گفت:چندین بار مطالبه اهالی بافت قدیم که خواستار جمعه آوری دکل تلفن همراه اول بودند را به مسئولین مخابرات انتقال دادیم ولی کسی جوابگو نیست.

خسروی با بیان اینکه تشعشع حاصل از آنتن های BTS   خطرات زیاد دارد اذعان داشت: از مسئولین شهرستانی به خصوص فرماندار و دادستان محترم شهرستان خواستاریم  این دکل را جمع آوری کنند.

,
,
,
,

,
, ,

 

,

شهرام قادری رئیس اداره مخابرات شهرستان اردل در این خصوص در  گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز بابیان اینکه مجوزات این دکل گرفته شده است اظهار داشت: میزان تشعشع امواج آنتن های مزبور توسط سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی اندازه گیری می شود و اسقرار آنها هیچ مشکلی ندارد.

قادری گفت: دکل‎های مخابراتی و BTS در همه جای دنیا دارای استاندارد مشخصی است ومیزان امواج دکل‎ها از سوی شرکت‎های نصب‎کننده رعایت و کنترل می‎شود.

وی با بیان اینکه به ازای تعداد مشترکان باید منابع شبکه افزوده شود تصریح کرد: امکانات فعلی پاسخگوی ترافیک مخابراتی منطقه نیست و باید تعداد آن افزایش یابد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه